Forum

Reacties

Drugshonden moeten drugsproblematiek in gevangenissen oplossen

• donderdag 09 augustus 2012, 14h02

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:18, zei André Jacobs:

Soms stel ik mij de vraag ; waar rekruteert of aan welke eisen moet een potentiele politieker voldoen ? Ik denk dat ze allemaal voordien in een zandgroeve gewerkt of gespeeld hebben ! Ik hou me bij dit laatste want de meesten hebben hun broek versleten op de schoolbanken want hun denkvermogen ,initiatief neming ,vooronderzoek qua kostenplaatje ,kordate aanpak etc blijken naderhand nefast(rampzalig) te zijn in hun vooropgestelde doelstellingen omdat die alleen maar aangehaald of vermeld worden via de pers en nooit het licht zien. Dus , speel maar verder in uw zandbak en gooi af en toe een beetje zand in mijn gezicht !U wordt er nog rijkelijk voor beloond ,houden dat jobke !

Op 09 augustus 2012 omstreeks 21:34, zei Danny Theys:

Er was er vandaag al eentje te zien op het Nieuws: Een Groenendaal!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:43, zei Roland Peeters:

Er moet eerst een commissie opgericht worden om het ras te kiezen,het soort eten van die beesten,of ze aan intieme delen mogen snuffelen(privecy) enhoe lang de lijn moet zijn van de begeleiders.Dan moet er eerst nog een directeur benoemd worden die instaat voor de werkuren,de eetpauze ,de verlofregeling en het aanstellen van een vakbondsafgevaardigde.Zodus kortelings zullen er géén drugs meer zijn in de gevangenissen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:03, zei Albert Jacobs:

zouden ze niet beter honden inzetten om de cipiers van de drugs af te houden want de gevangenen kunnen toch hun drugs in de cel niet kweken en wie bezorgd hun die dan , laat eens raden.....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:29, zei Peter Beeckman:

Lap, binnenkort dus weeral staking van de cipiers!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:15, zei Ivo Verherstraeten:

Niet te geloven had jaren geleden naar het Vlaams Belang geluisterd ze stelde dit voor in de gevangenis van Hasselt . Maar toen had men er geen oren naar

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:51, zei Nico Ramaekers:

schitterend idee, een aanpak die wereldwijd 100% van de tijd faalt hier herhalen....en dan weten dat bewakers BLIJ zijn als de gevangenen drugs gebruiken, want dan zijn ze rustig... En buiten de gevangenis voert de politiek een drugsbeleid dat de natte droom is van de drugsmafia......kunnen we aub een beleid voeren om het maatschappelijk leed te verzachten, en niet om criminelen, politie en de behandelingssector rijk te maken?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:29, zei Maarten Lambrechts:

Volledig mee eens, helaas zien ze nog steeds niet verder dan hun neus lang is. Bijna verkiezingen ook natuurlijk, en bij de onwetende mensen vallen zulke wanideeën in goede aarde..

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:50, zei Guy Geirnaert:

Dat is iets dat ik al jaren zeg ,en ik heb niet gestudeerd , 1 drughond aan de ingang en t'is opgelost , is Turtelboom zo dom ?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:56, zei Michel Van Limbergen:

Nog dommer.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:54, zei Freddy Milants:

waarom altijd in de toekomst?? is dat nu zo moeilijk om dat morgen of volgende week mee te starten?? maarja de belgische politiek is toekomst gericht.

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:58, zei Michel Van Limbergen:

Het is verkizingstijd en ze moet in het middelpunt van de belangstelling staan.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 14:54, zei Freddy Milants:

waarom altijd in de toekomst?? is dat nu zo moeilijk om dat morgen of volgende week mee te starten?? maarja de belgische politiek is toekomst gericht.

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:58, zei Michel Van Limbergen:

Het is verkizingstijd en ze moet in het middelpunt van de belangstelling staan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:50, zei Guy Geirnaert:

Dat is iets dat ik al jaren zeg ,en ik heb niet gestudeerd , 1 drughond aan de ingang en t'is opgelost , is Turtelboom zo dom ?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:56, zei Michel Van Limbergen:

Nog dommer.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 15:51, zei Nico Ramaekers:

schitterend idee, een aanpak die wereldwijd 100% van de tijd faalt hier herhalen....en dan weten dat bewakers BLIJ zijn als de gevangenen drugs gebruiken, want dan zijn ze rustig... En buiten de gevangenis voert de politiek een drugsbeleid dat de natte droom is van de drugsmafia......kunnen we aub een beleid voeren om het maatschappelijk leed te verzachten, en niet om criminelen, politie en de behandelingssector rijk te maken?

1 reacties

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:29, zei Maarten Lambrechts:

Volledig mee eens, helaas zien ze nog steeds niet verder dan hun neus lang is. Bijna verkiezingen ook natuurlijk, en bij de onwetende mensen vallen zulke wanideeën in goede aarde..

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:03, zei Albert Jacobs:

zouden ze niet beter honden inzetten om de cipiers van de drugs af te houden want de gevangenen kunnen toch hun drugs in de cel niet kweken en wie bezorgd hun die dan , laat eens raden.....

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:43, zei Roland Peeters:

Er moet eerst een commissie opgericht worden om het ras te kiezen,het soort eten van die beesten,of ze aan intieme delen mogen snuffelen(privecy) enhoe lang de lijn moet zijn van de begeleiders.Dan moet er eerst nog een directeur benoemd worden die instaat voor de werkuren,de eetpauze ,de verlofregeling en het aanstellen van een vakbondsafgevaardigde.Zodus kortelings zullen er géén drugs meer zijn in de gevangenissen.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:15, zei Ivo Verherstraeten:

Niet te geloven had jaren geleden naar het Vlaams Belang geluisterd ze stelde dit voor in de gevangenis van Hasselt . Maar toen had men er geen oren naar

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:18, zei André Jacobs:

Soms stel ik mij de vraag ; waar rekruteert of aan welke eisen moet een potentiele politieker voldoen ? Ik denk dat ze allemaal voordien in een zandgroeve gewerkt of gespeeld hebben ! Ik hou me bij dit laatste want de meesten hebben hun broek versleten op de schoolbanken want hun denkvermogen ,initiatief neming ,vooronderzoek qua kostenplaatje ,kordate aanpak etc blijken naderhand nefast(rampzalig) te zijn in hun vooropgestelde doelstellingen omdat die alleen maar aangehaald of vermeld worden via de pers en nooit het licht zien. Dus , speel maar verder in uw zandbak en gooi af en toe een beetje zand in mijn gezicht !U wordt er nog rijkelijk voor beloond ,houden dat jobke !

Op 09 augustus 2012 omstreeks 16:29, zei Peter Beeckman:

Lap, binnenkort dus weeral staking van de cipiers!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 21:34, zei Danny Theys:

Er was er vandaag al eentje te zien op het Nieuws: Een Groenendaal!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN