Forum

Reacties

'Verbied abortus ook na incest of verkrachting'

• woensdag 22 augustus 2012, 21h44

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 augustus 2012 omstreeks 21:28, zei Frans Verstrepen:

Jazeker Wim, een mens in wording, die misschien zal geboren worden om zeer waarschijnlijk ellendig leventje te leiden... Dat mensje heeft daar niet om gevraagd. Dat mensje wil geboren worden in een respektabel en liefdevol midden. Ik denk niet dat dat mensje dat geluk zal kennen, als men het niet écht op de wereld wil zetten. Dat mensje heeft recht om NIET geboren te worden.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 20:17, zei Wim De Smedt:

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de meeste lezersreacties getuigen van weinig diepgang. Om kort te zijn : abortus is verfoeilijk en dient aldus maximaal vermeden te worden. Echter, er zijn bepaalde situaties die aanleiding kunnen geven tot abortus. Maar deze beslissing dient wel overwogen genomen te worden. Dwz : in overleg met artsen, psychologen, ... Ik ga me niet ledig houden om iedere reactie (overigens meestal lichtzinnige, simplistische en naïeve reacties)te weerleggen. Ik denk dat het hoog tijd is dat men in de scholen enige tijd besteed om het abortus thema even grondig door te lichten (in al zijn aspecten). Ik kan niet ontkennen dat ik werkelijk geschrokken ben van de onzinnige en uitermate simplistische reacties van sommige mensen. Beseffen jullie wel dat jullie een oordeel vellen over een 'mens in wording' ?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:26, zei Luc Lefever:

Sukkelaars van Anmericanen, hypocrieten, mensen in hun oorlogen vermoorden.... maar mensen die het slachtoffer van verkrachtingen of vrouwen in levengevaar mogen geen abortus doorvoeren.... dat allemaal voor de campagne. Onnozelaars!!!!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:49, zei Robin Le Roy:

Extremisten met een pak aan!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:51, zei Jozef Debrabandere:

Onnozele vent !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:23, zei Frans Verstrepen:

'Meneer de president(kandidaat), wel te rusten'. Waar zitten de protestzangers? Respekt Boudewijn.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:03, zei Patrick Verschelde:

Tot dat die kalvers in dezelfde schoenen staan van wie gelijkaardige horror meegemaakt heeft.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:47, zei Bartholomeus Dewulf:

Onder welke oeroude steen is deze 'heilige man' uitgekropen ? :)

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:13, zei Frans Verstrepen:

Gevaarlijk manneke!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:02, zei Marie-Rose François:

meneer de presidentskandidaat, leer eerst denken en dan spreken !

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:08, zei Matthias Vandevenne:

Hou aub obama als president, die romney deugt echt niet!!!!!

2 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:34, zei David Delesie:

Lees het artikel! het is niet Romney die dit pretendeert maar Akin. Romney zal tegen stemmen.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:54, zei Jef Verheyden:

Ondanks dat zie we hier in Europa nog liever een rijke democraat die neerkijkt op de financiële instellingen dan een rijke republikein die wegkijkt van alle financiële instellingen. Het is de laatste tijd echt duidelijk aan het worden dat de Republikeinen veel te agressieve en extreme ideeën hebben zitten in hun kamp.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:57, zei Georges Charles:

Naïevelingen allemaal. Precies alsof het een moer verschil uitmaakt wie verkozen wordt. De supranationale wereldelite bepaalt wie verkozen wordt en manipuleert de berichtgeving op de massamedia, die quasi volledig in hun handen zijn. En als dat niet helemaal lukt wordt een kandidaat, die echt het volk wil vertegenwoordigen, in de media gecompromitteerd of vakkundig vermoord of worden de verkiezingsuitslagen een beetje bijgewerkt. En met electronische kiescomputers wordt dit helemaal gemakkelijk. Het volk, de mensheid, ze zijn tot hun laagste niveau gedaald en zijn gedomesticeerd, zonder weerstand tegen alle onrecht en gruwel tegen hun eigen soort in de wereld, bang en alleen denkend aan hun eigen individuele bevrediging.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:17, zei Erika Wauters:

hopelijk wordt hij nooit president,van zo iemand moet men schrik hebben en zulke individuen zouden de wereld moeten leiden,waar halen ze het uit met hun fanatiek gezwam.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:25, zei Michel Janssens:

Amerikaanse fundamentalisten ... even erg als de taliban .

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:27, zei Ethel Timmerman:

Spijtig dat ze dat geval niet zelf geaborteerd hebben!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:39, zei Lut Duprez:

Verbied stomme uitspraken van stomme mannen die de leiding willen nemen!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:00, zei José Dequeker:

Hoog tijd dat we met ons allen De VS laten vallen. Het zijn hypocriete oorlogsvoerders!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:25, zei Karel Geiregat:

Het is al langer geweten dat er een anti-abortus groep aanwezig is in de republikeinse partij. Blijkbaar vinden ze het leven van het 'niet-levend' kind ( voor mij begint een leven vanaf het moment dat het zelf kan ademen zonder navelstreng ) belangrijker dan het slachtoffer van zulke feiten. Ze worden bovendien 'verplicht' om voor dit kind te zorgen, ook al is het ongewenst, omdat het verwekt werd na een ongewenste activiteit. Voor mijn part mogen al die vrouwen die dit programma steunen zelf ervaren hoe het gaat en misschien zullen ze pas achteraf merken dat het beter was om dit programma niet te steunen.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:02, zei Marie-Rose François:

meneer de presidentskandidaat, leer eerst denken en dan spreken !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:56, zei michel van dam:

De echte Amerikanen de Indianen, die hadden wel hersens, deze puriteinse dorpsidioot is ook van voor de eerste wereldoorlog naar Amerika overgelopen!

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:06, zei René Pieters:

De indianen hebben dan ook geen abortus-problemen. Ze passen het immers nooit toe, ook niet als hun vrouwen zwanger worden na een verkrachting ! Zij zijn daar pragmatisch in ! Ze zijn inderdaad veel slimmer dan wij met al ons geblaat over het wel of niet abortus.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:43, zei Paul Vandekerckhove:

Is meneer een amerika-kenner en meer specifiek een expert in de indiaanse samenlevingen ? waar haalt u het dat die mensen niet naar de abortus centra gaan als ze in nood zijn ? wat zijn uw bronnen om zoiets te durven stellen ?

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 10:28, zei René Pieters:

Mijn achterneef Eric waarmee ik zeer intensieve contacten onderhou, heeft Pawnee indiaanse roots en met hem heb ik vaak discussies over maatschappelijke kwesties. Hij is trots op zijn indiaanse afkomst Maar droevig omwille de huidige ontwikkelingen. Hij vertelde me dat voor de jaren tachtig de indianen abortus nooit hadden aanvaard. Hij zei tevens dat de blanken dat maatschappelijk gedrocht 'abortus provocatus' bij hen hebben ingevoerd, net als vuurwater 'drank' en vele rasechte indianen van talrijke stammen verfoeien de blanken daar nog steeds om. Meer zand hebben ?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:19, zei Rik Van Kets:

Wij,hier in Europa,hebben geen flauw idee hoe fanatiek het christendom in de USA kan zijn.Openlijk verklaren dat je 'ongelovig' zijt betekent politieke zelfmoord.Ook in de zakenwereld kan een dergelijke outing je carrière fnuiken.Hoe dan ook vind ik dat fanatisme het redelijk denkvermogen uitschakelt. Helaas ook in Europa.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN