U bent hier: Home » Forum
Reacties
Geen dorp zo klein in Vlaanderen of het heeft een eigen festival. Alleen al dit weekend kan je kiezen uit meer dan tien festivals, verspreid over heel Vlaanderen. Van metal in Deinze, over '100 procent Belgisch' op Marktrock in Leuven, tot keiharde hardcore op Ieperfest in, jawel, Ieper. Wordt dat niet stilaan van het goede teveel? 'Elk jaar verwacht ik dat we het plafond bereikt hebben', zegt Serge Platel, directeur van de Federatie van Muziekfestivals in Vlaanderen. 'Maar elk jaar komen er nog nieuwe festivals bij. En ze blijven succes hebben.' Zeker als de zon schijnt, zoals nu.
Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:31, zei jan jacobs:
Zuipen, vreten, schransen, staken, ambtenaren, feesten en fuiven. Waar een land al niet groot in kan zijn. Ik twijfel sterk of een ander land wil wisselen met ons. Ik ben ook nog het wereldrecord aantal politici per capita snel vergeten. Ondertussen zakken we verder weg, in alles.
Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Filip De Decker:
Waarom dan 38,5 miljoen euro uitgeven voor een paar medailles ????Beter spenderen aan nog betere festivals want de sporters hebben er blijkbaar geen zin meer in ......
Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:04, zei Luc Depoorter:
Ah, we zijn dus toch kampioen, niet met medailles maar met drinken. Wat we zelf doen doen we beter .....
1 reacties
Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Jeroen Vercruysse:
aja juist ja ... want een festival organiseren is hetzelfde als uw lam drinken -_-
Spelregels forum
" Verrassing: ook De Wever kan niet toveren"
" Een jonge, werkende moeder vraagt minister De Coninck hoe ze dat allemaal moet combineren. Uw mening?"
Voetnoot