Forum

Reacties

'Misschien weinig medailles maar in festivals zijn we wel kampioen'

• zaterdag 11 augustus 2012, 22h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:31, zei jan jacobs:

Zuipen, vreten, schransen, staken, ambtenaren, feesten en fuiven. Waar een land al niet groot in kan zijn. Ik twijfel sterk of een ander land wil wisselen met ons. Ik ben ook nog het wereldrecord aantal politici per capita snel vergeten. Ondertussen zakken we verder weg, in alles.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Filip De Decker:

Waarom dan 38,5 miljoen euro uitgeven voor een paar medailles ????Beter spenderen aan nog betere festivals want de sporters hebben er blijkbaar geen zin meer in ......

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:04, zei Luc Depoorter:

Ah, we zijn dus toch kampioen, niet met medailles maar met drinken. Wat we zelf doen doen we beter .....

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Jeroen Vercruysse:

aja juist ja ... want een festival organiseren is hetzelfde als uw lam drinken -_-

Hoogst aantal stemmen

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Filip De Decker:

Waarom dan 38,5 miljoen euro uitgeven voor een paar medailles ????Beter spenderen aan nog betere festivals want de sporters hebben er blijkbaar geen zin meer in ......

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:31, zei jan jacobs:

Zuipen, vreten, schransen, staken, ambtenaren, feesten en fuiven. Waar een land al niet groot in kan zijn. Ik twijfel sterk of een ander land wil wisselen met ons. Ik ben ook nog het wereldrecord aantal politici per capita snel vergeten. Ondertussen zakken we verder weg, in alles.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:04, zei Luc Depoorter:

Ah, we zijn dus toch kampioen, niet met medailles maar met drinken. Wat we zelf doen doen we beter .....

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Jeroen Vercruysse:

aja juist ja ... want een festival organiseren is hetzelfde als uw lam drinken -_-

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN