Forum

Reacties

Kulhavy olympisch kampioen, Nys geeft op

• zondag 12 augustus 2012, 16h09

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 augustus 2012 omstreeks 12:42, zei Matthias Lamote:

@Jan Vandecasteele: Ik weet niet of je er deze winter hebt op gelet, maar Kulhavy (Wereldkampioen MTB en nu ook Olympisch Kampioen) reed toen ook mee in het veld... Maar, je raadt het nooit, hij kon niet mee met die 'vlaamse folklore'... Hoe je het ook draait of keert, mountainbike en cyclocross zijn 2 verschillende onderdelen van de wielrennerij. Net zoals je sprinten op de piste niet kan vergelijken met sprinten op de weg. In mijn ogen verdienen zowel Sven Nys als Kevin Van Hoovels heel veel respect voor hetgeen ze hebben gepresteerd. Zonder tegenslag zat er voor hen allebei meer in (waarmee ik zeker niet wil zeggen dat ze een medaille gingen gehaald hebben).

Op 13 augustus 2012 omstreeks 10:29, zei Jan Vandecasteele:

Ik stel me toch vragen bij het niveau van onze veldritcoureurs en de topsporters die men er van maakt. Nys wordt er in het mountainbike gewoon afgereden. Precies een tweeklasse-voetballer die ook eens Champions-league niveau wil proberen. Veel vlaamse folklore, maar daarmee pakt men geen olympische prijzen.

1 reacties

Op 13 augustus 2012 omstreeks 13:14, zei Hugo De Waele:

Julien Absalon reed in 2006 mee in Hofstade (WB-manche cyclocross). Hij werd 32ste op meer dan 4 minuten. Moeten we ons dan ook vragen stellen bij het niveau van de MTB'ers...? Op dat moment was Absalon nochtans ook regerend Olympisch kampioen. Cyclocross en MTB zijn gewoon erg verschillende disciplines, daarom dat ik het al straf vond dat Nys zich als cyclocrosser 2 keer kon plaatsen voor de OS en in Peking zelfs een 9de plaats wist te behalen.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 01:42, zei Herwig Timperman:

geeeeuw!!!!!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:34, zei Jef Van Camp:

Of hoe stress een mens om zeep kan helpen. Als de insteek 'meedoen is belangrijker dan winnen' is, zouden we veel meer ereplaatsen hebben behaald. Ik heb niets anders dan gestresseerde Vlaamse atleten gezien, die bijhorend, niets presteren. Enkel ons Evy heeft genoten en is, ondanks een beetje gezonde stress tot Brons geraakt. De rest was gespannen, gestresseerd en heeft geen resultaat die naam waardig, gehaald. En o o o wat heb ik Sofie gemist in het hockey ! Jammer dat ego's van coaches primeren op spel ontspanning en resultaat. Zonder PG in het wielrennen, maar met een echte werker, had zelfs Jurgen een medaille !

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:26, zei Jef Van Camp:

Inderdaad : hoe is het mogelijk dat onze noordeburen zoveel medailles meenemen en wij, vlamingen slechts één !!!!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:19, zei Patrick Vandeputte:

tja,het was warm daar in londen juist iets waar sven niet tegen kan

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:55, zei Johan Werbrouck:

eerst spreken van kunnen en doen en dan maar van geluk-als je alleen maar kunt winnen met geluk dan zal je nog veel verliezen!!

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:11, zei Hugo De Waele:

Geluk hoort er altijd bij beste. Als het zadel van Kulhavy of Schurter afbreekt dan wint Fontana misschien. Fontana had nu het geluk niet aan zijn zijde en werd 'slechts' derde.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:46, zei Hendrik Anckaert:

Fontana was al gelost voor hij zadelbreuk had, vertel de waarheid bende zwakke reporters. Tia ging gisteren ook eventjes gezwind voor de medailles gaan en had met moeite 1.97m gesprongen. Dan ga je niet eventjes hoger springen met een weekje rust. Heb zeer veel respect voor alle olympische atleten, maar heb absoluut geen respect voor de dwaze reporters die we dit jaar naar de spelen hebben gestuurd. Vijf keer hetzelfde vragen op een verschillende manier en dan denken dat je een topreporter bent.Man man man, succes aan alle atleten en maak zo weinig mogelijk tijd vrij voor onze snertreporters!!!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Chris Van Landuyt:

Pech voor Nijsen en het B.O.C. dat op de hulp van echte profs rekende om de medailles binnen te halen. Dat liep slecht af en België komt zwak uit het olympisch tornooi wat dat betreft. Individueel deden een aantal sporters hun best, maar de kersen op de taart zijn te schaars. Het wordt tijd voor gericht en planmatig werken i.p.v. erop te rekenen dat de verschillende federaties het olympisch blazoen wel zullen helpen opsmukken. Daar worden een aantal mensen tenslotte voor betaald. Aan het werk eindelijk en ga eenskijken bij de Nederlanders.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:34, zei Chris Van Landuyt:

Pech voor Nijs en eigenlijk ook weer voor het B.O.C.dat op de hulp van een aantal echte professionele sporters rekende om de medaillestand op te smukken. Dat liep slecht af en België komt wat medailles betreft bepa

Hoogst aantal stemmen

Op 12 augustus 2012 omstreeks 18:46, zei Hendrik Anckaert:

Fontana was al gelost voor hij zadelbreuk had, vertel de waarheid bende zwakke reporters. Tia ging gisteren ook eventjes gezwind voor de medailles gaan en had met moeite 1.97m gesprongen. Dan ga je niet eventjes hoger springen met een weekje rust. Heb zeer veel respect voor alle olympische atleten, maar heb absoluut geen respect voor de dwaze reporters die we dit jaar naar de spelen hebben gestuurd. Vijf keer hetzelfde vragen op een verschillende manier en dan denken dat je een topreporter bent.Man man man, succes aan alle atleten en maak zo weinig mogelijk tijd vrij voor onze snertreporters!!!

Op 12 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Dennis De Baer:

Jammer dat er bij deze discipline weer een hoop pech bij kwam kijken.Beiden kunnen ze zich niets verwijten.Een tikkeltje geluk heb je altijd nodig, kijk maar naar de fransman.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:18, zei Luc Paelinck:

Spijtig voor Sven,niets aan te doen.

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:44, zei Ronny Van de Voorde:

Een tijd van komen en een tijd van gaan, Londen was teveel,Amerika is profiteren.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Chris Van Landuyt:

Pech voor Nijsen en het B.O.C. dat op de hulp van echte profs rekende om de medailles binnen te halen. Dat liep slecht af en België komt zwak uit het olympisch tornooi wat dat betreft. Individueel deden een aantal sporters hun best, maar de kersen op de taart zijn te schaars. Het wordt tijd voor gericht en planmatig werken i.p.v. erop te rekenen dat de verschillende federaties het olympisch blazoen wel zullen helpen opsmukken. Daar worden een aantal mensen tenslotte voor betaald. Aan het werk eindelijk en ga eenskijken bij de Nederlanders.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 20:55, zei Johan Werbrouck:

eerst spreken van kunnen en doen en dan maar van geluk-als je alleen maar kunt winnen met geluk dan zal je nog veel verliezen!!

1 reacties

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:11, zei Hugo De Waele:

Geluk hoort er altijd bij beste. Als het zadel van Kulhavy of Schurter afbreekt dan wint Fontana misschien. Fontana had nu het geluk niet aan zijn zijde en werd 'slechts' derde.

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:34, zei Jef Van Camp:

Of hoe stress een mens om zeep kan helpen. Als de insteek 'meedoen is belangrijker dan winnen' is, zouden we veel meer ereplaatsen hebben behaald. Ik heb niets anders dan gestresseerde Vlaamse atleten gezien, die bijhorend, niets presteren. Enkel ons Evy heeft genoten en is, ondanks een beetje gezonde stress tot Brons geraakt. De rest was gespannen, gestresseerd en heeft geen resultaat die naam waardig, gehaald. En o o o wat heb ik Sofie gemist in het hockey ! Jammer dat ego's van coaches primeren op spel ontspanning en resultaat. Zonder PG in het wielrennen, maar met een echte werker, had zelfs Jurgen een medaille !

Op 12 augustus 2012 omstreeks 17:34, zei Chris Van Landuyt:

Pech voor Nijs en eigenlijk ook weer voor het B.O.C.dat op de hulp van een aantal echte professionele sporters rekende om de medaillestand op te smukken. Dat liep slecht af en België komt wat medailles betreft bepa

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:19, zei Patrick Vandeputte:

tja,het was warm daar in londen juist iets waar sven niet tegen kan

Op 13 augustus 2012 omstreeks 12:42, zei Matthias Lamote:

@Jan Vandecasteele: Ik weet niet of je er deze winter hebt op gelet, maar Kulhavy (Wereldkampioen MTB en nu ook Olympisch Kampioen) reed toen ook mee in het veld... Maar, je raadt het nooit, hij kon niet mee met die 'vlaamse folklore'... Hoe je het ook draait of keert, mountainbike en cyclocross zijn 2 verschillende onderdelen van de wielrennerij. Net zoals je sprinten op de piste niet kan vergelijken met sprinten op de weg. In mijn ogen verdienen zowel Sven Nys als Kevin Van Hoovels heel veel respect voor hetgeen ze hebben gepresteerd. Zonder tegenslag zat er voor hen allebei meer in (waarmee ik zeker niet wil zeggen dat ze een medaille gingen gehaald hebben).

Op 12 augustus 2012 omstreeks 23:26, zei Jef Van Camp:

Inderdaad : hoe is het mogelijk dat onze noordeburen zoveel medailles meenemen en wij, vlamingen slechts één !!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN