Forum

Reacties

Japanse nationalisten hijsen vlag op Senkaku-eilanden

• zondag 19 augustus 2012, 08h36

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:23, zei Eric Gheyskens:

Als Japanner zijnde zou ik daarmee toch heel erg oppassen; ze hebben nog eens (grote )delen van China bezet en er bloedbaden aangericht. Als die eilanden niet echt belangrijk zijn (zelfs onbewoont/onbewoonbaar) dan zou ik het zo laten. Wat gaan ze doen als China er z'n grote hand wil opleggen? China is nu al een marine aan 't uitbouwen omdat ze dat niet hadden, dus die kunnen binnenkort wel eens aan de deur komen kloppen met serieus wat nieuw ijzerwerk met geschut en vliegtuigen erop!

Hoogst aantal stemmen

Op 19 augustus 2012 omstreeks 09:23, zei Eric Gheyskens:

Als Japanner zijnde zou ik daarmee toch heel erg oppassen; ze hebben nog eens (grote )delen van China bezet en er bloedbaden aangericht. Als die eilanden niet echt belangrijk zijn (zelfs onbewoont/onbewoonbaar) dan zou ik het zo laten. Wat gaan ze doen als China er z'n grote hand wil opleggen? China is nu al een marine aan 't uitbouwen omdat ze dat niet hadden, dus die kunnen binnenkort wel eens aan de deur komen kloppen met serieus wat nieuw ijzerwerk met geschut en vliegtuigen erop!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN