Forum

Reacties

Wilmots maakt 26 Duivels voor match tegen Nederland bekend

• donderdag 09 augustus 2012, 11h37

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 10 augustus 2012 omstreeks 11:10, zei Guido Vandenbempt:

Heb Vossen zien spelen tegen OHL moet altijd in de selectie zitten. Werkt keihard staat altijd op de juiste plaats. Heeft veel overzicht en kan een doelpunt maken. Hoe is het mogelijk dat die speler niet tot de kern behoort??? Ben geen supporter van Genk maar van het voetbal.Meneer Wilmots zal het nooit leren vrees ik om een evenwichtige ploeg op het veld te brengen. Met alleen spelers die 3 keer hun tegenstrever kunnen dribbelen maak je geen ploeg meneer Wilmots!!!!!!!!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 20:44, zei Ronny Van de Voorde:

Ik ben er zeker van als hij zo verderdoet dat hij rap zal kunnen vertrekken,maar hij komt uit Wallonie.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:34, zei Eric Ryelandt:

Is dit het vreemdenlegioen misschien? Al die strijkijzers samen!!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:57, zei Andre Bodyfee:

volgens mij heeft ciman keer iets gezien waarmee hij de bond aan zen zijde houd waarom blijft die anders spelen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Eddy de Bruijn:

Ciman ? De aanvallers van oranje zullen tevreden zijn denk ik.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:25, zei Peter Christiaens:

Is dit geen Belgisch team dan Alice Patoens? Omdat er 'rare' namen tussen staan van jongens met een 'vreemde' origine? Het zal U misschien verbazen, maar we leven in 2012, niet 1012. Boateng is ook niet bepaald een Duitse naam, of Balotelli een Italiaanse. Bij de Engelse ploeg spelen verschillende 'zwarten', net zoals bij de Fransen, de Zweden en ga zo maar door. Misschien moet U er uw eigen stamboom eens op napluizen, benieuwd waar uw voorouders vandaan kwamen ooit. Maakt dat van U dan minder dan 100% Belg?

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:47, zei Séraphin Van Dam:

Wanneer gaat men eens spelers oproepen die bij hun club spelen!Lukaku speelt al meer dan een jaar niet meer bij Chelsea.En dan Ciman wat ziet men in deze speler? Werd in Brugge en bij Standaart te licht bevonden,maar voor de Belgisch ploeg is hij dan wel goed,kom hé serius blijfen hé Wilmots. Er zijn spelers ook in de Belgische competitie, die zeker een plaats verdienen boven sommige spelers uit de buitlandse competitie.Hier een paar namen: Blondel-Vossen-De Sutter-Proto, en zo zijn er nog een paar.Ik denk dat de droom om het WK te spelen,al mag opgeborgen worden.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:42, zei Ronny Van de Voorde:

Heeft een nieuwe BMW gekregen,vet betaalt MAAR de vriendjes politiek is gebleven,of is het mogelijk dat hij er werkelijk niets van kent?????

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:56, zei alice patoens:

Hoort dit niet een Belgische ploeg te zijn?

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:52, zei Wim Van Hamme:

Ja Guido, zo denk ik (en velen met u) er ook over, maar ge vergeet Simons.. die is er bij, terwijl Niangolan en Mudingayi er niet bij zijn... En Vossen thuislaten, en die habbekrats van nen Benteke wel meepakken? Benteke is niet slecht he, maar hij is verre van goed, zeker niet goed genoeg voor de Duivels!! Alle respect voor Wilmots, maar wat heeft die al berijkt op trainersniveau? Juist niks. bye bye wk? Khoop van niet, maar met Simons in de ploeg vrees ik daar wel voor. die is niet oud hoor, bijna bejaard!!

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 12:08, zei Guido Vanden Driessche:

(Ci)man, (Ci)man, (Ci)man, ..... Miserie, miserie, ....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:47, zei Séraphin Van Dam:

Wanneer gaat men eens spelers oproepen die bij hun club spelen!Lukaku speelt al meer dan een jaar niet meer bij Chelsea.En dan Ciman wat ziet men in deze speler? Werd in Brugge en bij Standaart te licht bevonden,maar voor de Belgisch ploeg is hij dan wel goed,kom hé serius blijfen hé Wilmots. Er zijn spelers ook in de Belgische competitie, die zeker een plaats verdienen boven sommige spelers uit de buitlandse competitie.Hier een paar namen: Blondel-Vossen-De Sutter-Proto, en zo zijn er nog een paar.Ik denk dat de droom om het WK te spelen,al mag opgeborgen worden.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:25, zei Peter Christiaens:

Is dit geen Belgisch team dan Alice Patoens? Omdat er 'rare' namen tussen staan van jongens met een 'vreemde' origine? Het zal U misschien verbazen, maar we leven in 2012, niet 1012. Boateng is ook niet bepaald een Duitse naam, of Balotelli een Italiaanse. Bij de Engelse ploeg spelen verschillende 'zwarten', net zoals bij de Fransen, de Zweden en ga zo maar door. Misschien moet U er uw eigen stamboom eens op napluizen, benieuwd waar uw voorouders vandaan kwamen ooit. Maakt dat van U dan minder dan 100% Belg?

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:30, zei Wim Swinnen:

Sterk van Wilmots: Simons verkiezen boven Nainggolan en Ciman boven Odoi. Te lang naast de Georges geslapen denk ik...

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 19:07, zei Marc Polfliet:

Ik versta ook niet dat slechts weinigen zien dat Simons de laatste jaren de zwakke schakel is. (niets tegen Simons als persoon).

1 reacties

Op 10 augustus 2012 omstreeks 12:58, zei Wim Swinnen:

Zeker niet als je Nainggolan bezig ziet in Italië, hij heeft snelheid, kracht, een goeie pass in de voeten en overzicht. Ik vind hem zelfs beter dan Defour. Onbegrijpelijk van Wilmots.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:39, zei Marc Beckers:

als ik goed geteld heb 5 man uit de Belgische competitie.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 13:42, zei Michel Vigoureux:

Ciman en De Camargo eruit en Vossen en De Sutter erin! Ik hoop dat ze op dezelfde manier spelen als tegen Engeland maar dan met een echte spits...

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Eddy de Bruijn:

Ciman ? De aanvallers van oranje zullen tevreden zijn denk ik.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:57, zei Andre Bodyfee:

volgens mij heeft ciman keer iets gezien waarmee hij de bond aan zen zijde houd waarom blijft die anders spelen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:34, zei Eric Ryelandt:

Is dit het vreemdenlegioen misschien? Al die strijkijzers samen!!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 20:44, zei Ronny Van de Voorde:

Ik ben er zeker van als hij zo verderdoet dat hij rap zal kunnen vertrekken,maar hij komt uit Wallonie.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN