Forum

Reacties

Britten verdienen amper aan Spelen

• zondag 12 augustus 2012, 10h09

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:39, zei Chris Haemers:

Het is algemeen geweten dat elke stad die in het verleden de Olympische Spelen organiseerde bleef zitten met een financiële kater.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:09, zei Eric Gheyskens:

Dat is iets dat België niet alleen meer aankan! En gezien de goeie verstandhouding tussen Vlamingen, Brusselaars en Walen komt er 'geheid' (om het op z'n Hollands te zeggen) niks van ...

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:55, zei Viviane Roijer:

had tijdig mijn tickets besteld, een bevestiging ontvangen met alles erop en eraan,had ook de hotels gereserveerd om 10 dagen later een mail te ontvangen en te vernemen dat ze te veel aanvragen hadden en wij uit de boot vielen .......... om dan op televisie allemaal lege seats te zien stel mij de vraag hoe eerlijk dit allemaal verlopen is

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:54, zei Viviane Roijer:

had tijdig mijn tickets besteld, een bevestiging ontvangen met alles erop en eraan,had ook de hotels gereserveerd om 10 dagen later een mail te ontvangen en te vernemen dat ze te veel aanvragen hadden en wij uit de boot vielen .......... om dan op televisie allemaal lege seats te zien stel mij de vraag hoe eerlijk dit allemaal verlopen is

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:38, zei Johan Werbrouck:

het was te denken dat ze daar weer mee gingen beginnen - hebt u al dat volk gezien bij de marathon,wat wilt u nog meer?- in elk geval het waren fantastische spelen-proficiat Londen! (maar jammerlijk genoeg niet voor ons belgenlandje!)

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:37, zei Jeanpierre Debruine:

is het zelfde met het wk voetbal dat ze hier naar belgie willen halen. Daar zouden we ook beter van geworden zijn volgens bepaalde mensen. Dikke onzin, ge scheurt daar als organiserend land altijd uw broek aan. Natuurlijk willen die politiekers zo een evenement naar hier halen, dan kunnen zij daar staan blinken en gaan genieten van de vip behandelingen en wij als belastingsbetaler zullen het tekort op het eind van de rekening wel bijleggen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:40, zei Marc Verleysen:

godgeklaagd dat die infrastruktuur grotendeels dient afgebroken te worden. Waarom geen 3 opeenvolgende spelen organiseren op één bepaalde plaats (met tussendoor ook WK's, ..) zodat de kosten gespreid zijn ? Wat de OS naar vlaanderen halen betreft: OS worden niet aan landen/regio's toegewezen, maar aan steden dus dat is totaal onhaalbaar (we staan nu trouwens al meer stil dan we rijden).

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:15, zei Ben Bastiaensen:

Toch zou het fantastisch zijn als we als land eens zo'n groot evenement kunnen organiseren. Het zou een positieve invloed hebben op de sportcultuur (die nu wat ontbreekt). Ik hoop dat er dapperen zijn die het aandurven om er wel eens voor te gaan. Mijn stem krijgen ze in ieder geval.

2 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:28, zei Martin Cuypers:

Ben, best eens een afspraak maken met een neuroloog, 't is meer dan nodig.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:38, zei Marcel De Backer:

Mijn stem zeker en vast niet en mijn centen ook niet. Ben niet geinteresseerd in sport, waarom zou ik er dan voor moeten betalen. Het geld moet van ergens komen en waar denk je dat ze het gaan zoeken. Juist, zoals met de bankencrisis, bij jan-met-de-pet.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 13:47, zei Leonard depoorter:

Hopelijk zorgt dit bericht ervoor dat bij ons geen politicus opstaat, die meent het licht gezien te hebben, en de olympische spelen naar België wil brengen in 2028 of zo.

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:59, zei Guido Boonen:

Muyters wil in elk geval laten onderzoeken of het 'haalbaar' is de spelen naar Vlaanderen te halen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 12:16, zei Chris Van Landuyt:

Niets nieuws onder de zon: het I.O.C. verdwijnt met de centen en de belastingbetaler van het organiserende land draait op voor de kosten. Wat een geluk dat het onzalig plan om de spelen ooit naar Belgiê te halen een stille dood was beschoren.

Hoogst aantal stemmen

Op 12 augustus 2012 omstreeks 12:16, zei Chris Van Landuyt:

Niets nieuws onder de zon: het I.O.C. verdwijnt met de centen en de belastingbetaler van het organiserende land draait op voor de kosten. Wat een geluk dat het onzalig plan om de spelen ooit naar Belgiê te halen een stille dood was beschoren.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 13:47, zei Leonard depoorter:

Hopelijk zorgt dit bericht ervoor dat bij ons geen politicus opstaat, die meent het licht gezien te hebben, en de olympische spelen naar België wil brengen in 2028 of zo.

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:59, zei Guido Boonen:

Muyters wil in elk geval laten onderzoeken of het 'haalbaar' is de spelen naar Vlaanderen te halen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:37, zei Jeanpierre Debruine:

is het zelfde met het wk voetbal dat ze hier naar belgie willen halen. Daar zouden we ook beter van geworden zijn volgens bepaalde mensen. Dikke onzin, ge scheurt daar als organiserend land altijd uw broek aan. Natuurlijk willen die politiekers zo een evenement naar hier halen, dan kunnen zij daar staan blinken en gaan genieten van de vip behandelingen en wij als belastingsbetaler zullen het tekort op het eind van de rekening wel bijleggen.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 10:46, zei Wybren De Paepe:

Och ja, de spelen voor de mensen zijn al lang niet meer te betalen door de mensen.. En dus blijven ze weg.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:15, zei Ben Bastiaensen:

Toch zou het fantastisch zijn als we als land eens zo'n groot evenement kunnen organiseren. Het zou een positieve invloed hebben op de sportcultuur (die nu wat ontbreekt). Ik hoop dat er dapperen zijn die het aandurven om er wel eens voor te gaan. Mijn stem krijgen ze in ieder geval.

2 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:28, zei Martin Cuypers:

Ben, best eens een afspraak maken met een neuroloog, 't is meer dan nodig.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:38, zei Marcel De Backer:

Mijn stem zeker en vast niet en mijn centen ook niet. Ben niet geinteresseerd in sport, waarom zou ik er dan voor moeten betalen. Het geld moet van ergens komen en waar denk je dat ze het gaan zoeken. Juist, zoals met de bankencrisis, bij jan-met-de-pet.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 15:40, zei Marc Verleysen:

godgeklaagd dat die infrastruktuur grotendeels dient afgebroken te worden. Waarom geen 3 opeenvolgende spelen organiseren op één bepaalde plaats (met tussendoor ook WK's, ..) zodat de kosten gespreid zijn ? Wat de OS naar vlaanderen halen betreft: OS worden niet aan landen/regio's toegewezen, maar aan steden dus dat is totaal onhaalbaar (we staan nu trouwens al meer stil dan we rijden).

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:54, zei Viviane Roijer:

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:55, zei Viviane Roijer:

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:09, zei Eric Gheyskens:

Dat is iets dat België niet alleen meer aankan! En gezien de goeie verstandhouding tussen Vlamingen, Brusselaars en Walen komt er 'geheid' (om het op z'n Hollands te zeggen) niks van ...

Op 12 augustus 2012 omstreeks 21:39, zei Chris Haemers:

Het is algemeen geweten dat elke stad die in het verleden de Olympische Spelen organiseerde bleef zitten met een financiële kater.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN