Forum

Reacties

Eén militair overleden, nog twee zwaargewond na explosie op schietterrein

• donderdag 23 augustus 2012, 07h32

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 augustus 2012 omstreeks 15:56, zei Patricia Verrept:

Ik wens de familie veel sterkte toe, de betreffende militair is nog mijn schoonbroer geweest lang geleden.Ook al waren we elkander uit het oog verloren toch komt dit voor mij ook aan als een schok.Nog veel sterkte gewenst aan zijn collega's

Op 23 augustus 2012 omstreeks 21:21, zei Rudy Peers:

veel sterkte aan de familie

Op 23 augustus 2012 omstreeks 20:18, zei Leo Gebruers:

Veel sterkte aan de familie en collega's ! En hopelijk een volledig herstel voor de gewonden !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:35, zei Etienne Engelbert:

Ik wens mijn medeleven te betuigen aan de naasten van de slachtoffers van dit tragisch ongeluk. Ik heb echter wel in mijn cursus ontmijning geleerd dat bij het manipuleren van springstoffen (bv oprapen, laden en lossen, onschadelijk maken van springtuigen enz) enkel het hoogst nodig personeel aanwezig mag zijn in de nabijheid van de gevaarlijke stoffen. Dus 7 man voor het lossen van de springstoffen? Het grote en dodelijke gevaar van een dergelijke job..... de routine. Hier nogmaals bewezen.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 18:57, zei Jo De Jaeger:

u hebt de cursus ontmijner gevolgd ok maar denk niet die van E.O.D (wereld van verschil)ging om pyro vuurwerk,kruit enz en niet om springtuigen, trouwens bij het lossen van twee ton zal men geen drie man gebruiken, enkel bij het ontsteken is er maar één man aan wezig....beste stuurlui staan aan wal niet?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:18, zei Mario Poeck:

Héél veel sterkte aan alle familieleden en hopelijk een goed herstel voor alle andere collega's !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:38, zei Marnix Vanquaethem:

Sterkte aan de familie en veel beterschap voor de andere collega's!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:26, zei Theo Dethal:

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:38, zei Marnix Vanquaethem:

Sterkte aan de familie en veel beterschap voor de andere collega's!

Op 23 augustus 2012 omstreeks 09:26, zei Theo Dethal:

Op 23 augustus 2012 omstreeks 12:18, zei Mario Poeck:

Héél veel sterkte aan alle familieleden en hopelijk een goed herstel voor alle andere collega's !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 20:18, zei Leo Gebruers:

Veel sterkte aan de familie en collega's ! En hopelijk een volledig herstel voor de gewonden !

Op 23 augustus 2012 omstreeks 21:21, zei Rudy Peers:

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:35, zei Etienne Engelbert:

Ik wens mijn medeleven te betuigen aan de naasten van de slachtoffers van dit tragisch ongeluk. Ik heb echter wel in mijn cursus ontmijning geleerd dat bij het manipuleren van springstoffen (bv oprapen, laden en lossen, onschadelijk maken van springtuigen enz) enkel het hoogst nodig personeel aanwezig mag zijn in de nabijheid van de gevaarlijke stoffen. Dus 7 man voor het lossen van de springstoffen? Het grote en dodelijke gevaar van een dergelijke job..... de routine. Hier nogmaals bewezen.

1 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 18:57, zei Jo De Jaeger:

u hebt de cursus ontmijner gevolgd ok maar denk niet die van E.O.D (wereld van verschil)ging om pyro vuurwerk,kruit enz en niet om springtuigen, trouwens bij het lossen van twee ton zal men geen drie man gebruiken, enkel bij het ontsteken is er maar één man aan wezig....beste stuurlui staan aan wal niet?

Op 24 augustus 2012 omstreeks 15:56, zei Patricia Verrept:

Ik wens de familie veel sterkte toe, de betreffende militair is nog mijn schoonbroer geweest lang geleden.Ook al waren we elkander uit het oog verloren toch komt dit voor mij ook aan als een schok.Nog veel sterkte gewenst aan zijn collega's

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN