Forum

Reacties

Katusha in duel met Lefevere over Cavendish

• maandag 20 augustus 2012, 22h01

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:18, zei Hugo De Waele:

Ik wil het ook wel meemaken dat Cav in het truitje van OPQ een etappe of 5 wint in de TDF én de groene trui pakt, dat wordt dan ook lachen geblazen. :-) En als ze Cav dan uitmaken voor wielkeszuiger ga ik nog harden lachen. X-D

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:11, zei Roger Lema:

Het is gewoon triestig We hebben op geen enkel vlak nog uitblinkers. Jullie moesten zich schamen heren wielrenners.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 15:28, zei Jan Motte:

Het is geleden van Tom Steels zeker...?

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:49, zei M-J De Weerdt:

Ik hoop echt dat de Cav naar OFQ komt, de Q- steppers hebben de Cav altijd afgebroken, uitgescholden voor zweetdief, wieltjezuiger,profiteur enz; nu moeten ze gaan meemaken dat Tommeke de sprint voor die zweetdief moet aantrekken, dat wordt lachen geblazen da wil ik meemaken.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 08:50, zei Roger Lema:

Ja, het wordt tijd dat Lefevere weer eens over en goede sprinter beschikt.

Hoogst aantal stemmen

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:18, zei Hugo De Waele:

Ik wil het ook wel meemaken dat Cav in het truitje van OPQ een etappe of 5 wint in de TDF én de groene trui pakt, dat wordt dan ook lachen geblazen. :-) En als ze Cav dan uitmaken voor wielkeszuiger ga ik nog harden lachen. X-D

Op 21 augustus 2012 omstreeks 08:50, zei Roger Lema:

Ja, het wordt tijd dat Lefevere weer eens over en goede sprinter beschikt.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:49, zei M-J De Weerdt:

Ik hoop echt dat de Cav naar OFQ komt, de Q- steppers hebben de Cav altijd afgebroken, uitgescholden voor zweetdief, wieltjezuiger,profiteur enz; nu moeten ze gaan meemaken dat Tommeke de sprint voor die zweetdief moet aantrekken, dat wordt lachen geblazen da wil ik meemaken.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 15:28, zei Jan Motte:

Het is geleden van Tom Steels zeker...?

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:11, zei Roger Lema:

Het is gewoon triestig We hebben op geen enkel vlak nog uitblinkers. Jullie moesten zich schamen heren wielrenners.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN