Forum

Reacties

Ikea parkeert uw hond

• zaterdag 11 augustus 2012, 23h22

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 16 augustus 2012 omstreeks 13:17, zei Françoise Potelle:

Waarom moeten de mensen persé hun hond overal mee naartoe sleuren.

Op 14 augustus 2012 omstreeks 17:52, zei Eric Naeyaert:

Altijd mooi, als mensen van dieren houden en ze ook de nodige aandacht en het broodnodige respect betuigen. Onze viervoetertjes verdienen dat oprecht. En niet te vergeten het dagelijkse wandelingetje en een kommetje water ! :-)

Op 14 augustus 2012 omstreeks 17:32, zei Annemie Schoonheydt:

mijn hondje mag met mij ook overal naartoe, maar naar winkels zoals ikea niet, hij heeft daar niets aan, hij is veel beter thuis op zijn gemak! In de wagen laat ik hem zeker niet, en op de hondenparking, daar zou ik bang zijn dat hij gestolen wordt!

Op 14 augustus 2012 omstreeks 15:24, zei Maria Vannuffelen:

Ik neem mijn hondje ook overal mee naar toe het is ne schiwawa en zit in mijn hantas en nergens probleem mee ik laat hem zeker niet los lopen in de winkel maar bij ikea mag hij niet binnen da vind ik wel spijtig..............

2 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 10:50, zei Veerle Geurts:

Waarom zouden ze voor een chihuahua een uitzondering moeten maken? Een hond is een hond. En als geen honden toegelaten zijn horen daar de chihuahua's ook bij. Wil niet zeggen dat 'm zijn poten niet mag gebruiken en in een sjakoche moet hangen dat hij zomaar overal binnen mag.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 10:52, zei Veerle Geurts:

Echte dierenvriend jij hoor. Amai, dat zal die hond leuk vinden op zijn baas wachten in de auto *zucht*

Op 14 augustus 2012 omstreeks 08:33, zei Fabienne Vannieuwenhuyze:

Uw beestje laat je beter thuis in zijn vertrouwde omgeving. Beter geen risico's nemen.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 19:14, zei François Nuyts:

Als je naar dergelijke zaken gaat laat je uw hond beter even thuis , want het duurt zowiezo té lang eer je daar buiten bent !

Op 13 augustus 2012 omstreeks 12:02, zei Alfons Schepers:

Nu nog de 'doggy wash'!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:33, zei Kristel De Reymaeker:

Ik zou mijn hond nooit voor een winkel achterlaten... er wordt iedere dag wel een aanhangwagen gestolen bij Ikea (in Zaventem) en een hond is nog makkelijker mee te nemen...... Als je naar dit soort zaken plant te gaan laat je dier dan thuis... en zeker niet in een warme wagen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:02, zei Martin Meuris:

Ik neem mijn hond mee naar de Ikea en overal trouwens want anders moest ik geen hond. Hij moet wel in de wagen blijven zitten en ik zorg dat hij niet te warm krijgt.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 11:01, zei Lauren Torry:

Dat ze al beginnen met het mannenhoekje... Dan ben ik van het gezaag van mijne vent af als em weer es mee moet :D

1 reacties

Op 14 augustus 2012 omstreeks 15:35, zei Samantha Broeckx:

wij gaan altijd naar de ikea in wilrijk meestal gaat het ventje dan naar de saturn wat rondzien geloof me hij is daar evenlang binnen als ik in de ikea ben ! en dan soms zagen dat wij er lang over doen haha tenzij ik hem nodig he om zware dingen op het karretje te zetten dan gaat hij wel mee maar ik moet dan van hem op voorhand weten 'wat en waar' want het mag zeker niet lag duren

1 reacties

Op 14 augustus 2012 omstreeks 23:18, zei Daniella Hoeben:

En je hondje dan ?

Hoogst aantal stemmen

Op 12 augustus 2012 omstreeks 10:29, zei Dennis Vercauteren:

wie neemt er nu zijn hond mee als hij naar de IKEA (of gelijk welk andere grootketen) moet???

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:33, zei Kristel De Reymaeker:

Ik zou mijn hond nooit voor een winkel achterlaten... er wordt iedere dag wel een aanhangwagen gestolen bij Ikea (in Zaventem) en een hond is nog makkelijker mee te nemen...... Als je naar dit soort zaken plant te gaan laat je dier dan thuis... en zeker niet in een warme wagen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 10:35, zei David Max:

Een hond neem je ergens naartoe om activiteiten mee te doen en niet om het ergens te parkeren.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 09:40, zei Eric Van Gestel:

Wie bewaakt die honden tegen hondendieven die er een kans in zien ?

Op 12 augustus 2012 omstreeks 11:01, zei Lauren Torry:

Dat ze al beginnen met het mannenhoekje... Dan ben ik van het gezaag van mijne vent af als em weer es mee moet :D

1 reacties

Op 14 augustus 2012 omstreeks 15:35, zei Samantha Broeckx:

wij gaan altijd naar de ikea in wilrijk meestal gaat het ventje dan naar de saturn wat rondzien geloof me hij is daar evenlang binnen als ik in de ikea ben ! en dan soms zagen dat wij er lang over doen haha tenzij ik hem nodig he om zware dingen op het karretje te zetten dan gaat hij wel mee maar ik moet dan van hem op voorhand weten 'wat en waar' want het mag zeker niet lag duren

1 reacties

Op 14 augustus 2012 omstreeks 23:18, zei Daniella Hoeben:

En je hondje dan ?

Op 13 augustus 2012 omstreeks 19:14, zei François Nuyts:

Als je naar dergelijke zaken gaat laat je uw hond beter even thuis , want het duurt zowiezo té lang eer je daar buiten bent !

Op 14 augustus 2012 omstreeks 17:32, zei Annemie Schoonheydt:

mijn hondje mag met mij ook overal naartoe, maar naar winkels zoals ikea niet, hij heeft daar niets aan, hij is veel beter thuis op zijn gemak! In de wagen laat ik hem zeker niet, en op de hondenparking, daar zou ik bang zijn dat hij gestolen wordt!

Op 14 augustus 2012 omstreeks 08:33, zei Fabienne Vannieuwenhuyze:

Uw beestje laat je beter thuis in zijn vertrouwde omgeving. Beter geen risico's nemen.

Op 14 augustus 2012 omstreeks 17:52, zei Eric Naeyaert:

Altijd mooi, als mensen van dieren houden en ze ook de nodige aandacht en het broodnodige respect betuigen. Onze viervoetertjes verdienen dat oprecht. En niet te vergeten het dagelijkse wandelingetje en een kommetje water ! :-)

Op 12 augustus 2012 omstreeks 08:37, zei Carine D'hoe:

ja maar het zou een leuk initiatief zijn hoor, van mij mogen ze het hier gerust eens testen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN