Forum

Reacties

Diesel op 1 cent van record

• donderdag 16 augustus 2012, 21h53

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:39, zei Alain Andries:

Blijven die prijzen nu echt stijgen dat de Belgische staat eens wat begint gaan te doen loonsverhoging geven want de crisis blijft men voelen ik hou nu niets meer over vroeger kon ik nog een klein beetje sparen en nu niks meer. Zouden we met zijn allen eens in Brussel beginnen gaan op te komen voor ons rechten. In plaats van niets te doen. Openbaar vervoer nemen gaat niet want ik moet regelmatig naar het buitenland als dat niet het geval was dan kon ik dit alternatief nemen.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 12:52, zei Jan Vandecasteele:

Klopt, taxen en overspeculatie. Ik ga al jaren met de auto naar Marokko en daar is de prijs de laatste jaren alvast niet zo buitensporig gestegen, en dat voor een land dat toch ook niet bepaald bulkt van de inkomstenbronnen. Hij draait nu rond de 0,90 euro/l. voor diesel. Autorijden wordt stilaan een luxe. Ik vraag me af of deze evolutie door de markten niet bewust gecreërd wordt.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 12:26, zei Jan Vandecasteele:

Klopt, er blijven heel wa

Op 17 augustus 2012 omstreeks 09:58, zei André Bouvery:

het ligt niet aan het risico in het midden oosten... het is de Belgische staat die met het grootste aandeel gaat lopen B.V de Fiscus

Hoogst aantal stemmen

Op 17 augustus 2012 omstreeks 09:58, zei André Bouvery:

het ligt niet aan het risico in het midden oosten... het is de Belgische staat die met het grootste aandeel gaat lopen B.V de Fiscus

Op 17 augustus 2012 omstreeks 12:52, zei Jan Vandecasteele:

Klopt, taxen en overspeculatie. Ik ga al jaren met de auto naar Marokko en daar is de prijs de laatste jaren alvast niet zo buitensporig gestegen, en dat voor een land dat toch ook niet bepaald bulkt van de inkomstenbronnen. Hij draait nu rond de 0,90 euro/l. voor diesel. Autorijden wordt stilaan een luxe. Ik vraag me af of deze evolutie door de markten niet bewust gecreërd wordt.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 12:26, zei Jan Vandecasteele:

Klopt, er blijven heel wa

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:39, zei Alain Andries:

Blijven die prijzen nu echt stijgen dat de Belgische staat eens wat begint gaan te doen loonsverhoging geven want de crisis blijft men voelen ik hou nu niets meer over vroeger kon ik nog een klein beetje sparen en nu niks meer. Zouden we met zijn allen eens in Brussel beginnen gaan op te komen voor ons rechten. In plaats van niets te doen. Openbaar vervoer nemen gaat niet want ik moet regelmatig naar het buitenland als dat niet het geval was dan kon ik dit alternatief nemen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN