Forum

Reacties

Gilbert: 'Ze laten me niet meer rijden zoals vorig jaar'

• vrijdag 17 augustus 2012, 13h56

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:34, zei Frank Van Riel:

Wat een flauwekul zeg ... vorig jaar was 't niet van hem te laten rijden maar gewoonweg omdat niemand hem kon volgen, en dit jaar is het net andersom. Heb hem altijd een sympathieke en goeie renner gevonden, maar dit jaar laat hij zich meer en meer als een slechte verliezer zien. Een echte kampioen reageert anders ...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 21:06, zei Jacques Delalieux:

Vorig jaar in de ronde,2011, tot tweemaal toe een eigen ploegmaat gaan terughalen die alleen weg was. En dan wil dat ventje nog dat ze voor hem rijden! Kom zeg, laat ons een beetje serieus blijven.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 20:08, zei Alex Desmet:

Misschien de pedalen kwijt...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 19:05, zei M-J De Weerdt:

Er is toch geen zinnig mens die gelooft dat die woorden uit Gilbert zijn mond komen , die is veel verstandiger dan zoiets te zeggen ,er is duidelijk een hetze tegen Gilbert bezig, een pure afrekening.

1 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 21:58, zei Hugo De Waele:

En alles wat Boonen zegt komt wél uit zijn mond zeker? Wat dus voor de ene renner geldt dat gaat niet op voor de andere? Man man, uw oordeel wordt serieus vertroebeld door vooroordelen hoor, en nog geen klein beetje ook! En het strafste van al is dat is dat u nog niet eens doorhebt ook. Velen lachen zich hier een breuk om partijdigheid en het feit dat u oogkleppen op heeft, maar doe gerust voort : de mensen lachen eens graag.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:39, zei Jhonny Bruggeman:

Tony Dekeukelaere, ik vrees dat ge gelijk hebt.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:23, zei Dirk Vansteenkiste:

ja, het is zoals Mr Gilbert zegt het is de schuld van de andere renners.....ze laten hem niet meer rijden, ze rijden wel allemaal iets rapper dan hem, dat is spijtig .

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:11, zei Jhonny Bruggeman:

Tony dekeukelaere,ik vrees dat ge gelijk hebt.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:39, zei Felix Schlegel:

Nu Gilbert een minder jaar heeft, stel ik mij vragen bij vorig jaar. Gilbert's prestaties waren zo indrukwekkend, zo allesverslindend dat ik de indruk heb dat dit niet allemaal koosjer was. Tot nu toe is elke renner die het peloton (ooit) in de vernieling reed (Ricco, Di Luca, Rebellin, Vinokourov, Landis, Schumacher,...), betrapt of toch tenminste zeer verdacht (Armstrong). Ok, Boonen heeft ook een superjaar nu, maar daar stel ik mij minder vragen bij. Want van de grote koersen die hij won (E3-prijs, Gent-Wevelgem, Rvv, Parijs-Roubaix, BK), waren dat er 4 in (soms nipte) sprints. Hij maakte niet het hele peloton belachelijk, in tegenstelling tot Gilbert vorig jaar. Wat ook zo uitzonderlijk was, is dat Gilbert er over een heel jaar stond, terwijl dat bij Boonen niet zo is. Ik kan natuurlijk niets bewijzen, maar al dit doet mij toch de prestaties van Gilbert wantrouwen.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:35, zei Tom De Pauw:

mensen zelf al was boonen 2 jaar minder door pech hij deed wel mij in zijn koersen voor de overwinning en won er zelf ook een paar. maarja ze zal maar boonen noemen en elke prestatie (roubaix 2012) word altijd me de grond gelijk gemaakt. gilbert was in het voorjaar minder maar nu mag hij eindelijk eens beginnen winnen ookal is het etappe in een kleine koers het zou teminste aantonen dat zijn conditie in stijgende lijn is

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:32, zei Ronny Van de Voorde:

Aan Hugo de wonderen zijn de wereld niet uit voor mijn part is het gewoon de begeleiding,de ene heeft een labo ter beschikking en de andere niet.

1 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:04, zei Hugo De Waele:

Dus eigenlijk beschuldigt u nu Gilbert er onrechtstreeks van dat hij vorig jaar alles won dankzij een labo...? Foei foei....

Hoogst aantal stemmen

Op 17 augustus 2012 omstreeks 14:06, zei Patrick Feyaerts:

Tja, dat is toch niet sportief dat ze sneller rijden dan hij... Precies of hij kreeg vorig jaar bij al zijn overwinningen een vrijgeleide van eht peloton!

Op 17 augustus 2012 omstreeks 14:14, zei Dirk Delaere:

Calimero...

Op 17 augustus 2012 omstreeks 15:22, zei Lydia Vranken:

Nico, zo een jaar heeft boonen nooit gehad. Boonen won gent-wevelgem,2de rvv,4de rvv....ondanks een zware knie blessure. Gilbert heeft een slechte winter gehad,en dan blijf je achter de feiten aan hollen. Vind het niet normaal als je in een ploegentijdrit van 17km eraf gereden word.

1 reacties

Op 20 augustus 2012 omstreeks 19:47, zei Nico Van de Velde:

denk dat ge het jaar 2005 vergeen zijt !!!! ronde v vlaanderen- e3 prijs harelbeke, parijs-roubaix, wereldkampioen,qatar , ritzeges in de tour enz

Op 17 augustus 2012 omstreeks 14:07, zei Hugo De Waele:

Vervang de naam Gilbert door Boonen en het staat hier direct vol reacties in de zin van 'excuus nr. 86', 'hij is er voor de zoveelste klaar voor', ''t is altijd de schuld van een ander',.... Maar nu gaat het over Gilbert, en dan zal er geen kritiek komen hoor.... Terwijl Boonen dit jaar al klassiekers gewonnen heeft en op de voorlopige 4de plaats staat in de UCI-ranking en Gilbert nog geen enkele koers gewonnen heeft. En dan maar zeggen dat Boonen het niet meer kan.... Tja, wat moeten (of mogen) we dan van Gilbert zeggen...?

Op 17 augustus 2012 omstreeks 15:49, zei Charles Leunens:

Dikkenek,verdiende OS selectie niet. Hopelijk heeft Bomans ballen aan zijn lijf,dus GEEN SELECTIE WK. Rijd geen 'Platte Prijs'

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:39, zei Felix Schlegel:

Nu Gilbert een minder jaar heeft, stel ik mij vragen bij vorig jaar. Gilbert's prestaties waren zo indrukwekkend, zo allesverslindend dat ik de indruk heb dat dit niet allemaal koosjer was. Tot nu toe is elke renner die het peloton (ooit) in de vernieling reed (Ricco, Di Luca, Rebellin, Vinokourov, Landis, Schumacher,...), betrapt of toch tenminste zeer verdacht (Armstrong). Ok, Boonen heeft ook een superjaar nu, maar daar stel ik mij minder vragen bij. Want van de grote koersen die hij won (E3-prijs, Gent-Wevelgem, Rvv, Parijs-Roubaix, BK), waren dat er 4 in (soms nipte) sprints. Hij maakte niet het hele peloton belachelijk, in tegenstelling tot Gilbert vorig jaar. Wat ook zo uitzonderlijk was, is dat Gilbert er over een heel jaar stond, terwijl dat bij Boonen niet zo is. Ik kan natuurlijk niets bewijzen, maar al dit doet mij toch de prestaties van Gilbert wantrouwen.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 21:06, zei Jacques Delalieux:

Vorig jaar in de ronde,2011, tot tweemaal toe een eigen ploegmaat gaan terughalen die alleen weg was. En dan wil dat ventje nog dat ze voor hem rijden! Kom zeg, laat ons een beetje serieus blijven.

Op 17 augustus 2012 omstreeks 14:08, zei Nico Van de Velde:

vorig jaar, wilden ze hem ook nie laten rijden maar kon niemand mee , nu wel!! de gilbert van dit jaar is een andere . let op : ik gooi geen steen, had dit verwacht want het is verdomd moeilijk om elk jaar zo top te zijn! er zijn voorbeelden genoeg, boonen heeft ook zulke jaren gekent na 2005 en mss na dit jaar ook

Op 17 augustus 2012 omstreeks 16:44, zei Tony Dekeukelaere:

omega pharma : verleden jaar , gilbert alles en dit jaar niets !! vorig jaar boonen niets , nu alles !!! wreed poeierke ???

Op 17 augustus 2012 omstreeks 17:32, zei Ronny Van de Voorde:

Aan Hugo de wonderen zijn de wereld niet uit voor mijn part is het gewoon de begeleiding,de ene heeft een labo ter beschikking en de andere niet.

1 reacties

Op 17 augustus 2012 omstreeks 18:04, zei Hugo De Waele:

Dus eigenlijk beschuldigt u nu Gilbert er onrechtstreeks van dat hij vorig jaar alles won dankzij een labo...? Foei foei....

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN