Forum

Reacties

Politieman schiet zichzelf dood na stopzetten relatie

• donderdag 23 augustus 2012, 12h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 augustus 2012 omstreeks 12:07, zei Steve Broutin:

Verbazingwekkend dat dergelijke labiele personaliteiten kunnen fungeren in zo'n machtspositie.

Op 24 augustus 2012 omstreeks 03:06, zei David Gomez:

Glock he, goed materiaal, altijd al gezegd!

Op 24 augustus 2012 omstreeks 00:28, zei Roland De Muylder:

als ik goed kan lezen staat er nergens dat deze persoon in ziekteverlof was , maar 2 weken verlof had zoals enkele honderden andere verlof hebben in de zomermaanden .hier bij mijn medeleven aan hen die achterblijven en hem dierbaar was

Op 23 augustus 2012 omstreeks 21:44, zei Guido Koens:

ik blijf erbij, een agent hoort niet gewapend te zijn, zoals je voor de zoveelste maal ziet zij weten niet wanneer en/of hoe het te gebruiken.Waarom zij toch die kans geven van het misbruik van wapendracht?

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 15:05, zei Albert Smets:

Tussen alle koren zit kaf. Sommige automobilisten weten ook hun wagen niet correct te gebruiken en gebruiken hun wagen ook als moordwapen op de baan. Dus dan moet iedereen maar te voet gaan, enfin dat is uw redenering.

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 21:03, zei Guido Koens:

tussen alle koren zit er kaf mijnheer en het wordt hoge tijd dat dat gescheiden wordt, en zoals ik begrijp uit uw antwoord bent U een van diegene die niet kunnen autorijden en toch wil blijven autorijden tegen beter weten in.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 21:09, zei Stijn Vandamme:

Wapens worden in een individuele wapenkluis bewaard, het is niet omdat iemand een doktersbriefje heeft ingediend dat ze daarom meteen ook toegang kunnen ontzeggen tot die kluis. Dat is nu eenmaal heel moeilijk te regelen. En dat gaat allemaal min of meer op een basis van onderling vertrouwen. Dat vertrouwen moet er zijn anders kan men onmogelijk werken. De enige die hier iets aan had kunnen doen, was de psychiater of psycholoog die de depressie behandelde en het briefje schreef. Maar ook dat is kort door de bocht, niet elke depressie geeft aanleiding tot zelfmoordneigingen en niet elke zelfmoordneiging is detecteerbaar ,zelfs niet voor de profesional. En als ze bij elke scheet alarm slaan bij de commandant en eisen dat het wapen wordt verzekerd. Wel dan moeten ze waarschijnlijk de helft van de politie agenten naar huis sturen.. Want in een stress job zoals de hunnen kan er al eens een scheet voorvallen. tragisch,maar was er geen dienstwapen, dan was er een sprong van een brug.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 19:23, zei Guido Parrein:

Benedenwaasten !!!!!!!! In het Nederlands is dit ' Neerwaasten ' In het Frans is dit ' Bas-Warneton ' Dit is geen gehucht , maar een deelgemeente van Komen .....

Op 23 augustus 2012 omstreeks 18:15, zei Fernand De Pauw:

alleen in vlaanderen mag of kan je je dienstwapen niet meenemen naar huis

Op 23 augustus 2012 omstreeks 17:16, zei Frans Van Eynde:

Niets is zo triest als zelfdoding,het is de laatste uitweg die je nog rest.Sterkte aan de nabestaanden,voor zijn vrouw zal het ook niet makkelijk zijn.Inderdaad hoe kan die man nog aan zijn dienstwapen geraken ? Triest,diep intriest en er zijn al te weinig agenten....miserie,miserie.....

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 03:02, zei David Gomez:

te weinig? lol

Op 23 augustus 2012 omstreeks 16:11, zei Marcel Sercu:

Ik denk dat de commisaris hier verantwoordelijk voor is.Een deprssieve agent in ziekteverlof mag toch niet aan zijn wapen kunnen.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:33, zei Wim Van Lani:

Hoe is het mogelijk dat iemand die wegens een depressie met ziekteverlof is, toch zijn dienstwapen mag komen ophalen... Dat is toch vragen om problemen...

Hoogst aantal stemmen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 16:11, zei Marcel Sercu:

Ik denk dat de commisaris hier verantwoordelijk voor is.Een deprssieve agent in ziekteverlof mag toch niet aan zijn wapen kunnen.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:33, zei Wim Van Lani:

Hoe is het mogelijk dat iemand die wegens een depressie met ziekteverlof is, toch zijn dienstwapen mag komen ophalen... Dat is toch vragen om problemen...

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:31, zei Fredo Le Duq:

in ziekteverlof voor een depressie en de chefs laten hem loslopen met een dienstwapen ! meneer commisaris is goed bezig...

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:07, zei Nico Van Driessche:

hij was in ziekteverlof wegens depressie maar kon doodleuk met zijn dienstwapen rondlopen !!! En wij die dachten dat je dat niet kon meenemen naar huis laat staan al je thuis zit wegens een depressie. de kat bij e melk zetten noemd men dat, Zware fout van zijn oversten

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:53, zei David Gomez:

flikken met mentale problemen zouden ze direct moeten schorsen en wapen afnemen.Men kan dan zowel psychiatrische patienten een wapen geven...

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:19, zei Christiaan Lecot:

Wie in ziekteverlof kan toch niet aan zijn dienstwapen?

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:37, zei Dante Messens:

De man was in het politiebureau zijn wapen gaan ophalen. En dat krijgt hij met zijn depressie zo maar mee ? Een gewone burger heeft ontzettend veel moeite om een wapenvergunning te kunnen krijgen en de eerste beste politie cowboy kan zomaar op straat schieten. Gelukkig geen andere slachtoffers dan de man zelf al had het veel erger kunnen zijn. Alvast mijn medeleven aan de nabestaanden.

Op 23 augustus 2012 omstreeks 14:45, zei Jean Dumon:

Denk dat we nog heel veel voorvallen als deze zullen meemaken, vrouwen hebben geen respect meer in trouw, als je een huwelijk aangaat, weet je dat het voor altijd is, want je legt beloftes af zowel in kerk als op stadhuis. Vrouwen zijn gewoon te veeleisend geworden en denken dat alles kan en mag. Onze maatschappij is daardoor verziekt.

2 reacties

Op 23 augustus 2012 omstreeks 18:51, zei Julia Somers:

Denk je dat mannen zoveel beter zijn dan vrouwen? Hoeveel vrouwen worden niet bedrogen door hun man? Mannen zij 'jagers' en willen steeds bewijzen dat ze nog steeds viriel zijn. Ik wil niet zeggen dat dit hier het geval is, maar zomaar al de vrouwen veroordelen vind ik totaal ongepast.

1 reacties

Op 24 augustus 2012 omstreeks 00:56, zei Jan Vanberghe:

ik vind het totaal gepast, mannen worden meestal gediscrimineerd, en vrouwen denken altijd dat ze de onschuld zelve zijn, onze maatschappij gaat tenonder met die soort vrouwen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 23:24, zei Klaus Bogaert:

mr dumon,in welke eeuw bevindt u zich,toen er nog geen sprake van kerk of stadhuis was bestond de ontrouw al.Het is nu eenmaal een deel van onze natuur en waar is dit volgens de bijbel allemaal begonnen,in het aards paradijs met incest

Op 23 augustus 2012 omstreeks 15:02, zei Gaby Debruyne:

Triestig , zo zien we wat buitenechtelijke verhoudingen kunnen meebrengen

Op 23 augustus 2012 omstreeks 13:30, zei Frans Ruff:

Op ziekteverlof wegens depressie.En die man mag dan zijn dienstwapen houden??Ik wens de fam. sterkte...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN