Forum

Reacties

Geïnterneerde moordenaar mag sterven

• donderdag 13 september 2012, 06h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 september 2012 omstreeks 11:23, zei Els Gilis:

Op alle vlakken hebben we geld te kort, moeten we hier en daar gaan snoeien... Maar toch blijven die ministers straffe beslissingen nemen! Waarom moeten we altijd 'geld storten' voor andere landen? Nog maar een paar miljarden naar Afrika, Azië, ... Gebruik het geld van de belastingbetaler hier in België! In plaats van het zomaar weg te gooien!!

Op 15 september 2012 omstreeks 10:31, zei Paul Verspeelt:

Wat is het volgende voorstel van groot (rood)licht Freya Van Den Bossche?Iedereen een spuitje op zijn 70e verjaardag?

Op 15 september 2012 omstreeks 09:34, zei Ludovic Kiekens:

Zou u onder een hoogspanningskabel willen wonen?

Op 14 september 2012 omstreeks 22:15, zei Swa Vanmeulebeke:

Deze man is al 20 jaar geïnterneerd en is het nog altijd. Hoe komt het dat Michelle M. nu al vrij is en (wie weet) krijgt binnenkort Marc D. een enkelband ? Wie heeft het meest kans op recidivisme ? Heelwat mensen op dit reactiedeel blijken zichzelf boven alles verheven te voelen. 't Lijkt wel 'n hoopje 'oog-om-oog - tand-om-tand'-groep.

Op 14 september 2012 omstreeks 18:41, zei Rita-Maria Van de Perre:

Waar zijn de postings van vandaag 14/9???? Heeft iemand die 'zien lopen'?? LOL

1 reacties

Op 15 september 2012 omstreeks 00:56, zei Albert Hooghe:

hier,kom maar halen....

Op 13 september 2012 omstreeks 22:01, zei Michel Van Limbergen:

De snelkoppeling naar lezersbrieven is niet goed.

2 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 08:55, zei Jo Jomuma:

Ik heb zo het gevoel dat hun dat geen fluit intersseert.

Op 14 september 2012 omstreeks 12:40, zei Jo Figeys:

Ik geloof dat ze daar ferm aan 't slapen zijn.

Op 13 september 2012 omstreeks 21:37, zei Ludwine De Vriese:

Als ze dit toelaten weet ik het niet meer ik vroeg nog niet zo lang geleden aan mijn huisdokter indien ik niet meer zou weten dat ik op de wereld ben om eutenasie en de dokter zei dat dit niet kon en een moordenaar zou dit wel kunnen dit is weer iets dat mogelijk is in België hoe grotere bandiet hoe meer voordelen je heb rot belgie

1 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 08:03, zei Jean Bly:

Het gaat wel om een geïnterneerde, geen veroordeelde en zelfs dan zie ik niet in waarom euthanasie nu ook al een 'privilege' zou zijn. Wat wel moet is de mogelijkheid tot euthanasie vergemakkelijken voor iedereen en minder rekening houden met de mening van dokters en religieuze bezwaren.

Op 13 september 2012 omstreeks 19:57, zei Rita-Maria Van de Perre:

Op Uw mening krijg ik niks anders dan vraag van de dag antwoorden. Waar zijn de gewone postings naartoe? En die van gisteren?

1 reacties

Op 13 september 2012 omstreeks 21:23, zei Lut Duprez:

Da's niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vorige maand heb ik dit al tegen te komen. Het heeft toch enkele dagen geduurd.

1 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 18:40, zei Rita-Maria Van de Perre:

Lijkt nu toch beter te gaan hé Lut? Prettig weekend.

Op 13 september 2012 omstreeks 16:40, zei Luc Wauters:

verplichten om hun vitale organen zoals nieren,longen, hart,lever en dergelijke af te staan als donor !!! tenslotte hebben ze mensen van het leven beroofd, op deze wijze kunnen er nog een paar mensen gered worden !!! Doen zou ik zeggen !!!

1 reacties

Op 13 september 2012 omstreeks 19:27, zei Jolien Adriaenssens:

kzou da toch ni wille van zo iemand zenne :(

1 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 08:07, zei Jean Bly:

Ik zou nog wel eens willen zien of u zou weigeren als uw leven ervan afhangt. Overigens gebeuren donaties van organen helemaal anoniem.

Op 13 september 2012 omstreeks 16:01, zei Stephan Claes:

Goesting geven en opkuisen. Het is onzin het over het lijden van de slachtoffers te hebben. Die komen helemaal niet terug als de man nog 20 jaar al dan niet afziet. De man beseft in zijn heldere momenten duidelijk dat hij een gevaar voor de maatschappij is en ook dat hij dat altijd zal zijn. Voor hem is dat een uitzichtloos leven, en niemand is daarbij gebaad. Als ik een slachtoffer of nabestaande was zou mij het helemaal niet storen als de man uit het leven stapt. Opgeruimd staat netjes. Wie hier staat te roepen dat de man niet genoeg kan afzien, of om wraak roept staat geen mm verder dan de idioten die een ambassade binnenvallen omdat iemand een al dan niet geslaagde grap over hun geloof heeft gemaakt.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 september 2012 omstreeks 12:29, zei Ward Brumagne:

Men zou dit beter verplichten bij uitschot zoals Ronald Janssen, Dutroux enz. Nu kosten die monsters alléén handenvol geld.

Op 13 september 2012 omstreeks 12:14, zei Peter Boel:

er zijn echt zieken waar euthanasie geweigerd wordt en die echt verder lijden, hier wordt een crimineel zijn vraag weer positief aanvaard. Wie is eigenlijk het slachtoffer? De families van de slachtoffers hebben ook een ondraaglijk lijden, daar denkt niemand vast meer aan:

Op 13 september 2012 omstreeks 10:25, zei Gilbert Van Caelenbergh:

Moet men dan eerst enkele mensen vermoorden en enkele vrouwen verkrachten om het RECHT te hebben op euthanasie? Wanneer stopt de hypocrisie?

Op 13 september 2012 omstreeks 11:02, zei Etienne Ryckaert:

is een goed voorstel hoeven wij niet langer op te draaien voor deze misdadigers

Op 13 september 2012 omstreeks 16:40, zei Luc Wauters:

verplichten om hun vitale organen zoals nieren,longen, hart,lever en dergelijke af te staan als donor !!! tenslotte hebben ze mensen van het leven beroofd, op deze wijze kunnen er nog een paar mensen gered worden !!! Doen zou ik zeggen !!!

1 reacties

Op 13 september 2012 omstreeks 19:27, zei Jolien Adriaenssens:

kzou da toch ni wille van zo iemand zenne :(

1 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 08:07, zei Jean Bly:

Ik zou nog wel eens willen zien of u zou weigeren als uw leven ervan afhangt. Overigens gebeuren donaties van organen helemaal anoniem.

Op 13 september 2012 omstreeks 09:43, zei Lutgarde Nijs:

laat hem eerst maar een beetje afzien toch, zijn slachtoffers hadden dat toch ook niet gevraagd Van mij mag hij daar gerust blijven Lu

1 reacties

Op 13 september 2012 omstreeks 12:06, zei Dirk Weyn:

als hij geïnterneerd is, wil dat zeggen dat hij ontoerekeningsvatbaar is verklaard. moet hij daarvoor gestraft worden?

Op 13 september 2012 omstreeks 22:01, zei Michel Van Limbergen:

De snelkoppeling naar lezersbrieven is niet goed.

2 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 08:55, zei Jo Jomuma:

Ik heb zo het gevoel dat hun dat geen fluit intersseert.

Op 14 september 2012 omstreeks 12:40, zei Jo Figeys:

Ik geloof dat ze daar ferm aan 't slapen zijn.

Op 13 september 2012 omstreeks 16:01, zei Stephan Claes:

Goesting geven en opkuisen. Het is onzin het over het lijden van de slachtoffers te hebben. Die komen helemaal niet terug als de man nog 20 jaar al dan niet afziet. De man beseft in zijn heldere momenten duidelijk dat hij een gevaar voor de maatschappij is en ook dat hij dat altijd zal zijn. Voor hem is dat een uitzichtloos leven, en niemand is daarbij gebaad. Als ik een slachtoffer of nabestaande was zou mij het helemaal niet storen als de man uit het leven stapt. Opgeruimd staat netjes. Wie hier staat te roepen dat de man niet genoeg kan afzien, of om wraak roept staat geen mm verder dan de idioten die een ambassade binnenvallen omdat iemand een al dan niet geslaagde grap over hun geloof heeft gemaakt.

Op 13 september 2012 omstreeks 08:48, zei Joseph De Camps:

Voor mijn part niet gelaten.Hoe sneller hij naar de eeuwige jachtvelden vertrekt hoe gunstiger voor de belastingbetaler.

Op 13 september 2012 omstreeks 13:21, zei Claudine De Wispelaere:

Laat mensen die er willen uitstappen toch de kans om dit te doen, mits begeleiding natuurlijk. Pijnloos er uit stappen zou voor iedereen die dit weloverwogen wil , een recht moeten zijn.

1 reacties

Op 13 september 2012 omstreeks 19:22, zei An Vandenberghe:

wat u zegt mag NIET gelden voor moordenaars ,en het word geweigerd aan mensen die helse pijnen lijden en NOOIT iemand kwaad hebben gedaan , maak aub een tussen moordenaars en hen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN