Forum

Reacties

Transfer van Akpala 'kwestie van details'

• zaterdag 18 augustus 2012, 23h37

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 augustus 2012 omstreeks 11:20, zei Gilbert Declercq:

tja, ... je volgt waarschijnlijk beter Brugge, dan Gent. Zal u een beetje helpen. Ze gaan naar volgende topploegen (!) : Grondin naar Al Faisaly, Ljubijankic naar Omuja Ardija, Lepoint naar Waasland-Beveren, ....

1 reacties

Op 20 augustus 2012 omstreeks 15:34, zei Arjan De Laet:

Ik snap je punt niet. Precies of bij Brugge gaat iedereen naar een grote club. :) Ook zij laten spelers gaan naar mindere ploegen. Zelfs naar ploegen in 2de, 3de en zelfs 4de klasse. Is Dirar niet naar een 2de klasser vertrokken? :) Dat is overal zo. Brugge heeft de laatste jaren nog niet al te vet verkocht. Ze hebben vooral vet ingekocht. Bij Gent doen ze dan weer net het omgekeerde: spelers aankopen voor een appel en een ei en daarna voor veel geld verkopen. Elk jaar komen jullie wel shoppen bij ons en betalen jullie véél geld, voor een speler die ons niks gekost heeft. Maakt niet uit, we vinden toch altijd een nieuwe vervanger, die beter is en nog altijd weinig geld kost. Zo hebben wij onze put van 20 miljoen euro kunnen dicht maken. Dit terwijl jullie ondertussen een diepe put hebben. Ik ben eens benieuwd hoe ze bij Brugge de lonen van augustus gaan betalen: waarschijnlijk gewoon niet. Ons transferbeleid heeft voor cash gezorgd, veel cash. Zoveel cash zelfs, dat wij volgend jaar in het mooiste stadion van de Benelux spelen. Dit terwijl jullie stadion bestaat uit

Op 19 augustus 2012 omstreeks 22:25, zei Gilbert Declercq:

naar welke buitenlandse clubs gaan de spelers van Gent ???

1 reacties

Op 20 augustus 2012 omstreeks 04:15, zei Arjan De Laet:

Ploegen zoals Ajax, Mallorca, WBA, Twente, Gençlerbirligi SK, Utrecht, Torino. Waarom vraag je dat?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 16:22, zei Ronny Van Overmeiren:

Goeie speler qua inzet en ook goede mentaliteit op en naast het veld ! en altijd positief ingesteld , en iemand die oorlog kon maken in de zestien meter ! maar om nu de zeggen dat hij een topspits zou zijn ? vind ik eerlijk gezegd wel beetje overdreven , vele gemaakte goals die hij op een haar miste !! of alleen afgaan op keeper herinnerd u de wedstrijd op kv mechelen bij een 3-3 stand alleen op renard en missen ! bacca gisteren alleen af op stijn en jawel doelpunt en hoe ?! en dat zijn nu eenmaal topspitsen !!, maar toch het ga je goed daar in de werder ! ik zal je vooral persoonlijk missen als mens !!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 15:21, zei Paul Daelemans:

Eigenlijk is die lange transferzone 1 grote joke, Het seizoen is al gestart, de voorbereidingen zijn voorbij en men blijft maar over en weer transfereren,,, Heel geloofwaardig allemaal,,,, En het is zeker nog niet gedaan.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 14:37, zei Jef Korneel:

Jammer voor het vlaamse voetbal, maar gun het hem van harte. FCB verliest een goede spits. Is goed nieuws voor de andere subtoppers.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 14:27, zei Werner Vandamme:

Arjan,Joseph gaat naareen topploeg he,hij wil niet verlagen.Spijtig voor Brugge,maardit was een voorbeeld voor velen

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:56, zei Frank Verholleman:

One down, several to go! Vroeg me eigenlijk al een tijdje af waar deze weelde zijn eindbestemming had! Juist ja, Leekens dus. Het fenomeen dat 1 spits en 1 stand in tot zijn schare kent. Nu hebben die clowns eens 6 spitsen, voeren ze de ex Nationale dream weaver ten berde. De enige trainer die in een 4-5-1 een loepzuivere 4-3-3 constateert! Wat herr Daum in 6 maand op zijn poten heeft gezet is met deze professioneel afgebroken. Rest de vraag, wanneer zullen die euro clowns dit doorhebben!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:26, zei Hendrik Anckaert:

Inderdaad spijtig want deze voetballer leeft voor zijn sport en maakt het beste van wat zijn talenten zijn. Men moet ook zeggen dat hij niet die echte superspits is, want wie heeft ze zich niet geërgerd aan zijn foute controles en de grote open kansen die ook mistte alleen voor doel. Het andere is ook zo dat hij door onverzettelijk was in zijn eigen motivatie en dat hij altijd alles van de positieve kant benaderde. We zijn hier klasbak kwijt maar een belangrijk persoon in de kleedkamer. Het ga je goed Joseph.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:56, zei Pascal Vandenbroucke:

Dank u Joseph, voor alles bij Club. Ik zal u lachend gezicht, u possitieve ingesteldheid, u dansje bij de overwinning nooit vergeten. Ik hoop dat u nog blijft, want we zullen u missen!! het gaat u goed Joseph!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:13, zei Arjan De Laet:

Ja, jammer. Sympathieke vent. Wellicht de beste spits bij Brugge. Maar niet goed genoeg voor dat Brugge, wel voor Bremen. Zegt genoeg. :) Ik had graag gezien dat AA Gent een ClubBruggeske had uitgevoerd (speler met contract voor 1 jaar goedkoop aantrekken). Wij kunnen zo'n spits ook gebruiken.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:22, zei Tom Bracquez:

Je vergeet een klein detail : Joseph wil een stap VOORUIT zetten en naar een échte TOPclub gaan.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 20:34, zei Arjan De Laet:

Klopt. Ik zeg toch ook niet dat hij bij Brugge wil blijven?

Hoogst aantal stemmen

Op 19 augustus 2012 omstreeks 12:56, zei Frank Verholleman:

One down, several to go! Vroeg me eigenlijk al een tijdje af waar deze weelde zijn eindbestemming had! Juist ja, Leekens dus. Het fenomeen dat 1 spits en 1 stand in tot zijn schare kent. Nu hebben die clowns eens 6 spitsen, voeren ze de ex Nationale dream weaver ten berde. De enige trainer die in een 4-5-1 een loepzuivere 4-3-3 constateert! Wat herr Daum in 6 maand op zijn poten heeft gezet is met deze professioneel afgebroken. Rest de vraag, wanneer zullen die euro clowns dit doorhebben!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:26, zei Hendrik Anckaert:

Inderdaad spijtig want deze voetballer leeft voor zijn sport en maakt het beste van wat zijn talenten zijn. Men moet ook zeggen dat hij niet die echte superspits is, want wie heeft ze zich niet geërgerd aan zijn foute controles en de grote open kansen die ook mistte alleen voor doel. Het andere is ook zo dat hij door onverzettelijk was in zijn eigen motivatie en dat hij altijd alles van de positieve kant benaderde. We zijn hier klasbak kwijt maar een belangrijk persoon in de kleedkamer. Het ga je goed Joseph.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:08, zei Roger Vandenborne:

Het ga je goed Jozeph - wij missen je lach nu al.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:56, zei Pascal Vandenbroucke:

Dank u Joseph, voor alles bij Club. Ik zal u lachend gezicht, u possitieve ingesteldheid, u dansje bij de overwinning nooit vergeten. Ik hoop dat u nog blijft, want we zullen u missen!! het gaat u goed Joseph!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:05, zei Thijs Cornelis:

Die verdient een transfer! Een voorbeeldprof!

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:08, zei Stijn Van der Mynsbrugge:

Hij zal gemist worden, zie maar eens na hoeveel belangrijke goals hij maakte.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 10:13, zei Arjan De Laet:

Ja, jammer. Sympathieke vent. Wellicht de beste spits bij Brugge. Maar niet goed genoeg voor dat Brugge, wel voor Bremen. Zegt genoeg. :) Ik had graag gezien dat AA Gent een ClubBruggeske had uitgevoerd (speler met contract voor 1 jaar goedkoop aantrekken). Wij kunnen zo'n spits ook gebruiken.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 11:22, zei Tom Bracquez:

Je vergeet een klein detail : Joseph wil een stap VOORUIT zetten en naar een échte TOPclub gaan.

1 reacties

Op 19 augustus 2012 omstreeks 20:34, zei Arjan De Laet:

Klopt. Ik zeg toch ook niet dat hij bij Brugge wil blijven?

Op 19 augustus 2012 omstreeks 15:21, zei Paul Daelemans:

Eigenlijk is die lange transferzone 1 grote joke, Het seizoen is al gestart, de voorbereidingen zijn voorbij en men blijft maar over en weer transfereren,,, Heel geloofwaardig allemaal,,,, En het is zeker nog niet gedaan.

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:00, zei Gilbert Haelewyn:

Spijtig als hij zou vertrekken.Veel succes Joseph!

Op 20 augustus 2012 omstreeks 11:20, zei Gilbert Declercq:

tja, ... je volgt waarschijnlijk beter Brugge, dan Gent. Zal u een beetje helpen. Ze gaan naar volgende topploegen (!) : Grondin naar Al Faisaly, Ljubijankic naar Omuja Ardija, Lepoint naar Waasland-Beveren, ....

1 reacties

Op 20 augustus 2012 omstreeks 15:34, zei Arjan De Laet:

Ik snap je punt niet. Precies of bij Brugge gaat iedereen naar een grote club. :) Ook zij laten spelers gaan naar mindere ploegen. Zelfs naar ploegen in 2de, 3de en zelfs 4de klasse. Is Dirar niet naar een 2de klasser vertrokken? :) Dat is overal zo. Brugge heeft de laatste jaren nog niet al te vet verkocht. Ze hebben vooral vet ingekocht. Bij Gent doen ze dan weer net het omgekeerde: spelers aankopen voor een appel en een ei en daarna voor veel geld verkopen. Elk jaar komen jullie wel shoppen bij ons en betalen jullie véél geld, voor een speler die ons niks gekost heeft. Maakt niet uit, we vinden toch altijd een nieuwe vervanger, die beter is en nog altijd weinig geld kost. Zo hebben wij onze put van 20 miljoen euro kunnen dicht maken. Dit terwijl jullie ondertussen een diepe put hebben. Ik ben eens benieuwd hoe ze bij Brugge de lonen van augustus gaan betalen: waarschijnlijk gewoon niet. Ons transferbeleid heeft voor cash gezorgd, veel cash. Zoveel cash zelfs, dat wij volgend jaar in het mooiste stadion van de Benelux spelen. Dit terwijl jullie stadion bestaat uit

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN