Forum

Reacties

Hazard beslissend voor zege van Chelsea tegen Reading

• woensdag 22 augustus 2012, 21h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:16, zei Michaël Depoorter:

Ja, die kleine komt er wel.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:01, zei Bruno Dumont:

And the sky is blue ;-)

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:59, zei David Desmet:

Zeer knap! Had eerst m'n twijfels of Hazard onmiddellijk belangrijk kon zijn bij Chelsea. Hij heeft het alvast in deze twee wedstrijden getoond!! Ik hoop van harte dat hij dit nog vaker kan doen dit seizoen! Het is duidelijk een goede beslissing geweest om bij Chelsea te komen!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:14, zei Willem Schotte:

Oh Hazard Hazard, he's better dan Steve Gerrard, oh Hazard Hazard... We hebben een pure parel in handen! Pak hem goed aan, Marc, zodat hij ook beslissend kan zijn voor België, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik geloof oprecht dat we op het EK in 2016 Europees kampioen kunnen worden. 75% kans dat we in Brazilië geraken, en volgens mij halen we een kwartfinale ALS we er aanwezig zijn. Dat laatste lijkt mij voorlopig nog het grootste euvel, al zou het eigenlijk - met zo'n ploeg - geen probleem mogen zijn.... Leve België!!!

Op 22 augustus 2012 omstreeks 23:10, zei Davy Verdonck:

The sky is the limit bij Hazard !

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:59, zei David Desmet:

Zeer knap! Had eerst m'n twijfels of Hazard onmiddellijk belangrijk kon zijn bij Chelsea. Hij heeft het alvast in deze twee wedstrijden getoond!! Ik hoop van harte dat hij dit nog vaker kan doen dit seizoen! Het is duidelijk een goede beslissing geweest om bij Chelsea te komen!

Op 22 augustus 2012 omstreeks 23:10, zei Davy Verdonck:

The sky is the limit bij Hazard !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:14, zei Willem Schotte:

Oh Hazard Hazard, he's better dan Steve Gerrard, oh Hazard Hazard... We hebben een pure parel in handen! Pak hem goed aan, Marc, zodat hij ook beslissend kan zijn voor België, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik geloof oprecht dat we op het EK in 2016 Europees kampioen kunnen worden. 75% kans dat we in Brazilië geraken, en volgens mij halen we een kwartfinale ALS we er aanwezig zijn. Dat laatste lijkt mij voorlopig nog het grootste euvel, al zou het eigenlijk - met zo'n ploeg - geen probleem mogen zijn.... Leve België!!!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:01, zei Bruno Dumont:

And the sky is blue ;-)

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:16, zei Michaël Depoorter:

Ja, die kleine komt er wel.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN