Forum

Reacties

Manager Vincent Mannaert: ‘Kwalificatie is een must' - Volg het hier LIVE vanaf 20u30

• woensdag 22 augustus 2012, 23h35

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:21, zei Franky De Waele:

De Georges is bescheiden en wil geen favoriet zijn ... Alé we vertrekken weeral vanuit de 'goeie' mentaliteit. Weer in een hoekske kruipen, zeker niet aanvallend spelen en rekenen op nen onverwachten appel die uit de kast valt ... Jongens toch ... mijn advies: als ploeg niet bescheiden spelen, maar spel zelf in handen pakken en die kerels oprollen !! Georgske mag van mij zelf wat bescheidener worden, maar dat hij Club tenminste ne keer laat voetbal spelen !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:33, zei Marc Polfliet:

Als het erop aan komt weet Georges ALTIJD wel een excuus.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:58, zei Peter Debrouwer:

Misschien eens proberen aanvallend voetbal te spelen ! Gaan voor dat o zo belangerijke doelpunt op verplaatsing . En niet zoals in Kopenhagen met z'n tienen achter de bal en gaan voor de 0-0 .

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:33, zei Marc Polfliet:

Als het erop aan komt weet Georges ALTIJD wel een excuus.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:58, zei Peter Debrouwer:

Misschien eens proberen aanvallend voetbal te spelen ! Gaan voor dat o zo belangerijke doelpunt op verplaatsing . En niet zoals in Kopenhagen met z'n tienen achter de bal en gaan voor de 0-0 .

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:21, zei Franky De Waele:

De Georges is bescheiden en wil geen favoriet zijn ... Alé we vertrekken weeral vanuit de 'goeie' mentaliteit. Weer in een hoekske kruipen, zeker niet aanvallend spelen en rekenen op nen onverwachten appel die uit de kast valt ... Jongens toch ... mijn advies: als ploeg niet bescheiden spelen, maar spel zelf in handen pakken en die kerels oprollen !! Georgske mag van mij zelf wat bescheidener worden, maar dat hij Club tenminste ne keer laat voetbal spelen !

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN