Forum

Reacties

Van Alphen valt net naast podium op tienkamp

• donderdag 09 augustus 2012, 14h51

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 11 augustus 2012 omstreeks 10:43, zei Rina Van den Bergh:

Tienkamp is de zwaarste discipline in het Athletiek , een prachtprestatie van Hans V.A. ! Een toffe knul, ook geen 'Bolt'allures.... Ik heb genoten en volspanning beleefd ! Hopelijk binnen 4 jaar ?

Op 10 augustus 2012 omstreeks 16:14, zei Jan Defour:

mr tom bosmans heeft blijkbaar een sportieve kennis die evenredig groot is aan de prestatie van zijn naamgenoot tommeke uit balen die de wereld eens ging laten zien dat hij er nog was !!! een meer dan welgemeende proficiat aan hans van alphen, een atleet pure sang waar nogal wat omhooggevallen spo(u)rters een les in bescheidenheid en gedrevenheid kunnen van leren. de 'diepe buiging' die hij gisteren kreeg van menig sportliefhebber is meer dan oprecht.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 12:20, zei :

voor mij op de eerste plaats de sportman van het jaar.proficiat met grote onderscheiding.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 12:07, zei Miel Vos:

LIMBURGER EN WERELDBURGER ! mijn oprechte felicitaties! heel wat anders dan die vadsige ruiters en die dronken atleten de limburgers heten hans welkom !!!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 11:54, zei Ann Borgers:

Proficiat!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 10:21, zei Wim Jansens:

Heb de laatste twee dagen echt genoten van deze Tienkamp! Geweldige prestatie van Hans, echt veel respect voor zijn prestatie! Ook mooi om zien dat deze atleten zoveel respect voor elkaar hebben...

Op 10 augustus 2012 omstreeks 09:42, zei Luc Jansen:

Fantastische prestatie van de atleet van Alphen en heeeeeel veeeeel respect voor de 'mens' Hans Van Alphen,geen blaaskaak maar een klasbak!!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 07:53, zei Stefaan Verheye:

Jammer,maar SCHITTERENDE prestatie.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 07:53, zei Bart Depauw:

Fantastische prestatie! Zeer veel respect voor deze topatleet!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 07:25, zei Marc Seynaeve:

Proficiat u bent een hele hele goede

Hoogst aantal stemmen

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Jan De Schepper:

Als ik aan één iemand een medaille gun is het wel aan Van Alphen ! Sympathieke kerel èn topatleet ! Leeft ook niet boven zijn stand !

Op 09 augustus 2012 omstreeks 17:20, zei Johan Biesbrouck:

Hans is schitterend bezig. Tienkampers, dat zijn pas atleten!!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 18:10, zei Johan Biesbrouck:

Schitterend bezig Hans! Tienkampers dat zijn pas ATLETEN !!!!

Op 09 augustus 2012 omstreeks 22:49, zei Claudia Rosseel:

In plaats van te zeggen: een schitterende vierde plaats! De Belgische pers is kampioen in negatieve titels verzinnen...

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:12, zei Marc Vandeveegaete:

Proficiat Hans ! Jullie zijn de topatleten van deze sporttak. En ook de manier waarop ieder van de deelnemers met elkaar omgaan maakt duidelijk waarom de tienkampers nog de echte olympische gedachte 'deelnemen is belangrijker dan winnen' hoog in hun vaandel dragen. Hans Van Alphen is voor mij onze topatleet van deze OS.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 00:33, zei Sosio De Krijte:

Prachtige prestatie !! Hij is top !!!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 06:44, zei Bernd Verhoeven:

Het was genieten voor de kijker en, afgaande op de blikken op zijn sympathieke gelaat, ook voor Hans Van Alphen. Beresterke prestatie en dito resultaat (als beste Europeaan). Jammer dat die Suarez in een vorig leven nog harpoenvisser geweest is.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 19:38, zei Marie-Kristien Van Sande:

Awel ik gun het hem van harte, hij is ne stille favoriet van mij geworden, en dat hij nog knap bij is, is mooi meegenomen. Ik kan ook met fierheid zeggen dat ik de prestatie's van de Belgenop de OS heel goed vind, ze doen zeker hun best of hebben hun best gedaan.

Op 09 augustus 2012 omstreeks 23:34, zei Luc Piot:

De 4de beste atleet ter wereld. Proficiat Hans !!!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 00:14, zei Johnny Van de Putte:

Dit is echt de spelen van de 'net niet' voor de Belgen. mooie prestatie, tienkamp is voor mij de moeilijkste discipline die er is omdat je in 10 verschillende sporten goed moet zijn. En niet zomaar in 1 sport.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN