Forum

Reacties

Jean-Denis Lejeune: 'Wat ik doormaak, kan iedereen overkomen'

• zaterdag 18 augustus 2012, 20h44

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 19 augustus 2012 omstreeks 19:18, zei Marc Pluymers:

De wet Lejeune (sic) bestaat. Als blijkt dat deze juist toegepast is dan kan Martin - hoe monsterachtig ook - bij de Klarissen verblijven. Wil men de wet veranderen dan is deze van toepassing op de nieuwe Martins die nog zullen ontdekt worden, maar spijtig genoeg niet op Michelle Martin.Wij moeten maar goede wetten maken en dus het juiste parlement kiezen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 17:52, zei Bruno Van den Abbeele:

Gewoon de wet van vervroegd in vrijstelling afschaffen. Dit kan enkel door de traditionele partijen aan te pakken, met de komende verkiezingen zodat ze hun wonden eens kunnen likken.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 14:13, zei Hilaire Van den Abeele:

Mijn steun hebben de ouders voor 100%, het is spijtig dat Child Focus niet heeft opgeroepen om mee op te stappen in de betoging. Denk dat ze niet mogen van de politiek, want daar hangen ze toch vanaf.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:20, zei Rina Van den Bergh:

Ik ben 72 jaar, heb een knieprothese en kan daardoor mijn steun in Brussel niet waarmaken. Besef echter wel, beste organisatoren ,dat ik ten volle mijn woede wil uitspreken over de gang van zaken binnen ons gerecht!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:08, zei Bruno Sereno:

Mijn steun om justitie en wetten te verbeteren heb je voor meer dan 100%!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:54, zei Claude Tanghe:

Ik steun deze actie voor 100%, alhoewel ik geen reactie terug verwacht van justitie. Voor hen is wat gebeurd is met de kinderen ver van mijn bedshow. De wet zou veranderen van vandaag op morgen, indien er iets zou gebeuren met hun kinderen. We leven nu eenmaal in een degoutante maatschappij, waar misdadigers nog altijd beschermd worden en meer rechten hebben dan de slachtoffers. Maar we moeten ons verder verzetten tegen deze vrijlating en ze geen minuut rust gunnen, dit geld ook voor die zusters die zich bemoeien met zaken die hen absoluut niet aangaan. Daar maken ze dus een enorme flater, die hopelijk niet vergeten zal worden. De taak van de kerk wordt hier nogmaals in vraag gesteld ???? Hoe kan iemand nog vertrouwen hebben in deze instelling, waar doofpotoperaties en misleiden van de mensen hun doel is.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:52, zei myriam adam:

ik hoop van ganser harte dat er een grote opkomst is.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:49, zei Guido Boonen:

Jean-Denis Lejeune slaat de nagel op de kop. Niet iedereen begrijpt het doel van de wet-Lejeune.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:33, zei Luc Van Rensbergen:

Het hele land was geschokt toen de zaak Dutroux los barste en wij leefden mee met de ouders,familie en vrienden.Maar wat Jean-Denis Lejeune met deze mars wil bereiken na 17 jaar,begrijp ik niet en waarom Paul Marchal in kloosters gaat aankloppen,zonder politiediensten en parket te verwittigen en deze zusters beschuldigd voor iemand die 17 jaar in de cel heeft gezeten,onderdak te geven,terwijl deze mensen niets misdaan hebben.En wat met kinderen zoals Nathalie G.,Breugelmans en nog zovele,waar ouders en familie om treuren.Ik vind dat zij mag vrijkomen onder voorwaarden.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 13:34, zei André Lejeune:

jij bent ook niet de slimste he Luc ,wat Jean-Denis wil bereiken is dat Martin gewoon opgesloten blijft die heeft geen Recht van vrijgelaten te worden de wet Lejeune moet afgeschaft worden , ,de straffen die opgelegd worden moeten volledig uitgezeten worden punt ander lijn.En die zusters die zijn geen haar beter als Martin,waarom moeten die een moordenares van vier kinderen onderdak verlenen.t'zullen uw dochters maar zijn.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:09, zei Geert Wittenberg:

Wat voor een wereldvreemde bende geeft montsres vervroegde in vrijheid stelling. Dingende wetaanpassing is heel erg nodig. Stop ook de nonnekes van Malonne in een verbeteringsinstituut.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:43, zei Jan Rollewagen:

Nogal goedkoop om weer eens de zusters door de mangel te halen, terwijl zij toch hun verantwoordelijkheid trachten te nemen. Nogmaals en tot in den treure: het zijn niet de clarissen van Malonne die om de vrijheid van M. Martin gevraagd hebben noch haar die gegeven hebben. Wordt toch eens wakker mensen.

Hoogst aantal stemmen

Op 19 augustus 2012 omstreeks 08:27, zei Jozef Pattyn:

Niet iedereen kan of wil naar Brussel gaan. Maar tienduizenden mensen steunen zeker deze actie. Waarom dan niet een actie opstarten op het internet of facebook? Wie neemt hiervoor het initiatief? Ik zou niet weten hoe het moet.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 07:46, zei Astrid van Zuuren:

Draag deze mars ook op aan het vermoorde meisje 'Priscilla'. Dus aan alle vermoorde kinderen, die geen kans hebben gekregen om te overleven . Gelijk uit welke lagen van de bevolking ze ook komen. Want kinderen vragen niet om geboren te worden, wij als ouders willen dat ze geboren worden.En het is onze verdomde plicht om voor ze te zorgen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 07:16, zei tessa defauw:

PROFICIAT met je initiatief, ook al zal het warm zijn , we zullen U en alle familieleden van de vermoorde kinderen steunen in BRUSSEL Straks vertrektijd,....hopelijk eindelijk eens een duidelijk antwoord van justitie ,want we worden heeeeeeeeel boos!!!!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:42, zei Vero Habets:

Veel succes met de mars vandaag ! Hopelijk veel volk en binnen enkele tijd RESULTAAT. Verandering van de wet en GEEN VRIJLATING voor de moordenares M. Martin. Laten we niet vergeten dat ze twee kleine meisjes liet verhongeren in een kelder ! Wie zoiets doet is een ONMENS.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:15, zei Carine Vermeulen:

Sterkte

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:54, zei Claude Tanghe:

Ik steun deze actie voor 100%, alhoewel ik geen reactie terug verwacht van justitie. Voor hen is wat gebeurd is met de kinderen ver van mijn bedshow. De wet zou veranderen van vandaag op morgen, indien er iets zou gebeuren met hun kinderen. We leven nu eenmaal in een degoutante maatschappij, waar misdadigers nog altijd beschermd worden en meer rechten hebben dan de slachtoffers. Maar we moeten ons verder verzetten tegen deze vrijlating en ze geen minuut rust gunnen, dit geld ook voor die zusters die zich bemoeien met zaken die hen absoluut niet aangaan. Daar maken ze dus een enorme flater, die hopelijk niet vergeten zal worden. De taak van de kerk wordt hier nogmaals in vraag gesteld ???? Hoe kan iemand nog vertrouwen hebben in deze instelling, waar doofpotoperaties en misleiden van de mensen hun doel is.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:09, zei Geert Wittenberg:

Wat voor een wereldvreemde bende geeft montsres vervroegde in vrijheid stelling. Dingende wetaanpassing is heel erg nodig. Stop ook de nonnekes van Malonne in een verbeteringsinstituut.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:43, zei Jan Rollewagen:

Nogal goedkoop om weer eens de zusters door de mangel te halen, terwijl zij toch hun verantwoordelijkheid trachten te nemen. Nogmaals en tot in den treure: het zijn niet de clarissen van Malonne die om de vrijheid van M. Martin gevraagd hebben noch haar die gegeven hebben. Wordt toch eens wakker mensen.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:08, zei Bruno Sereno:

Mijn steun om justitie en wetten te verbeteren heb je voor meer dan 100%!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:52, zei myriam adam:

ik hoop van ganser harte dat er een grote opkomst is.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:06, zei Marie-Josée Van Ecken:

Inderdaad moet er heel wat veranderd worden binnen justitie! Zoals het nu gaat kan men niet meer van gerechtigheid spreken. Martin heeft maar 30 j. gekregen op basis van een hoop leugens die zij aan de rechters heeft verteld. Zij is zeker zo schuldig als haar Dutroux. Dus LEUGENDETECTOREN moeten bij wet aanvaard worden, en zelfs verplicht!!! En er moet controle komen op de uitspraken van rechters. Want er zijn al teveel rechters die deel uitmaken van het WNP-netwerk en hun uitspraken zijn dan ook politiek getint en hebben met gerechtigheid geen verband meer. Ook zou minstens 1 vingerafdruk verplicht op de ID-kaart moeten staan om persoonsverwisseling, en valsheid in geschriften tegen te gaan. Het zal het werken van politie ook heel wat vergemakkelijken en versnellen, en er zullen veel meer zaken kunnen worden opgelost.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN