Forum

Reacties

Verdachte minderjarigen van moord Priscilla in beroep tegen plaatsing

• dinsdag 21 augustus 2012, 11h09

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 22 augustus 2012 omstreeks 15:41, zei Robin Cauwels:

Ik blijf erbij, ik keur niets goed van die 3 e maar ze moeten de 'echte' waarheid achterhalen en die hebben ze nog altijd niet... Als ze alle drie schuldig zijn dan zijn het niet alleen die 2 minderjarigen ook al werd Priscilla, 't arme schaapke, daarvoor al gepest door die 2. Waarom werd ze gepest? Da vraag ik mij ook al héél den tijd af. 'k Heb zo wel mijn vermoedens maar ik ben daar géén speurder e.

Op 22 augustus 2012 omstreeks 13:40, zei Robin Cauwels:

De grootste sm..rl.p die zit waar hij moet zitten, nml in isolement. Het feit da ge een crèche zijt voor minderjarige pesters, 'moordenaars' en één meiske da op die moment niet alleen wou zijn en niet meer gepest wou worden dus géén andere keuze had om naar de buur te gaan, zegt voor mij al genoeg da er iets nie juist is met die vent. Het is gewoon een 'drama' da mij zo enorm raakt en vermeden kon worden...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 20:56, zei Robin Cauwels:

De schuldige zit waar hij moet zitten en hopelijk kunnen ze da bewijzen ook... Wat en hoe en wie en waarom, wanneer da is iets da ze ginder ook moeten vinden... En die advocaten die staan echt wel onder eed ze... Zeker nu er de media 'gelukkig' bij betrokken is... De advocaten komen mij echt wel rechtuit over...

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 10:03, zei Gilbert Van den Berghe:

Een advocaat die rechtuit overkomt...misschien overkomen nog ...maar zijn ?? Elke advocaat zegt eerst dat de client onschuldig is en als hij dat niet direct kan vind hij steeds wel een omstandigheid om alles af te zwakken of op een ander te steken. U zou dat toch beter moeten weten...

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 12:36, zei Robin Cauwels:

Ze hebben advocatuur gestudeerd e en komen met hun gezicht op de tv... Ze gaan daar niet wat beginnen liegen en alles omdraaien e... Alstublieft zeg. Wa heeft een advocaat met een cliënt van 12 er nu aan om te zitten liegen over de feiten die zelf in mijn ogen als waarheid aanzien worden... Het ziet er nog een pro-deo uit ook trouwens.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 17:09, zei Robin Cauwels:

Dienen van 12 daar zou ik nog medelijden mee krijgen eigenlijk... Die werd zo gemanipuleerd door 2 'anderen' dat hij er nu volledig van kapot is. Hij heeft het minste aandeel in alles... Ik kan het moeilijk geloven da zo een klein manneken in staat is om zo een gruweldaad te plegen... Ik keur nog altijd niets goed NATUURLIJK... Maar 12 jaar en al als crimineel uitgemaakt worden da gaat er voor mij toch ook wel effe over zoals zijn advocaat zegt... Ja mijn versies en telepathische gedachten veranderen hier met de minuut eigenlijk.

2 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 19:38, zei Catherine Evers:

Ik denk maar de hele tijd aan Jamie Bulger... 12 is niet zo onschuldig als we zouden willen geloven...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 19:38, zei Catherine Evers:

Ik denk maar de hele tijd aan Jamie Bulger... 12 is niet zo onschuldig als we zouden willen geloven...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Gilbert Van den Berghe:

In beroep tegen plaatsing ? Wat nog meer om direct Onder de indruk ?In shock ? Is dit om te lachten of zo ? Hij die stukken filmde ? Hij die het langst kon zwijgen ? Hij die verdorie héél goed wist waarmee hij ( en zij) bezig waren. Hij die geen 12 is in kalenderjaren, maar eerder 16 of ouder om dat allemaal te kunnen. Hij die nu een soort ' kinderstafje' gaat krijgen gezien de kindleeftijd. hij die alweer 'het voordeel' gaat krijgen want opgevoed zonder kansen . Ga zo maar door... Hier is ook de wet alweer achterhaald. Het moet kunnen dat naargelang omstandigheden dit soort ' criminele kinderen minderjarigen' zwaar en voor lang gestraft worden. Dit is al niet minder erg te beschouwen als een zeker Martin waartegen zovelen tegen de in vrijheid stelling protesteren. Wat gaat nu gebeuren ? Niemand zal protesteren.

1 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Robin Cauwels:

En 'hij' is nog maar een kind en voor de rest bent u niet volledig mee denk ik... Ze willen gewoon duidelijk maken dat dienen anderen die daar nu afgezonderd zit hen volledig in hun macht had... Je gaat mij nie zeggen dat een volwassenen mens nie kan tussenkomen tussen iemand van 16 en 12 als hij weet da ze al een tijdje een meiske van 14 aan't lastig vallen zijn e.

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 09:59, zei Gilbert Van den Berghe:

Ja, hij mag dus als kind bv. een moord begaan ? Niet mee ? Wat heeft dat nu met dienen anderen te maken ? Ze zijn met drie. En hij, de 12 jarige neemt daaraan deel,met een kennis en een handelswijze die nog niet bij een 12 jarige past, hij is zijn leeftijd vooruit en handelde als een heel wat oudere persoon ( in wat hij deed NA en VOOR de feiten). Dus, ook zulke daden mogen evenzeer bestraft .Niet nu, nu een tijd plaatsing in een gesticht , later moet zo iemand nog iets te wachten staan als men meerderjarig wordt.

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 12:31, zei Robin Cauwels:

Da zal nooit zo ver komen want hij was zéker niet het brein achter die dood en het feit dat hij het gefilmd heeft wil niets zeggen want het is zelf géén officieel bewijs.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:05, zei Hugo Arnou:

daders en advocaten zijn die uit hetzelfde hout gesneden ?

1 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Robin Cauwels:

Ze gaan alletwee in beroep 'tegen' hun plaatsing in een gesloten instelling door de jeugdrechter, ze gaan da 'zeker' nie winnen maar ze willen daar toch duidelijk een statement mee maken, ik kan verkeerd zijn...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 15:19, zei Robin Cauwels:

Als ge als 12-jarigen ne volwassenen beschuldigd da hij onder druk werd gezet dan is da nie anders dan DE WAARHEID. Ik hoor da nu net op da interview in het nieuws met Wim de Vilder...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 15:07, zei Gerrit Paridaens:

Het een soort Helaasheid der dingen 2 . Hier kan Dimitri Verhulst zich aan inspireren. Kinderen waarvan de ouders onzichtbaar blijken, ze zijn als ware van iedereen aan hun lot overgelaten. Een volwassene ertussen waarvan we de verstandelijke vermogens niet te hoog inschatten. Een bizar trio. Hoe leefden die in die straat? Wat wisten de buren? Ineens gebeurt dit. Schuldig verzuim alom

Op 21 augustus 2012 omstreeks 14:04, zei Guy Geirnaert:

Advokaten , liegen en bedriegen wat een stiel ,en altijd zijn ze erbij geweest .

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:51, zei Hans De Gent:

12 jarige..ok, zet zijn ouders ook maar in het 'droog'!

Hoogst aantal stemmen

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:01, zei Eddy Winters:

Mr Cauwels , iemand doodpesten is ook niet voor doetjes. En wat Ruislede aangaat, het kan volgens mij niet erg genoeg zijn voor zulke gasten. Ik hoop dat hij het nooit meer vergeet.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:04, zei Albert Jacobs:

Kan een 12 jarige en vermoedelijk een crimineel nog het recht opeisen om beroep aan te tekenen, met dank aan zijn advocaat ?

2 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:28, zei Robin Cauwels:

nee maar zijn ouders wel e

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:33, zei Robin Cauwels:

géén stem van mij voor deze onzin weeral.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:11, zei Carine Sanctorum:

Iemand is onschuldig tot zijn schuld is bewezen. En daarvoor heeft iedereen recht op een advocaat. Ik vraag me enkel af hoe de advocaat van zo'n criminele minderjarigen die hun schuld zelf toegegeven hebben, nog in de spiegel kunnen kijken. Dank zij hen lopen er veel criminelen rond ipv opgesloten te worden.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:22, zei Didier de Vos:

Geen schaamte en geen gevoel wat een rotzooi,mensen waar gaan we naartoe.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 12:57, zei Vero Habets:

een 12-13 jarige is client, tja......zijn ouders toch ? We gaan naar Amerikaanse toestanden : oké, maar dan ook straffen zoals daar : doodstraf, enz...... Ook hier weer het bewijs : daders krijgen meer rechten dan de slachtoffers ! niet goed.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:39, zei Catherine Evers:

Als een jongen van 12 zo manipuleerbaar is dan is het beter dat hij ergens veilig weg zit. Hij heeft duidelijk geen thuis waar hij terecht kan, misschien is een tehuis dan beter. Hij is misschien nog te redden... de anderen daarentegen...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Gilbert Van den Berghe:

In beroep tegen plaatsing ? Wat nog meer om direct Onder de indruk ?In shock ? Is dit om te lachten of zo ? Hij die stukken filmde ? Hij die het langst kon zwijgen ? Hij die verdorie héél goed wist waarmee hij ( en zij) bezig waren. Hij die geen 12 is in kalenderjaren, maar eerder 16 of ouder om dat allemaal te kunnen. Hij die nu een soort ' kinderstafje' gaat krijgen gezien de kindleeftijd. hij die alweer 'het voordeel' gaat krijgen want opgevoed zonder kansen . Ga zo maar door... Hier is ook de wet alweer achterhaald. Het moet kunnen dat naargelang omstandigheden dit soort ' criminele kinderen minderjarigen' zwaar en voor lang gestraft worden. Dit is al niet minder erg te beschouwen als een zeker Martin waartegen zovelen tegen de in vrijheid stelling protesteren. Wat gaat nu gebeuren ? Niemand zal protesteren.

1 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 18:24, zei Robin Cauwels:

En 'hij' is nog maar een kind en voor de rest bent u niet volledig mee denk ik... Ze willen gewoon duidelijk maken dat dienen anderen die daar nu afgezonderd zit hen volledig in hun macht had... Je gaat mij nie zeggen dat een volwassenen mens nie kan tussenkomen tussen iemand van 16 en 12 als hij weet da ze al een tijdje een meiske van 14 aan't lastig vallen zijn e.

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 09:59, zei Gilbert Van den Berghe:

Ja, hij mag dus als kind bv. een moord begaan ? Niet mee ? Wat heeft dat nu met dienen anderen te maken ? Ze zijn met drie. En hij, de 12 jarige neemt daaraan deel,met een kennis en een handelswijze die nog niet bij een 12 jarige past, hij is zijn leeftijd vooruit en handelde als een heel wat oudere persoon ( in wat hij deed NA en VOOR de feiten). Dus, ook zulke daden mogen evenzeer bestraft .Niet nu, nu een tijd plaatsing in een gesticht , later moet zo iemand nog iets te wachten staan als men meerderjarig wordt.

1 reacties

Op 22 augustus 2012 omstreeks 12:31, zei Robin Cauwels:

Da zal nooit zo ver komen want hij was zéker niet het brein achter die dood en het feit dat hij het gefilmd heeft wil niets zeggen want het is zelf géén officieel bewijs.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:05, zei Hugo Arnou:

daders en advocaten zijn die uit hetzelfde hout gesneden ?

1 reacties

Op 21 augustus 2012 omstreeks 16:27, zei Robin Cauwels:

Ze gaan alletwee in beroep 'tegen' hun plaatsing in een gesloten instelling door de jeugdrechter, ze gaan da 'zeker' nie winnen maar ze willen daar toch duidelijk een statement mee maken, ik kan verkeerd zijn...

Op 21 augustus 2012 omstreeks 13:06, zei Liekendael Valérie:

Als deze 12-jarige jongen inderdaad medeplichtig is aan de dood van Priscilla, dan verdient hij een zware straf,ongeacht zijn leeftijd. Indien hij op zijn 21e vrijkomt zoals Mijnheer Cauwels zegt, dan hou ik mijn hart vast.

Op 21 augustus 2012 omstreeks 11:18, zei Robin Cauwels:

In principe geloof ik die wel... Maar ik keur NIETS goed natuurlijk. Hij zal toch tot zijn 21ste binnen zitten ze. 12jaar zeg... Hij zit in Ruiselede ook e... Nie voor doetjes daar denk ik...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN