Forum

Reacties

Club Brugge geeft drie keer voorsprong weg bij KV Mechelen

• zaterdag 11 augustus 2012, 19h36

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 augustus 2012 omstreeks 11:00, zei Philip Beuckels:

Onbegrijpelijk dat de spelers die Club naar een hoger niveau kunnen tillen op de bank wegkwijnen. Wie met G.L. aanvallend, gedurfd voetbal verwacht(te) is er nu al aan voor de moeite. Kopen en verkopen met veel geld maar zonder visie, pure oogverblinding voor de nu nog talrijke supporters!

Op 13 augustus 2012 omstreeks 01:49, zei Patrick Peinen:

Om Hoefkens even te citeren: Club Brugge haalt dit jaar PO1 niet. Gezien het geleverde spel, verdienen ze dit ook niet. Tegen lage subtoppers als KVM en Kopenhagen kunnen ze niet eens winnen, en zelfs tegen de twee neo-eerste klassers lukte het maar amper, Dit Club Brugge boeit mij niet.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:29, zei Danny Deblauwe:

beste bestuur ,wanneer ga je de trainer vertellen dat figueras geen linksback is ,dat hoefkens niet meer meekan ,zelfs verleden jaar al niet meer en laat hem na de match met zijn microotje rondlopen dan doet hij nog iets nuttig ,dat bacca altijd moet spelen ,dat je met akpalla geen afwerker maar een stuntel lopen hebt voorraan en dat georges een man is die altijd rekent op resultaat die voor de supporters altijd nefast uitvalt ,hij is in 20 jaar nog altijd niet veranderd en zal dat ook niet doen. ik word het stilaan moe en kotsbeu de laatste jaren ,wat heb ik heimwee naar een vanhove en vanmale ,mannen met een visie en kennis van voetbal en veel minder geld en veel betere resultaten mvg een teleurgestelde clubsupporter

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:10, zei Ilse Verlinden:

Amai Arjan, ge moet er nogal doorzitten! Heb nog nooit een commentaar van u gelezen zonder boeren en gescheld erin! Veel sterkte zou ik zo zeggen...

Op 12 augustus 2012 omstreeks 14:46, zei Cederik Buffel:

schouder is geen hands, leer de regels!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 13:54, zei Kurt Calebout:

Bacca wordt nu achtergehouden tot de transferperiode gedaan is!!! op training staat hij als de één van de beste maar ze willen geen pottekijkers met het risico dat hij zou vertrekken!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 11:57, zei Séraphin Van Dam:

Waarom krijgt Bacca zijn kans niet Georges.In elke oefenwedstrijd heeft hij gescoort. Met zulke ploeg Georges, moet men geen 5-4-1 spelen.Aanvallen moet men doen, zeker op eigen veld.Wanneer gaan wij terug voetbal zien.Waar is de tijd dat men schrik had om naar ons Club Brugge te komen.Nu komt men met de glimlach naar Club.Wij hebben voor het ogenblik wel spelers,maar geen ploeg.Georges doe er iets aan,of trek u conclusie en hou de eer aan u zelfe.Wij supporters worden het stil aan moe!Maar geven onze Club niet op.Maar een bekende persoon zei eens :Trop is trop en teveel is teveel.Ook wij supprters denken er zo over.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 11:49, zei Frank Van Steenkiste:

Vervang Akpala door Bacca en die 4e goal wordt gescoord. Dan had Club toch zijn (onverdiende) overwinning beet.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 11:15, zei Christiaan Goethals:

De schoudercontrole van Refaelov is altijd hands. KVM moest dus tegen 12 spelen, club kreeg een penalty kado. Zo gaat Club zijn spaarpotje leeg geraken om de scheidsrechters uit te betalen. Enkele Clubsupporters beginnen nu ook in te zien dat het een zootje is.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 10:23, zei Roger Vandenborne:

Mensen mensen toch wat wilt gij - Club heeft gisteren droomvoetbal gespeeld - hou toch op met de kritiek op Georges - wees toch fier dat Bartje gekomen is - de jalouzie van de tegenstanders zal ons nog sterker maken - niemand zal dit jaar ons voorgaan - doe zo voort wij zijn fier Clubsupp te zijn.

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:28, zei jos nysen:

grapje neem ik aan?

Hoogst aantal stemmen

Op 11 augustus 2012 omstreeks 23:25, zei Dirk Heyvaert:

Ik heb de (eerste) indruk dat het dit jaar weer 'net niet' wordt. En dan bekijk ik het nog positief. Ondanks de ruime inkoop pakt de mayonnaise 'à la George' niet. Toch één positieve kant: het uiteindelijke bewijs dat er een verschil is tussen een winkelcentrum neerpoten & een voetbalploeg kampioen maken. Gelukkig maar ... geld heeft al genoeg kapot gemaakt in het voetbal. Mijn leeftijd zal er voor veel tussen zitten, maar ik heb heimwee naar de tijd van Antoine Van Hove en trainers als Houwaart, Broos, Gerets en zo. Toch blijf ik blauw-zwartsupporter, daar gaat niets boven ...

Op 11 augustus 2012 omstreeks 20:56, zei Tony Dekeukelaere:

zal niet lukken met den sjors !!

Op 11 augustus 2012 omstreeks 20:56, zei Dieter Debusschere:

De verdediging is rampzalig bij Club..

Op 12 augustus 2012 omstreeks 07:55, zei Luc Delcourt:

George is nog maar 90% klaar ha ha ha

Op 12 augustus 2012 omstreeks 09:11, zei Kurt Calebout:

alles wat ze vorig jaar onder Daum geleerd hebben zijn ze alweer vergeten! moeten het slimme gasten zijn die voetballers...pffff als supporter is dit zeer frustrerend niet alleen nu maar al JAREN aub, wanneer zullen we eens hebben dat de tegenstander gewoon weer schrik heeft om te Club Brugge te spelen? het is de laatste jaren altijd iets in Brugge!

Op 11 augustus 2012 omstreeks 23:04, zei Patrick Brusseel:

Had een nederlaag verwacht na de match van deze week tegen Kopenhagen. En uit bij Mechelen zullen er weinig winnen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 00:34, zei Hendrik Anckaert:

Rampzalig hoe spelers als Vadis en Donk zich zo groot voelen na zo'n wedstrijd. Vadis heeft indirect terug,ja terug 2 doelpunten op z'n conto en niemand die zich daar ook maar eens druk over maakt. Is offensief zeer matig tot op heden en doet de anderen zeker niet beter voetballen!! Donk is op z'n best in twitter maar op het veld telkens zwakke momenten op cruciale momenten. Georges waarom krijgt Bacca nooit zijn kans?? Akpala moet altijd scoren in de laatste minuut en terug doet hij niet!!! Hoe lang mag dit nog duren, ONGELOOFLIJK. Een FCB supp

Op 12 augustus 2012 omstreeks 05:10, zei Paul Daelemans:

Tja, als Georges met deze ploeg geen kampioen speelt, dan heeft ie wel een probleem. Maar bij de RD was het ook meestal 'net niet'...

Op 12 augustus 2012 omstreeks 10:05, zei Freddie Heremans:

Meneer Leekens, waar zit Carlos Bacca eigenlijk ??? De beste spits in onze competitie mag niet eens méédoen ? Wat loopt Tchité daar te doen ? En Vasquez en Lestienne mogen gerust in de plaats van Odjidja en Blondel komen, zolang Vadis zo loopt te krasselen. Achterin speelt centrum-verdediger Figueras op de linksachter, waardoor het evenwicht zoek is. We moeten nog lang geduld hebben vooraleer Club echt goed zal staan, met Stenman en Jorgensen. En als Debrecen Club uitschakelt mag Leekens langs de kassa passeren voor ontbinding van contract. Met deze man wordt het weer niks.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 07:35, zei Kurt Gailliaert:

Dat men eerst conditioneel in orde is, na 60 min zit odija en nog vele anderen op hun tandvlees. En dat voor profs ... Maar talent is er zeker met Vasquez & Rafaelov.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN