Forum

Reacties

Nieuwe klacht tegen Sharia4Belgium

• vrijdag 10 augustus 2012, 08h36

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:12, zei Robert Van Roy:

waroom nu 2012 dit duurt al jaren zo en niet enkel brussel, en aderen hooftsteeden maar meer en meer in kleine steede heeft dit te maken met verkizigen zo als asfaldverkizigen de gaatjes stoppen of is er eindelijk iemand die leef heetf vrouw of man gaat zo door

Op 11 augustus 2012 omstreeks 09:54, zei Ignace Apers:

Heeft Mr De Witte al van zich laten horen? Andersom is hij er altijd als de kippen bij !

Op 10 augustus 2012 omstreeks 17:46, zei Gerry De Jonghe:

en deze groepering blijft maar haat zaaien en blijft vrij rondlopen. maar wanneer wij of ik iets roep of een filmpje op you-tube zet wordt ik onmiddelijk aangehouden. maar ja , ik ben blank en echte belg en ik mag niks

Op 10 augustus 2012 omstreeks 17:44, zei Gustaaf Libyn:

Die gasten lachen ons Belgen en het gerecht vierkant uit , en blijven maar hun zin doen ,daar het gerecht en onze regering hun geen strootje in de weg leggen. Dit moeten ze eens proberen in gelijk welk ander land! Welke politieker durf er de mening van de Belgische bevolking eens uitvoeren,deze gasten het land uitzetten !

Op 10 augustus 2012 omstreeks 16:43, zei Rudy Van de Velde:

Zwijg die gasten dood of hang ze op, maar speel toch niet in hun kaarten.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 14:42, zei Eric Ryelandt:

't Is wel redelijk laat en onder druk van de goegemeente!!!!!

Op 10 augustus 2012 omstreeks 08:56, zei Linde Segaert:

De klacht van het Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen komt er blijkbaar maar omdat er de voorbije weken verschillende klachten binnen kwamen bij het Instituut (omdat ze onder druk komen van de maatschappij). Anders hadden ze niet eens iets gedaan...

1 reacties

Op 10 augustus 2012 omstreeks 12:29, zei Pascal Bert:

Op dit ogenblik kan het mij geen barst shelen of het al dan niet onder druk is gekomen... het belangrijkste is dat de klacht er is...

Hoogst aantal stemmen

Op 10 augustus 2012 omstreeks 08:56, zei Linde Segaert:

De klacht van het Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen komt er blijkbaar maar omdat er de voorbije weken verschillende klachten binnen kwamen bij het Instituut (omdat ze onder druk komen van de maatschappij). Anders hadden ze niet eens iets gedaan...

1 reacties

Op 10 augustus 2012 omstreeks 12:29, zei Pascal Bert:

Op dit ogenblik kan het mij geen barst shelen of het al dan niet onder druk is gekomen... het belangrijkste is dat de klacht er is...

Op 10 augustus 2012 omstreeks 17:46, zei Gerry De Jonghe:

en deze groepering blijft maar haat zaaien en blijft vrij rondlopen. maar wanneer wij of ik iets roep of een filmpje op you-tube zet wordt ik onmiddelijk aangehouden. maar ja , ik ben blank en echte belg en ik mag niks

Op 10 augustus 2012 omstreeks 17:44, zei Gustaaf Libyn:

Die gasten lachen ons Belgen en het gerecht vierkant uit , en blijven maar hun zin doen ,daar het gerecht en onze regering hun geen strootje in de weg leggen. Dit moeten ze eens proberen in gelijk welk ander land! Welke politieker durf er de mening van de Belgische bevolking eens uitvoeren,deze gasten het land uitzetten !

Op 11 augustus 2012 omstreeks 09:54, zei Ignace Apers:

Heeft Mr De Witte al van zich laten horen? Andersom is hij er altijd als de kippen bij !

Op 10 augustus 2012 omstreeks 16:43, zei Rudy Van de Velde:

Zwijg die gasten dood of hang ze op, maar speel toch niet in hun kaarten.

Op 10 augustus 2012 omstreeks 14:42, zei Eric Ryelandt:

't Is wel redelijk laat en onder druk van de goegemeente!!!!!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:12, zei Robert Van Roy:

waroom nu 2012 dit duurt al jaren zo en niet enkel brussel, en aderen hooftsteeden maar meer en meer in kleine steede heeft dit te maken met verkizigen zo als asfaldverkizigen de gaatjes stoppen of is er eindelijk iemand die leef heetf vrouw of man gaat zo door

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN