Forum

Reacties

Geen warmterecord gebroken

• zaterdag 18 augustus 2012, 13h12

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 augustus 2012 omstreeks 12:04, zei Frank Lucas:

efkes iets rechtzetten ... bij ons was het gisteren 42 graden de dag daar voor was het 38 graden . ik denk persoonlijk dat de weermannen hun gevecht ergens anders moeten uitvechten want wat er in UKKEL afspeelt daar heb ik geen bal mee te maken ik weet wat de temperaturen hier zijn in WIJNEGEM ... ze maken daar een spel van .. kakken over 1 graag meer .. mannen mannen toch . Voor mij is het simpel als de zon maar van de partij is . meer moeten wij niet hebben ... en mss dat ze de weermannen wat minder op tv moeten laten komen . want ze zijn altijd verkeerd met hun dagelijks portie over het weer . ze spreken al over het weer van volgende week . en ze kunnen het niet eens juist beoordelen van het weer van vandaag en morgen ... inpakken die bende

1 reacties

Op 20 augustus 2012 omstreeks 16:10, zei Robin Cauwels:

ge moet uwen thermometer nie in de zon zetten e. 42 graden... Ik denk wel da ze ginder beter kunnen de temperaturen inschatten dan u...

Op 20 augustus 2012 omstreeks 00:13, zei Robin Cauwels:

content dat ze gepasseerd zijn, nie menselijk gewoon...

Op 19 augustus 2012 omstreeks 17:21, zei Carine Elaut:

Ben het helemaal eens met Erica Wauters.Het is enkel goed weer voor mensen die niet liever doen dan op hun lui gat zitten. Kan niet wachten tot dit strontweer voorbij is en dat ik weer kan sporten zonder er bijna bij dood te vallen.En altijd dat gezaag over het weer,het is te koud of te nat,dan te droog of te warm,man man man get a life.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 17:19, zei Carine Elaut:

Ben het helemaal eens met Erica Wauters.Het is enkel goed weer voor mensen die niet liever doen dan op hun lui gat zitten. Kan niet wachten tot dit strontweer voorbij is en dat ik weer kan sporten zonder er bijna bij dood te vallen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 15:54, zei peter vanhoof:

Wat een gezaag zeg...Hier in Zuid Vietnam is het nooit minder als 30 graden ook niet tijdens de nacht !

2 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 16:48, zei Lucien Rubens:

Blijf dan maar ginder, dan ben je van dat gezaag af. En waarom reageer je op dat gezaag?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 16:56, zei Luc Jacobs:

Wie zaagt d'er hier ?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 13:48, zei Alfons Schepers:

Ik Ukkel zijn ze weer op sensatiejacht... ;-)

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:56, zei Corneel Dierckx:

Vandaag in de zon gaan liggen bij 38° en morgen tegen de baas zeggen dat het te warm is in de werkplaats of op het bureel en de vakbond inschakelen of even bij de huisarts passeren.Of niet?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:12, zei Erika Wauters:

Die hitte is niet om te doen,ik begrijp diegenen niet die er zo voor zijn,maar ze gaan wel zelf direct in de lommerte gaan zitten.Voor mijn part mag het 15 graden minder zijn zoals in juli,dan voel ik me véél beter dan nu zonder dat overdadig zweten van het minste dat men iets doet.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:02, zei Kristof De Smet:

Warmste nacht'ooit', warmste dag 'ooit', eerlijk zijn hé ,het is de warmste dag en nacht sinds de metingen die slechts zo een honderd jaar bezig zijn en dat is een niemandalletje in de levensloop van de aarde!

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Etienne Timmermans:

Een niemandalletje ,dat zijn we zelf toch ook op deze aardbol ,met dat verschil dat wij in deze functie de wereld waain we leven toch aardig naar de fillistijnen aan het helpen zijn .Want zeg nu zelf de menselijke inpakt heeft de laatste jaren toch zijn invloed op het weer ,en dat kan je toch geen niemandalletje noemen zeker ??!!

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 17:33, zei Kristof De Smet:

jawel,Over duizend jaar wanneer de mens lang verdwenen is is de aardbol nog altijd aan het draaien ,zal er nog altijd leven zijn (weliswaar anders) en zal de zon nog altijd opkomen, deze tijd waarin we leven is een niemadalletje en wie gelooft dat de wereld kan vergaan door de mens is behoorlijk naief

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:16, zei Jan Vissers:

Een dag dat zelfs de stenen smelten, het water dat je drinkt spoorloos lijkt te verdwijnen, en sommigen onder ons al snakken naar de winter. Voor mij is het vandaag lekker lui niets doen, en veel water drinken. Heerlijk!

Hoogst aantal stemmen

Op 18 augustus 2012 omstreeks 16:06, zei Chantal van Laere:

geef je honden geen koud water te drinken , zeker niet na een zware inspanning gewoon water op kamer temperatuur is het best, honden kunnen van koud water een maagkanteling doen, neem ook je hond niet mee in de wagen als het echt niet moet, laat hem nooit alleen in de wagen bij temperaturen boven de 15 graden , de wagen temperatuur loopt snel op tot 50 graden en meer . wandel enkel s`morgens vroeg of s`avonds laat , de asfalt is al gauw 60 graden warm loop eens zelf met plote voeten op de weg en voel of dit draagbaar is is het niet draagbaar voor u dan is het ook voor je hond te heet. zorg ook steeds voor voldoende drinken en schaduw voor je dieren, geef ook de vogels drinken buiten. paarden hebben nu ook nood aan schaduw zorg dat ze kunnen schuilen en voldoende vocht hebben. zie je een dier zonder water aarzel niet en geef het dier te drinken. de eigenaar vind je meestal niet snel en dan ben je als dieren vriend gerust dat het dier drinken heeft. ga de dag er na kijken en hou het in d

2 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:08, zei Robin Cauwels:

ik heb genen hond

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:50, zei Carine Vermeulen:

Er bestaan ook kinderen enz. Zorg voor de ouderen .

Op 18 augustus 2012 omstreeks 17:09, zei Mietje Stroel:

Ik vind het fijn als het zonnig en warm is,maar nu is het toch te warm,het mag een paar graden minder 25° is aangenamer.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:21, zei Lavaerts Luc:

t'Is veel te warm om hierop te reageren.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:12, zei Erika Wauters:

Die hitte is niet om te doen,ik begrijp diegenen niet die er zo voor zijn,maar ze gaan wel zelf direct in de lommerte gaan zitten.Voor mijn part mag het 15 graden minder zijn zoals in juli,dan voel ik me véél beter dan nu zonder dat overdadig zweten van het minste dat men iets doet.

Op 18 augustus 2012 omstreeks 15:34, zei André Bouvery:

ik zeg altijd. wie dorst heeft moet drinken

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 13:50, zei Alfons Schepers:

23 uren later: En..?!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:02, zei Kristof De Smet:

Warmste nacht'ooit', warmste dag 'ooit', eerlijk zijn hé ,het is de warmste dag en nacht sinds de metingen die slechts zo een honderd jaar bezig zijn en dat is een niemandalletje in de levensloop van de aarde!

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Etienne Timmermans:

Een niemandalletje ,dat zijn we zelf toch ook op deze aardbol ,met dat verschil dat wij in deze functie de wereld waain we leven toch aardig naar de fillistijnen aan het helpen zijn .Want zeg nu zelf de menselijke inpakt heeft de laatste jaren toch zijn invloed op het weer ,en dat kan je toch geen niemandalletje noemen zeker ??!!

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 17:33, zei Kristof De Smet:

jawel,Over duizend jaar wanneer de mens lang verdwenen is is de aardbol nog altijd aan het draaien ,zal er nog altijd leven zijn (weliswaar anders) en zal de zon nog altijd opkomen, deze tijd waarin we leven is een niemadalletje en wie gelooft dat de wereld kan vergaan door de mens is behoorlijk naief

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:47, zei Annie Van Moere:

Veel te warm ,ikzelf heb liever de winter dan is er meer op TV en het is ook gezelliger !

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:16, zei Jan Vissers:

Een dag dat zelfs de stenen smelten, het water dat je drinkt spoorloos lijkt te verdwijnen, en sommigen onder ons al snakken naar de winter. Voor mij is het vandaag lekker lui niets doen, en veel water drinken. Heerlijk!

Op 18 augustus 2012 omstreeks 16:25, zei Tania Wauters:

Dat het maar rap winter wordt, das veel gezelliger...!

2 reacties

Op 18 augustus 2012 omstreeks 18:00, zei Marc Polfliet:

En als het winter zal zijn moet het vlug zomer zijn zeker ??, Leef eens vandaag.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:46, zei Tania Wauters:

Ik leef vandaag, want indien ik vandaag zou dood zijn, kon ik nu niet reageren...! :)

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:37, zei Alfons Schepers:

Je weet maar nooit! ;-)

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:34, zei Philip Beyaert:

En dan zullen de dagen té donker en té koud zijn zeker ? Niet klagen hé, we leven in België, waar de zomers al zo kort zijn... Het weer van de maand juli al vergeten zeker ?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:56, zei Corneel Dierckx:

Vandaag in de zon gaan liggen bij 38° en morgen tegen de baas zeggen dat het te warm is in de werkplaats of op het bureel en de vakbond inschakelen of even bij de huisarts passeren.Of niet?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN