Forum

Reacties

Tia Hellebaut twijfelt of ze voortgaat na olympisch afscheid

• zondag 12 augustus 2012, 20h50

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 augustus 2012 omstreeks 11:09, zei Luc Mertens:

Hoeveel deelneemsters waren er bij het hoogspringen, en hoeveel zijn er 'achter' Tia geëindigd...?! Voor de neuten helemaal niet belangrijk uiteraard.

Op 14 augustus 2012 omstreeks 07:21, zei Joseph Vercammen:

Thia neem een verstandige beslissing en hou ermee op. Het is goed geweest. Eigenlijk had je er beter aan gedaan om je na de spelen in Peking reeds terug te trekken. Je stond toen als Olympisch kampioene op het toppunt van je carrière. Je lichamelijke mogelijkheden verminderen met ouder worden en er verschijnt nieuw fris en jong talent op het toneel. Iedereen weet dat je talent hebt, maar iedereen weet ook dat succes niet kan blijven duren.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 21:58, zei Werner Bivort:

steekd moet steek zijn

Op 13 augustus 2012 omstreeks 21:56, zei Werner Bivort:

Salut Au revoir en bedankt voor bewezen diensten in China en daar stopt het ... Eens je stopt stopt dan voor goed en dit geldt ook voor de andere de laatste jaren , die hierdoor de weg sluiten voor jonge toekomst .. alles nog eens kunnen meesnoepen en waar is de Sport nog ... Met al het geld dat men geeft aan het mislukken , worden meer andere benadeeld dan men zou denken... BOIC BLOSO ADEPS en zoveel meer nog steekd de handen samen en maakt er iets groots van maar niet zoals de politiek het wil .. allemaal op kleine eilandjes , want zo houdt de politiek jullie in bedwang ..

Op 13 augustus 2012 omstreeks 20:03, zei Robert Deckers:

Beste Alfons Schepers, ik denk dat ze al meer dan één hoogtepunt gekend heeft !

Op 13 augustus 2012 omstreeks 18:33, zei Stefaan Bossuyt:

hoepelt op het is genoeg geweest

Op 13 augustus 2012 omstreeks 17:48, zei Martine Van Impe:

het is er zo ene gelijk Clijsters, stoppen en terugkomen, stoppen en terugkomen, betaald worden door de werkende mens en er toch niks meer van bakken ! dat ze een normale job gaat doen zoals iedere normaal werkende mens !

Op 13 augustus 2012 omstreeks 17:45, zei Guy Vanhuysse:

mensen toch, ze heeft het niet, na al die verhalen met haar kinderen en de nannie, ze is nooit groots geweest en zal het nooit worden, en vooral, als je frans wil praten, doe het dan goed, (zie interviews) gelukkig heeft ze reeds haar bril vervangen, een wagelijk iemand

Op 13 augustus 2012 omstreeks 17:31, zei Tony De Back:

Tja, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik denk dat Tia zelf al lange tijd weet in welke fase ze zich bevindt.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 16:46, zei jef NIJNS:

ik hoop dat ze nog doorgaat en indien tia stopt ze jonge talenten via bloso of andere instanties , haar kennis mag overmaken en we niet de fout maken van in het verleden, ooit hadden we een zwemkampioen, die na zijn loopbaan schoenen mocht verkopen , dit is in Nederland , England , Duitsland ondenkbaar, wij arm Belgie en maar klagen daarna en tia , we moeten fier op je zijn, en geen kretiek geven, wat vergeten we toch vlug,jij en je man hebben ook recht op kinderen, evenals elke burger, dus hoop ik dat je verder doet

Hoogst aantal stemmen

Op 13 augustus 2012 omstreeks 08:48, zei Vinne Lepoutre:

voor mij mag ze doorgaan tot haar pensioen van 65, maar dan met eigen middelen, geen topsportcontract meer, dat geld kan beter besteed worden. Je kunt niet blijven teren op een lucky medaille.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 09:02, zei Robert Deckers:

Ja Tia, ga nog maar verder, geniet nog 4 jaar van alle privilegies. Akkoord, je bent ondertussen moeder van twee en dat vraagt ook zijn energie. Maar als je een nanny kunt betalen, en hier en daar een mooi sportkamp kunt meepikken, waarom zou je het laten hé ! Vier jaar verlof, en betaald ! Eindprestatie niet gewaarborgd. Maar ja, dat is topsport hé !

Op 13 augustus 2012 omstreeks 08:08, zei Luc Avonts:

In de eerste plaats had je beter al niet naar Londen moeten gaan want met een max van 1,97m kon je er niets gaan doen, toch niet voor het podium

Op 13 augustus 2012 omstreeks 08:24, zei Bart Algoet:

Stoppen zou ik zeggen. Sponsors hebben waarschijnlijk de grootste twijfel omtrent haar. Het is genoeg geweest, andere en betere!

Op 13 augustus 2012 omstreeks 10:30, zei Eddy Peeters:

Het hoeveelste afscheid is dat dan want met al die comebacks zou een mens de tel kwijt raken

Op 13 augustus 2012 omstreeks 13:25, zei Toby Megamindy:

Het is genoeg geweest. Zoek nu maar een job die wij als belastingbetaler niet moeten betalen!

Op 13 augustus 2012 omstreeks 08:09, zei Stijn Vandamme:

Dus de 3red keer dat ze stopt, om dan weer ne come-back te doen? De sponsors moeten goedgelovig zijn met zoeen truken.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 09:28, zei Frans Vermeylen:

Ze werkt niet graag zeker een beetje sporten en wij maar betalen. Sorry, er is geen geld voor pensioen maar wel voor al die luxepaardjes die zelf genoeg verdienen maar wij maar sponsoren. Wat hebben die 2 kinderen te maken met haar atletiekcarriére? Hoeveel vrouwen werken er niet full-time en hebben ook nog kinderen? Kan haar vriend en trainer niet even opstaan 's nachts? Hij is zeker geen nieuwe man maar dat is haar keuze. Als het niet fatsoenlijk kan combineren doe het één of het ander niet. Ik ben dat geklaag over dat 's nachts opstaan kotsbeu.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 11:17, zei Marc Van Hecke:

Hier wordt vooral cafétoogpraat (liefst met een negatief tintje) verteld en dan meestal (zoals gewoonlijk) door mensen die zelf tot geen sportieve prestaties in staat zijn. Tia mag er als vroegere Olympisch kampioene terecht fier op zijn om nu te stranden op een vijfde plaats. Daarmee zijn er slechts vier op de hele wereld die beter deden dan haar. Ik wou dat ik dat ook van mezelf kon zeggen. Tia, ik zou zeggen: doorgaan. Mijn respect heb je tenvolle.

Op 13 augustus 2012 omstreeks 08:59, zei Fredo Le Duq:

de vraag die ze zich stelt is ...WIE BETAALD OP HET EIND VAN DE MAAND MIJN LOON ?

1 reacties

Op 13 augustus 2012 omstreeks 16:41, zei Lodewijck De Vieghere:

Als je niet weet dat 'wie betaalt' met een t geschreven wordt, dan vrees ik inderdaad het ergste voor je loon.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN