Forum

Reacties

Pussy Riot veroordeeld tot 2 jaar strafkamp

• woensdag 15 augustus 2012, 12h52

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 18 augustus 2012 omstreeks 23:32, zei Rene Kampers:

Ik heb medelijden met die drie onozel wichten.Ik woon in Thailand, als ge hier publiekelijk hun koning beledigd, doe je dat en met garantie , nooit meer.Alle pijlen zijn gericht op Rusland ik ken landen waar ge voor het drinken van een pintje of als vrouw een lange broek dragen,zweepslagen kunt krijgen, maar daar moogt ge niet veel over zeggen want dat is 'cultuur'.Democratie is soms van het goede te veel, voorbeeld de Wapperbrug te Antwerpen, dank zij de democratie is er nog altijd geen oplossing. Ik ken ook een democratisch verkozen partij die wordt uitgesloten, dat kan ook dank zij de Belgische democratie !

Op 18 augustus 2012 omstreeks 10:28, zei Marc De Lauw:

Altijd geweten dat die Poetin een dictator was,ge kunt het zo van zijn smoelwerk aflezen

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:26, zei Robin Le Roy:

Misschien kan Poetin ook eens uitleggen hoe het komt dat zijn bankrekening de laatste 15 jaar zo gigantisch is geworden...juist ja door zijn diep geloof!

Op 18 augustus 2012 omstreeks 02:51, zei Roland Dekeyzer:

Rusland is altijd een Harde land geweest , de mensen moesten opletten wat zelle deden ( niet dronken zijn of de bak in... niet iets van de president zeggen , of de bak in en folteringen ! ) Nu is het steeds hetzelfde in deze eeuw ...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 23:17, zei Jolien Vandenberghe:

waarom blijft de wereld deze man gedogen ? Ok 'n beetje simpele gedachte, maar het systeem wordt toch gesteund, door wie ?

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:14, zei Ivo Kockx:

Eens proberen in een moskee??

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:58, zei Fred Bosmans:

Of op ons 'Te Deum', en dan nog verkleed als Hells Angel. Je zal er nooit van horen in onze pers. Je zal nooit meer van hun bestaan horen, zelfs niet van hun begrafenis. Een proces is ondenkbaar .

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:00, zei Wilfried Vercruysse:

Amai,kent U hem zo goed???

Op 17 augustus 2012 omstreeks 19:59, zei Wilfried Vercruysse:

De rechter zal wel gelijk hebben zeker!Wie zijn wij om ons te bemeien met de strafzaken in Rusland??Zij steken ook hun neus niet in onze rechtbanken!!

Op 17 augustus 2012 omstreeks 19:56, zei Kobe Simoens:

Beste, Wat een grappige conversaties. Eerst en vooral: die drie vrouwen ( meisjes ) zitten nu waar ze thuishoren ( volgens mij althans ). Dit doe je gewoon niet en trouwens zo bereik je niets - zeker niet in Rusland -. En dan al die zever over democratie en Poetin. Inderdaad er kleeft bloed aan de handen van die man. Maar niet meer dan er kleeft aan de handen van elk van ons. Onze 'strijd voor vrijheid' begint meer en meer op een kruistocht te lijken. En inderdaad Rusland is geen democratie. Ooit was het dat wel ( herinner de jaren 90 ). Die generatie van Russen is dat nog altijd niet vergeten. Poetin bracht stabiliteit, tenkoste van vrijheid maar de Russen vergeven hem dat graag. Poetin is gevaarlijk? En onze 'democratie' dan. Zo in de roes van de decadentie verzonken dat we niet meer zien wat een democratie echt is: een totale mislukking en een andere benaming voor de ergste dictatuur die er ooit geweest is. Dus voor U Poetin bekritiseert, kijk eens naar Uzelf. Dank

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:07, zei Amanda Rogers:

Wow. Wat een reactie. Het enige decadente aan uw reactie is ... uw reactie. Walgelijk dat u op deze manier meent ten strijde te moeten trekken tegen een punkgroep dit ingaat tegen een dictator. Uw voorliefde voor het communisme maakt u blind voor de realiteit. Uw bloemlezing aan Poetin's adres is lachwekkend. De russen zijn totaal aan hun lot overgelaten en in een soort vrije markteconomie gestort waar het land niet klaar voor is. Criminele excessen zetten de toon in dit land en Poetin doet niets want hij heeft het te zeer naar z'n zin in z'n dictatorstoel met z'n uitpuilende zakken en te druk met het uit de weg ruimen van de Litvinenko's van de wereld.

2 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 12:35, zei Lea Lamers:

Tja, dit mag hij zeggen omdat wij in een land leven met vrijheid van meningsuiting. U toch ook? Alhoewel, soms moeten de mensen eens naar zichzelf kijken en beseffen dat ze soms niet véél beter doen.

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:52, zei Kobe Simoens:

Beste, Inderdaad. Maar ik ben een heftige tegenstander van vrijheid van meningsuiting. Waarom? Omdat zo de mensen niet meer moeten opdraaien voor hun mening en dat zo de idiootste zever verkondigd wordt zonder enige restrictie. U mag van mij zeggen wat U wilt, maar de gevolgen moet U er ook van dragen. Trouwens: echte vrijheid bestaat ( gelukkig / spijtig genoeg ) niet. Dank

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 21:56, zei Lea Lamers:

Natuurlijk, alles wat men zegt, heeft gevolgen. Daarom vind ik het raadzaam om eerst na te denken vooraleer men iets zegt. Woorden hebben kracht en blijven lang nazinderen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:47, zei Kobe Simoens:

Beste, Hoe vreemd? Weet U eigenlijk wel wat de betekenis van decadentie is? Deze reactie kan alleen maar decadent zijn omdat zij geschreven is door iemand uit een decadente samenleving ( namelijk ikzelf ). Hoe vreemd? Ga ik 'ten strijde' tegen deze 'punkgroep'? Ik dacht eerder dat U 'ten strijde' trok tegen Poetin. Omdat ik dat niet doe, ga ik direct 'ten strijde' tegen de tegenpartij? Hoe vreemd? Ik dacht dat mijn voorliefde voor het communisme nergens bleek, enkel mijn afkeer voor democratie. Daarbij heeft dictatuur niets te maken met communisme, slechts toevallig kwamen ze bij elkaar. Niet goed opgelet bij geschiedenis? Hoe vreemd? Het was juist Poetin die het hyperkapitalisme beteugelde. Hoe vreemd? 'Poetin doet niets'? Vreemd voor 'één van de ergste dictators ooit'. Dank

Op 17 augustus 2012 omstreeks 19:39, zei Hugo De Schutter:

Dat ze daar eens de echte hooligans oppakken, heb een paar jaar geleden reportage gezien hoe in sommige Russische steden aan etnische zuivering werd gedaan terwijl de politie er goedkeurend naar keek.

Hoogst aantal stemmen

Op 17 augustus 2012 omstreeks 14:35, zei Jean Dumon:

Het communisme zit nog in het bloed van Poetin, een heel gevaarlijke man die al veel moorden op zijn geweten heeft

5 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 16:53, zei Jacques Kinnaer:

Inderdaad, een aanfluiting van de rechtsgang als een 21e eeuwse seculiere rechter de belangen van de kerk en van de wereldse leider moet verdedigen. Maar wat met het gewelddadige politieoptreden in Chicago tegen anti-NATO betogers tijdens de NATO-top? Het gewelddadige politieoptreden in Spanje tegen mijnwerkers die betogen omdat ze hun job kwijt geraakt zijn? We zijn hier in het Westen niet zoveel beter af...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:09, zei Jozef Decock:

Het bloed, dat aan Poetin zijn handen kleeft het heeft er zijn gewoon geen voor. Nu toont hij weer eens de persoon die hij is. Daar moet de wereld vanaf ze ontluisteren gans het menselijk bestaan. Rusland en China ontsieren alles wat met menselijkheid te maken heeft. zolang al die dictators niet van de wereldbol verdwenen zijn, zal de harteloosheid, en de onmenselijkheid zegevieren. Poetin bepotelde de mensen tot ze dood waren. Het heeft zijns gelijke niet. Onderdrukking om alle denkbare en ondenkbare manieren. J.H.A.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:12, zei Hubert Van den Bergh:

En andere zogezegde democratische landen hebben geen bloed aan hun handen, volgens u ? Hun straf verdienden zij door keet te schoppen in een kerk, dus moeten zij deze straf maar uitzitten. Ik zou zeggen 'bezin voor je begint' toch ?

2 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:00, zei Jelle Demanet:

neenjijniet

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:49, zei Johan Jennen:

Mijnen beste, volgens mij is uwe wekker al heel lang blijven stilstaan. We leven intussen al wel in 2012 remember !!!

Op 17 augustus 2012 omstreeks 21:49, zei Geolfried Baeten:

Hebben die dame's geluk. Moesten zij dat in het midden-oosten in een Moskee doen koste hen dat het leven. Zij waren fout,hun protest kan en zal waarschijnlijk terecht zijn maar dat doe je niet in een voor hun medeburgers heilige plaats.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:56, zei Danny Yde:

yep, heb ik al gehoord over die mijnwerkers in ZuidAfrika?

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:05, zei Erika Wauters:

Daaraan kan men zien en ondervinden dat er van democratie nog héél weinig sprake is in Rusland,en het communistisch depotisme zit er bij Poetin, de voormalige Sovjet KGB agent er nog altijd in.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:14, zei Ivo Kockx:

Eens proberen in een moskee??

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:58, zei Fred Bosmans:

Of op ons 'Te Deum', en dan nog verkleed als Hells Angel. Je zal er nooit van horen in onze pers. Je zal nooit meer van hun bestaan horen, zelfs niet van hun begrafenis. Een proces is ondenkbaar .

Op 17 augustus 2012 omstreeks 16:50, zei Rudy Van de Velde:

De nieuwe dictator, en de wereldleiders die zich afzijdig houden tot dat het te laat is. De democratie is stilaan gedaan voor de russen.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:01, zei Paul Derycke:

Ooit zal Poetin zich moeten verantwoorden. Als hij echt zo religieus is, zou hij al schrik moeten hebben. Want in dit geval zal hij nog ooit het bed moeten delen met die andere duivel ... Hitler.

1 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:27, zei Eric Gheyskens:

Hij is hij helemaal niet religieus; hij pakt dit aan om nog maar eens zijn autoriteit te laten gelden en aan te tonen wie er baas is in Rusland, zinde hij en z'n perfecte marionet Medvedev.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:56, zei Dieter Debusschere:

Poetin=maffia,corruptie in de rechtstaat,leger en overheid tout court,schuldig aan het verdwijnen en bedreigen van journalisten(Politkovskaja) en oppositieleden,slachting bij het Moskouse theater,Beslan en nu weer 3 meiden in één van zijn werkkampen à la Hitler droppen..zéér gevaarlijk ventje..

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:40, zei Chr De Keer:

Een paar jaar terug werden zelfs journalisten gemolesteerd omdat ze kritisch schreven over een ontbossingsproject nabij Moskou. Dat project gebeurde in opdracht van een bedrijf waar Vinci bij betrokken is. Je weet wel, van de ondergrondse parkings. Als je nog eens de keuze hebt, waar je je wagen parkeert...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 15:47, zei Alex Oderij:

poetin is één van die wereldschurken

1 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 23:38, zei bernard de deken:

u vergeet er nog bij te vermelde dat ook Di Ripo first minister van belgie de grootste wereld dief is en de kleine man uitzuigd voor het aan zijn rijke vrienden te geven

Op 17 augustus 2012 omstreeks 19:56, zei Kobe Simoens:

Beste, Wat een grappige conversaties. Eerst en vooral: die drie vrouwen ( meisjes ) zitten nu waar ze thuishoren ( volgens mij althans ). Dit doe je gewoon niet en trouwens zo bereik je niets - zeker niet in Rusland -. En dan al die zever over democratie en Poetin. Inderdaad er kleeft bloed aan de handen van die man. Maar niet meer dan er kleeft aan de handen van elk van ons. Onze 'strijd voor vrijheid' begint meer en meer op een kruistocht te lijken. En inderdaad Rusland is geen democratie. Ooit was het dat wel ( herinner de jaren 90 ). Die generatie van Russen is dat nog altijd niet vergeten. Poetin bracht stabiliteit, tenkoste van vrijheid maar de Russen vergeven hem dat graag. Poetin is gevaarlijk? En onze 'democratie' dan. Zo in de roes van de decadentie verzonken dat we niet meer zien wat een democratie echt is: een totale mislukking en een andere benaming voor de ergste dictatuur die er ooit geweest is. Dus voor U Poetin bekritiseert, kijk eens naar Uzelf. Dank

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:07, zei Amanda Rogers:

Wow. Wat een reactie. Het enige decadente aan uw reactie is ... uw reactie. Walgelijk dat u op deze manier meent ten strijde te moeten trekken tegen een punkgroep dit ingaat tegen een dictator. Uw voorliefde voor het communisme maakt u blind voor de realiteit. Uw bloemlezing aan Poetin's adres is lachwekkend. De russen zijn totaal aan hun lot overgelaten en in een soort vrije markteconomie gestort waar het land niet klaar voor is. Criminele excessen zetten de toon in dit land en Poetin doet niets want hij heeft het te zeer naar z'n zin in z'n dictatorstoel met z'n uitpuilende zakken en te druk met het uit de weg ruimen van de Litvinenko's van de wereld.

2 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 12:35, zei Lea Lamers:

Tja, dit mag hij zeggen omdat wij in een land leven met vrijheid van meningsuiting. U toch ook? Alhoewel, soms moeten de mensen eens naar zichzelf kijken en beseffen dat ze soms niet véél beter doen.

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:52, zei Kobe Simoens:

Beste, Inderdaad. Maar ik ben een heftige tegenstander van vrijheid van meningsuiting. Waarom? Omdat zo de mensen niet meer moeten opdraaien voor hun mening en dat zo de idiootste zever verkondigd wordt zonder enige restrictie. U mag van mij zeggen wat U wilt, maar de gevolgen moet U er ook van dragen. Trouwens: echte vrijheid bestaat ( gelukkig / spijtig genoeg ) niet. Dank

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 21:56, zei Lea Lamers:

Natuurlijk, alles wat men zegt, heeft gevolgen. Daarom vind ik het raadzaam om eerst na te denken vooraleer men iets zegt. Woorden hebben kracht en blijven lang nazinderen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:47, zei Kobe Simoens:

Beste, Hoe vreemd? Weet U eigenlijk wel wat de betekenis van decadentie is? Deze reactie kan alleen maar decadent zijn omdat zij geschreven is door iemand uit een decadente samenleving ( namelijk ikzelf ). Hoe vreemd? Ga ik 'ten strijde' tegen deze 'punkgroep'? Ik dacht eerder dat U 'ten strijde' trok tegen Poetin. Omdat ik dat niet doe, ga ik direct 'ten strijde' tegen de tegenpartij? Hoe vreemd? Ik dacht dat mijn voorliefde voor het communisme nergens bleek, enkel mijn afkeer voor democratie. Daarbij heeft dictatuur niets te maken met communisme, slechts toevallig kwamen ze bij elkaar. Niet goed opgelet bij geschiedenis? Hoe vreemd? Het was juist Poetin die het hyperkapitalisme beteugelde. Hoe vreemd? 'Poetin doet niets'? Vreemd voor 'één van de ergste dictators ooit'. Dank

Op 17 augustus 2012 omstreeks 15:54, zei Luc Van Rensbergen:

En wat met het democratisch westen en Amerika,waar vele mensen nog een nummer zijn en waar er ook vele moorden gepleegd worden.Waar werkloosheid en veel armoede heerst.Onze grootouders en ouders hebben na de tweede wereldoorlog ons land opgebouwd hebben om hun kinderen een toekomst te geven en geluk,maar daar blijft weinig van over.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN