Forum

Reacties

• dinsdag 21 augustus 2012

Reacties

Meest Recent

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:45, zei Roland Peeters:

Al halen ze er de paus bij... ik kijk naar geen zenders die om de 15 minuten hun programma' s onderbreken voor reclame!

Op 21 augustus 2012 omstreeks 22:54, zei Lucien Lion:

Alweer een programma om de BV's te ammuseren . Verander de titel in slimste BV .

Op 21 augustus 2012 omstreeks 22:52, zei Lucien Lion:

Alweer een programma om de BV's te amuseren , dan nog de verkeerde titel . Moet zijn :Slimmste BV .

Op 21 augustus 2012 omstreeks 21:34, zei Didier Sanfrinnon:

Zij die stonden te roepen dat er geen politiekers meer aan tv-spelletjes mochten deelnemen zitten er nu zelf in !!!. Wel als ze denken dat Dewever daar zijn stemmen en simpatie aan heeft verdiend zal bedrogen uitkomen.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 21:27, zei Sara Mattens:

Ik snap niet wat iedereen hier zit te zagen, ik vind de deelnemerslijst echt top! Nu ja, jullie moeten dan gewoon niet kijken, hé. Er zullen er nog genoeg anderen wel genieten.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 20:47, zei Peter Huys:

Hallo!!!! Heeft An Van Elsen al de pensioenleeftijd bereikt mischien?? Photoshop vergeten waarschijnlijk!

Op 21 augustus 2012 omstreeks 17:07, zei Gaby Deforce:

Overwegend linkse mensen .Dat trekt mij niet aan.Vooral die politiekers zijn er teveel aan.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:47, zei Eddy de Bruijn:

Naar het schijnt doet de limburgse marmot lieten ook mee ? Hopelijk kan ze beter spelletjes spelen als regeren want daar kan ze niks van.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:12, zei Freddy Vermassen:

't Is weer van datte ...Vlaanderen, lees VT4 of 4 tout court , gaat weer een quiz programmaatje maken ..als het maar bij ééntje blijft want Woestijnvis is in hetzelfde bedje ziek als alle andere zenders ..voortdurend moet er worden schooltje gespeeld en moet er worden bewezen wie het slimste jongetje of meisje is... van ' bekakte 'programma's gesproken,kunnen ze nu echt niets anders bedenken ...die domme koppen hebben wij al tot vervelens toe gezien en van quiz programma's krijgt ge ondertussen het vliegend sch... !!! Misschien nog een paar voorstellen in die zin ' de slimste voetballer van Vlaanderen ' ... ' de slimste vrouw van Vlaanderen '... ' de slimste politieker van Vlaanderen ' alhoewel dit laatste wel een kluchtprogramma zou kunnen worden ipv een quiz !!!

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:00, zei Jean-Pierre Dermaut:

Er zit nogal veel 'afval' tussen,mij niet gezien.

Hoogst aantal stemmen

Op 21 augustus 2012 omstreeks 08:06, zei Mark De Temmerman:

Het vet is al lang van de soep bij programma's als DSMTW en De Pappenheimers. Ik keek tijdens de laatste seizoen op één nog nauwelijks naar die programma's en zal dus zeker niet mee overstappen naar 4 of 5. Ben bovendien blij dat de NV Inteelt weg is bij één. En verrassende kandidaten? Toch niet echt, afgaande op de begeleidende foto.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:01, zei Kurt Van Hoeck:

Mooie lijst maar waar zijn De Winter, Annemans, Van dermeersch of Pas. Zelfs op een ideaal breekpunt slaagt Woestijnvis er niet in om eens normaal te doen. Terug naar af en pak een kanskaart.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 17:07, zei Gaby Deforce:

Overwegend linkse mensen .Dat trekt mij niet aan.Vooral die politiekers zijn er teveel aan.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:22, zei Jos Dirikx:

Het lijkt wel een extra-uitzending van de zevende dag te worden . Onze democratie is niet gediend met dergelijke programma's . Politici moeten beoordeeld worden op hun daden. De slimste mens baarde al een nationale ramp . Eén teveel !

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:00, zei Jean-Pierre Dermaut:

Er zit nogal veel 'afval' tussen,mij niet gezien.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 15:10, zei Astrid Vloemans:

ik weet zeker dat ik niet ga kijken

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:56, zei Christiaan Lecot:

Jammer dat men politici toelaat zo vlak voor gemeenteraadsverkiezingen, een vorm van kiezersbedrog!

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:47, zei Eddy de Bruijn:

Naar het schijnt doet de limburgse marmot lieten ook mee ? Hopelijk kan ze beter spelletjes spelen als regeren want daar kan ze niks van.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:12, zei Freddy Vermassen:

't Is weer van datte ...Vlaanderen, lees VT4 of 4 tout court , gaat weer een quiz programmaatje maken ..als het maar bij ééntje blijft want Woestijnvis is in hetzelfde bedje ziek als alle andere zenders ..voortdurend moet er worden schooltje gespeeld en moet er worden bewezen wie het slimste jongetje of meisje is... van ' bekakte 'programma's gesproken,kunnen ze nu echt niets anders bedenken ...die domme koppen hebben wij al tot vervelens toe gezien en van quiz programma's krijgt ge ondertussen het vliegend sch... !!! Misschien nog een paar voorstellen in die zin ' de slimste voetballer van Vlaanderen ' ... ' de slimste vrouw van Vlaanderen '... ' de slimste politieker van Vlaanderen ' alhoewel dit laatste wel een kluchtprogramma zou kunnen worden ipv een quiz !!!

Op 21 augustus 2012 omstreeks 07:24, zei Johan Heyndrickx:

Ik geloof nooit dat deze voor een groot deel onbekende namen de VRT veel kijkers gaan kosten.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN