Forum

Reacties

Jovanovic: ‘Waarom word ik altijd als eerste vervangen?’

• donderdag 23 augustus 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 augustus 2012 omstreeks 11:50, zei Patrick Van Bogaert:

Limassol was ook wel een ploeg die op de zenuwen kon werken .Met alle truken van de foor er bij.Anderlecht op normale sterkte en met zijn eigen supporters moeten thuis kunnen winnen met 3-0,4-1.De Sutter moet nu maar zijn kans krijgen.Onbegrijpelijk toch een beetje dat Tom de volle 90' op de bank bleef.Hij had de 2-2 kunnen maken.Jova was wat gefrusteerd eigen aan een speler die wil winnen en van zijn niveau zeker.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 19:45, zei Mathieu Peeters:

Voor de commisie nog eens een drietal maanden schorsing dan weet die opgeblazen kikker dat hij zich fatsoenlijk dient te gedragen. Die denkt dat hij de hele wereld aan zijn ...... heeft hangen en dat hij zich alles kan permiteren, die omhoog gevallen dwaas.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 19:19, zei Jean-Pierre Arnauts:

misschien moet hij eens naar de oorzaak van het twee thuisdoelpunt kijken en naar zijn gemiste kansen. Na zijn rl bij dat tweede doelpunt van de thuisploeg zou ik hem als trainer ook onmiddellijk vervangen hebben.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:08, zei Hans Jacobs:

goal ni gezien zeker?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:55, zei Paul Provoost:

Omdat je naast je technische bagage een schrijnend tekort hebt aan snelheid, werklust, actieradius, koelbloedigheid, zelfbeheersing, samenspel, teamgeest en zelfkritiek... Is dat genoeg?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Willy Philippaerts:

RCA speelt kampioen met de vingers in de neus ik ben in topvorm zijn uitspraken van de opgeblazen vedette van RCA.Die mensen hebben ze nu niet nodig, nu hebben ze mensen nodig die zich tweehonderd ten honderd inzetten om de cl te halen. Jova denkt dat hij het belangrijkste is bij RCA.Mr VDBrom heeft nog werk aan zijn vedette's.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:53, zei Guy Vanooteghem:

't Is niet omdat ge nen groten mond hebt en een pretentie die meters boven uw hoofd zweeft, dat ge daarom den besten speler op het veld bent!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:39, zei Paul Provoost:

Omdat je technische bagage niet voldoende rendeert door een gebrek aan werklust en snelheid. Omdat je daardoor prima kansen verkwanselt en je niet kunt beheersen op cruciale momenten, waardoor je je ploeg benadeelt. Kortom: omdat je niet de onmisbare vedette bent die je denkt te zijn...

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:32, zei Paul Provoost:

Milan was de exponent van een arrogant Sporting, dat werd afgetroefd op inzet en werklust. Veel lichtzinnig balverlies, o.a. bij de 2e goal van de, toegegeven: soms té strijdbare Cyprioten. Limassol zie ik bij Anderlecht gelijkspelen omdat de spitsen van paarswit 3 maatjes te licht zijn voor de cypriotische verdedigers. Hoe krijgt jonge coach John volgevreten brusselse vedetten aan het strijden?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:15, zei Luc Bal:

Wel wel, ik lees net in gva dat Jova vind dat hij fantastisch aan het spelen was??? Op zeker moment krijgt hij een pas vanop rechts hij controleert de bal, die springt geen 2 maar 3 meter van zijn voet. Dat deed ik zelfs beter vroeger in het Katholiek sportverbond. En dan spreek ik nog niet over de twee reuze kansen die hij onbegrijpelijk verkwanseld... Wat presteert Jova als hij vind dat hij wel slecht speelt

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 06:55, zei Mia Vermeulen:

Absolut geen probleem zonder Jova , Desutter zal het zeker veel beter doen en alles is direkt opgelost voor trainer John

3 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:20, zei Eddy Janssens:

voor mij mogen ze die gast een tijdje op de bank zetten,en speel met desutter.men moet maar leren respect te hebben.en wat de wedstrijd betreft,als ze moesten hun plaatsen,dan is het goed voor de kas van anderlecht,maar de supprter zal wel in de kauw staan.want het toonbeeld is gisteren al gegeven

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:18, zei reginald steyt:

er waren zwakkere dan jova en waarom hij Desutter niet liet spelen versta ik ook niet kanu heeft er buiten die pas van de goal niet aan te pas gekomen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:34, zei David Delesie:

Nu nog Kanu vervangen en er zit meer in volgende week.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:33, zei Tom Peeters:

Waarom? Omdat ge misschien 2 open kansen hebt gemist, en omdat die 2de tegengoal bij u begint!! Pretentieus manneke!! Geef Yakovenko toch meer kansen, die is 10 keer beter!!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:15, zei Etienne Vanderheyden:

Verkopen is de beste oplossing maar wie wil nog zo'n slechte speler met zoveel streken en die zoveel verdient?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:26, zei Martina van der Vlugt:

Hopelijk heeft van den Brom meer haar op zijn tanden dan Jacobs en houdt hij deze nietsnut uit de ploeg!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:41, zei Bruno Leroi:

Beste Milan, als je topsporter bent in een ploegsport, dan moet je beseffen dat je deel van het geheel bent! Je reactie bij je vervanging wijst op zelfoverschatting en een gebrek aan waardering voor je ploegmaats! Het tweede doelpunt van Limasol kwam er door een door jou verloren bal en wees nu zelf eerlijk: zat jij wel zo goed in de match? Was ik coach, dan kreeg je er nog een flinke boete bovenop want dergelijk gedrag is onaanvaardbaar!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 11:27, zei Geert Roels:

Het is niet alleen een slechte voetballer maar ook nog een slecht karakter ,snel verkopen !!!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 07:30, zei Frank Verholleman:

Een groot leeg olievat. Wat een ego.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 10:44, zei tom verstappen:

verkopen die handel kost alleen maar geld en is geen meerwaarde meer heeft zijn beste tijd gehad

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:55, zei Paul Provoost:

Omdat je naast je technische bagage een schrijnend tekort hebt aan snelheid, werklust, actieradius, koelbloedigheid, zelfbeheersing, samenspel, teamgeest en zelfkritiek... Is dat genoeg?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 08:23, zei Dirk Demeyere:

Jovanovic, het antwoord is heel simpel. Toen je de allereerste keer voor Anderlecht speelde, dacht je al onmiddellijk de draaischijf van de ploeg te zijn. Al snel was duidelijk dat je een van de zwakste schakels van de ploeg was. Ook gisteren is dat opnieuw gebleken. Je zou moeten beschaamd zijn zoveel geld te verdienen. Ik hoop dat de trainer en het bestuur nu eindelijk zullen inzien dat ze Desutter veel beter als jou kunnen gebruiken.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN