Forum

Reacties

Gianni Meersman: ‘Al genoeg bewezen voor WK-selectie’

• woensdag 22 augustus 2012, 23h51

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 augustus 2012 omstreeks 19:36, zei Hugo De Waele:

Boonen en Gilbert zijn sowieso al zeker van hun selectie. Meersman en Leukemans zou ik ook meenemen. Over de rest spreek ik me niet uit, dat is werk voor Bomans. :-)

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:26, zei Roger De Boever:

Als men die man niet meestuurt, dan weet ik het niet meer. Boonen moet natuurlijk met een paar helpers mee, maar wat gaat hij op dat parcours presteren? Hoogstens in dienst rijden van Terpstra, de gedoodverfde favoriet samen met Boom. Maar Meersman heeft al bewezen dat hij op een lastig parcours zoals in de Classica San Sebastian met de besten meekan en vooral bergop een snelle spurt heeft. Of gaat men misschien liever een paar Limburgers meezenden die voor buitenlandse ploegen rijden? Voor mij is Meersman met Boonen, Gilbert en Van Avermaet de vierde certitude en bovendien rijdt hij voor Lotto-Belisol. Mogen zijn bazen dan niet kiezen welke drie of vier renners van hun team mogen meegaan? Zij zullen dan ook wel jongens kiezen die een berg op kunnen rijden en liefst een aantal keren. Want dat zal in Valkenburg hard nodig zijn.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:42, zei Hans Janssens:

Allée, weeral ene die denkt dat er maar ene renner in België rondrijd. Hij heeft dit jaar geluk gehad dat Cancellara is uitgevallen of het was véél minder geweest.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:56, zei M-J De Weerdt:

Oei Hans wat zegt U nu man ?, ge gaat hdw over je heen krijgen nu hoor , die heeft dat niet graag en die lacht hier niet mee er zal elektriciteit in de lucht hangen ..:-) x D

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 13:26, zei Hugo De Waele:

Hans gaat mij niet over hem heen krijgen hoor, ik ben hetero... X-D

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:17, zei Jozefien Lemarcq:

Gianni Meersman MOET mee naar het WK!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:33, zei Nicole Aerts:

Proficiat aan Gianni, niet slecht wat hij doet, maar tot nu toe is er maar één die de selectie echt verdient: Tommeke Boonen, en met hem zouden er geen ego-trippers à la Gilbert / Van Endert mogen geselecteerd worden, vanuit welk hout is Gianni gesneden en/of bereid als hulp te werken?

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:33, zei Nicole Aerts:

Proficiat aan Gianni, niet slecht wat hij doet, maar tot nu toe is er maar één die de selectie echt verdient: Tommeke Boonen, en met hem zouden er geen ego-trippers à la Gilbert / Van Endert mogen geselecteerd worden, vanuit welk hout is Gianni gesneden en/of bereid als hulp te werken?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:42, zei Hans Janssens:

Allée, weeral ene die denkt dat er maar ene renner in België rondrijd. Hij heeft dit jaar geluk gehad dat Cancellara is uitgevallen of het was véél minder geweest.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:56, zei M-J De Weerdt:

Oei Hans wat zegt U nu man ?, ge gaat hdw over je heen krijgen nu hoor , die heeft dat niet graag en die lacht hier niet mee er zal elektriciteit in de lucht hangen ..:-) x D

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 13:26, zei Hugo De Waele:

Hans gaat mij niet over hem heen krijgen hoor, ik ben hetero... X-D

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:17, zei Jozefien Lemarcq:

Gianni Meersman MOET mee naar het WK!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:26, zei Roger De Boever:

Als men die man niet meestuurt, dan weet ik het niet meer. Boonen moet natuurlijk met een paar helpers mee, maar wat gaat hij op dat parcours presteren? Hoogstens in dienst rijden van Terpstra, de gedoodverfde favoriet samen met Boom. Maar Meersman heeft al bewezen dat hij op een lastig parcours zoals in de Classica San Sebastian met de besten meekan en vooral bergop een snelle spurt heeft. Of gaat men misschien liever een paar Limburgers meezenden die voor buitenlandse ploegen rijden? Voor mij is Meersman met Boonen, Gilbert en Van Avermaet de vierde certitude en bovendien rijdt hij voor Lotto-Belisol. Mogen zijn bazen dan niet kiezen welke drie of vier renners van hun team mogen meegaan? Zij zullen dan ook wel jongens kiezen die een berg op kunnen rijden en liefst een aantal keren. Want dat zal in Valkenburg hard nodig zijn.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 19:36, zei Hugo De Waele:

Boonen en Gilbert zijn sowieso al zeker van hun selectie. Meersman en Leukemans zou ik ook meenemen. Over de rest spreek ik me niet uit, dat is werk voor Bomans. :-)

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN