Forum

Reacties

‘Wij werden wakker en Priscilla was dood'

• vrijdag 17 augustus 2012, 22h13

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 19 augustus 2012 omstreeks 21:52, zei Philippe Guérin:

bla bla bla;de wet Lejeune die word hier veel aangehaald ! En wie doet er werkelijk iets aan..wie van jullie was vandaag op de Witte Marche in Brussel aanwezig ? BBQ zeker met familie... Zolang Belgen praten en bij woorden blijven zullen dergelijke feiten in ons land blijven bestaan want de daders weten toch dat ze niet lang zullen gestraft worden ! Ik was er en was teleurgesteld dat we d'er maar met 5000 waren..ja het was stikheet maar we moeten soms wel eens uit onze sloffen stappen en eens zweten om onze justitie doen te veranderen en tegelijkertijd onze samenlevening. Denk eraan..

Op 18 augustus 2012 omstreeks 19:49, zei Kaat Dingemans:

Als ik al als volwassenen 3 tieners in huis zou halen die ik van haar noch pluim ken en dan zou gaan slapen terwijl het overduidelijk was dat twee van hen niet echt veel goeds in gedachten hadden, en als ik dan zou wakker worden om tot de vaststelling te komen dat één van hen dood is, dan zou ik me zeker niet door één of andere snotneus laten overhalen om niet naar de politie te bellen en het lijk te dumpen. Toch niet als ik een schoon geweten had. Toch?

Op 18 augustus 2012 omstreeks 19:48, zei Robin Cauwels:

Wa maakt het uit om hier te blijven speculeren, vrijkomen gaat hij toch doen, die 2 ook... De grootste choque is dienen van 12 jaar voor mij... Niets is nu nog nie 'zeker' eigenlijk e... Als hij zegt da het die minderjarigen zijn en die minderjarigen zeggen in 'koor' juist hetzelfde dan is de kous af in principe e... Hij heeft da mooi voor mekaar gekregen, da weet ik.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:12, zei Henk Clicteur:

Heel erg,maar het meisje is aan haar lot overgelaten,waar was de moeder...ze zou ook moeten gestraft worden.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 17:37, zei Christina Ryckelynck:

Die volwassene = oorzaak dat 't zo ver uit de hand liep. Wat belette die man om tussenbeide te komen & die jongens halt toe te roepen? Hij moest zijn verantwoordelijkheid hebben opgenomen en de politie / hulpdiensten verwittigd, in plaats van - zogezegd onder invloed van pijnstillers ?? - die jongen monsters te laten begaan. Waar gaat dit naartoe als een volwassene dergelijke misdrijven laat begaan & daar niet eens misselijk door wordt?? Welk kind is tegenwoordig nog veilig? Die man moet levenslang de gevangenis in, maat tja...met die wet Lejeune??!! Die kinderen zouden voor de rest van hun leven moeten verplicht worden tot welzijnswerk onder toezicht, want ééns ' bloed geroken' is de eerste drempel die werd overschreden & welke zal de volgende zijn?? Voor mijn part mogen ze weer de opvoeding v. 'uit de goeie oude tijd' toepassen, want kinderen kennen geen normen & waarden meer. Ze imiteren klakkeloos 't gedrag v volwassen misdadigers. In de mens huist een beest, niet in het dier.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 17:28, zei Eddy Grysouille:

Ik kan niet geloven dat een man van 41 jaar,ook al neemt deze pijnstillers,geen gezag kan uitoefenen over een 16 en 12 jarige. Dit is ongeloofwaardig,volgens mij heeft deze man grote fouten begaan,wie gaat er nu in zijn bed liggen als er drie minderjarige in zijn huis aanwezig zijn,waarvan er twee zijn die een 14 jarig meisje aan het pesten zijn?Gewoon bull shit,deze man heeft de dood van dit meisje op zijn geweten, beweerd Hij nu,dat Hij zich heeft laten ompraten door een 16 jarige,om geen ziekenwagen op te roepen, wie dit geloofd is nog naïever dan naïef.Ik zou dat eens willen zien,ik neem ook zware pijnstillers,waaronder morfine, maar ik weet toch nog altijd goed wat ik doe. Deze man wil het gewoonweg van zich afschuiven,een grove leugenaar. Voor daden als deze mag de wet Lejeune nooit van toepassing zijn zelfs niet voor Dutroux en M.Martin.Opsluiten en dit levenslang,gewoon laten wegrotten,deze verdienen geen 2é / 3é kans,dit is mensonwaardig wat hier is gebeurd.Mijn dee

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:58, zei Rudy Hermans:

Waar kan ik het adres van die jeugdinstelling zodat ik mijn hond zijn uitwerpselen kan opsturen voor die nietsnutten.

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:44, zei Kristof Bovijn:

Het is allemaal heel erg voor dat meisje

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:52, zei Roland Dekeyzer:

Het is toch duidelijk dat ze alle drie , meegedaan hebben bij het mishandelen van dat meisje ! Maximale straf voor alle drie ! Dat die maar 12 jaar is , dat heeft geen belang ...hij zit toch niks mee om dat meisje te vermoorden met pillen enz... 3 keer 30 jaar opsluiting lijk de onschuldige Els Clootemans.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:24, zei Marleen Van Mol:

er is misschien nog wel plaats in een of ander klooster,

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 17:25, zei Mark Ducatteeuw:

wat heeft dat ,daarmee te maken ????

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:14, zei Johnnny Jacobs:

En waarom zou het niet kunnen dat een 12 jarige iemand vermoord al dan niet per ongeluk-ongeval? Ik weet als ex-chiroleider en sportmonitor voor kinderen tussen de 10 & 16 jaar en ben me maar al te bewust tot wat die 'kinderen' in staat zijn. Het zou eventueel ook kunnen dat één van de kinderen, 12 of 16, de daad gepleegd heeft en dat de buurman ze in bescherming nam?!? Het is allemaal vooruit lopen op de zaken en er wordt veel te weinig aandacht geschonken aan het slachtoffer! Hierbij mijn innige deelneming aan familie, vrienden & nabestaanden van Priscilla!!!

Hoogst aantal stemmen

Op 18 augustus 2012 omstreeks 08:32, zei james vandenberge:

Ik herinner me de uitspraken van die vent die op TV zei dat hij van niets wist. Intussen is zijn verhaal al aangepast ... Hoe kan je zo'n man nog geloven. En een advocaat die zijn verstandelijk vermogen en medicijngebruik wanhopig als excuus naar voren schuift ... Straks moeten we nog medelijden hebben met die mens. En de term minderjarige is een klucht. Wie dergelijke misdaden kan doen is voor mij volwassen genoeg. Een jeugdrechter dient voor minderjarigen die een lekstok gepikt hebben of belletje trek gedaan hebben, niet voor moordenaars.

1 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 11:23, zei Geert Wittenberg:

STrenge straffen, doodstraf of gelijkwaardig is op zijn plaats. Genoeg vrijwilligers om de straf te voltrekken.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 10:28, zei Tilly Persoons:

Hier zijn heel erge straffen van toepassing,nooit erg genoeg zelfs!Wat heeft dat meisje niet afgezien, veel sterkte nog aan de ouders. Het is hier in België een echte kweekvijver van psychopaten aan het worden!

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:57, zei Astrid van Zuuren:

Als moeder wordt ik hier stil van, totaal ongeloof. Arm meisje, arme ouders. Dit is geen pesterij meer! Dit is zelfs geen gewone moord, dit is monsterachtig. Dit doet mij denken aan een uitspraak. 'Dieren zijn beesten, maar wij mensen zijn monsters'. Ik ben sinds 1993 chronisch pijn patiënt, rug- en nek operaties en diverse andere zware ingrepen. Ik neem ook pijnmedicatie,,dit is geen reden tot bovenstaand gedrag. Deze 3 zijn een gevaar voor de maatschappij. Levenslange opsluiting en nooit meer vrijlaten, ook de voor 2 minderjarigen, geen compassie.Mijn hart gaat uit naar de omstaande familie , vrienden en allen die betrokken zijn. Mijn God, hier zijn geen woorden voor.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:25, zei Peter Boel:

Blijf het een heel raar verhaal vinden, als gewoon een ongeluk is bel je toch de hulpdiensten en ga je niet proberen van een lijk te laten verdwijnen? En als ze zo'n feiten zouden plegen moet je niet als 'kind' behandeld worden, dan mag je bij de 'groten' je straf uitzitten (als je nog kan gaan zitten dan)

Op 18 augustus 2012 omstreeks 10:05, zei Bart Van Rompay:

Om kotsmisselijk van te worden. Als kinderen van 12 & 16 zich met zulke zaken inlaten, dan zitten we hier met een rotte maatschappij maar nu trap ik eigenlijk een open deur in

Op 18 augustus 2012 omstreeks 09:46, zei Griet De Smet:

En die ouders dan van deze jongens , zijn die dan niet mede verantwoordelijk,

Op 18 augustus 2012 omstreeks 11:04, zei Rita De Smet:

Het verhaal rammelt langs alle kanten. Wat doen die kinderen inhet huis van die man wanneer die in bed kruipt. Als ik ga slapen moet alle bezoek wel weggaan. Bij een ongeval geen hulpdiensten bellen is ook heel bizar en verdacht. De daders zullen elkaar nog wel tegenspreken zodat de volledige waarheid aan het licht komt.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 08:33, zei Etienne Vijverman:

hier zijn alleen zéér zware straffen op zijn plaats de rest is larie en apekool

Op 18 augustus 2012 omstreeks 11:12, zei Philippe Chrétien:

Dat hebben wij te danken aan onze slecht werkende justitie binnenkort is iedereen weer vrij en alles is vergeten dank u minister van justitie

Op 18 augustus 2012 omstreeks 07:56, zei Fredo Le Duq:

Stel u eens in de plaats van de ouders . Oog om oog, tand om tand , da's toch het enige wat in je hoofd spookt denk ik ! Wie iets anders durft beweren is hypocriet en een grote leugenaar of weet niet wat kinderliefde is .

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN