Forum

Reacties

'Baby D niet verhandeld, maar met liefde grootgebracht'

• vrijdag 14 september 2012, 10h49

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 september 2012 omstreeks 08:26, zei Rosalia Robyns:

zou ne goeie film over gemaakt kunnen worden.stof genoeg!!!!

Op 15 september 2012 omstreeks 07:43, zei Julie Selvais:

Uit veel reacties hier blijkt dat men van mening is dat het kind aan haar biologische vader met 'gegeven worden'. Maar vergeet niet dat het meisje al 7 jaar door mensen wordt grootgebracht, die zij als haar ouders beschouwt (ongeacht of er nu een bloedband is of niet). Het kind weghalen bij haar ouders, en bij een nieuw gezin plaatsen, waar ze niemand kent dat kan een zeer traumatische ervaring zijn.

Op 14 september 2012 omstreeks 22:49, zei Marijke Van Steenberge:

Mocht ik ze niet persoonlijk kennen, zou ik niet reageren. Dhr. Philtjens zal dan weerom een week ziekteverlof nemen binnen onderwijs, en in het zwart gaan bijklussen. Hij wordt gerespecteerd door de directie omdat de directie nood heeft aan diverse verbouwingswerken die gratis uitgevoerd worden door Philtjens (wat uiteraard zal ontkend worden ... ons beschermt ons ....). De directie heeft een hekel aan media-aandacht waarbij de Leterme-gate gretig werd misbruikt om een personeelslid te ontslaan zodaning dat een ander bevriend personeelslid eerder benoemd kon worden ... CD&V heeft steeds draagmoederschap veroordeeld terwijl ze zeer goed wist dat Philtjens binnen hun katholiek onderwijs werkte ... Enfin, in de vakantie verdedigen ze nu ook al Michèlle Martin via Mieke Van Hecke ... BESLUIT: koop een kind zonder enige handleiding voor 8000 euro, stem op CD&V en al je zonden zijn je vergeven !

Op 14 september 2012 omstreeks 20:37, zei Linda Renneboog:

geef dat kind aan de bioligische vader ensluit die draagmoeder op met al haar leugens veel sterkt voor de vader

Op 14 september 2012 omstreeks 16:50, zei News Blog:

Wat een onzin!!! Het kind is 'verwekt' door dhr. Philtjens en dus is hij de biologische vader. De rest is allemaal volksvermaak. Het gerecht had het kind onmiddellijk moeten toewijzen aan dhr. Philtjens. Daarna kon het gerecht nog altijd oordelen welke overtredingen er waren, maar dat was dan toch tenminste gerechtigheid. Meneer Philtjens, ik leef met u mee, sterkte!!!

Op 14 september 2012 omstreeks 16:31, zei Daniëlla Scheerlinck:

De draagmoeder moet zeker gestraft worden.Gef het kind aan de biologische vader want daar hoort het thuis.Geld verdienen met leugens kan niet goedgekeurd worden.Hoe reageren die advokaten.Hebben ze zelf wel kinderen ? Hoe moeilojk oet die vader het niet hebben.Het spelletje heeft lang genoeg geduurd.Een goede straf dat ze het onthoud.

Op 14 september 2012 omstreeks 15:32, zei Erik Schildermans:

Ik geloof dat het de advocaten zijn die we kunnen verwijten uit winstbejag te handelen en de zaak zo lang mogelijk rekken.

Op 14 september 2012 omstreeks 14:44, zei Marie-Louise De Pauw:

Die draagmoeder moet zwaar gestraft worden. Men verkoopt geen kindje.

Op 14 september 2012 omstreeks 14:40, zei Adrienne Aerts:

Ik vindt de biologische vader zeker niet mag gestraft worden. en dat het kind bij hem moet zijn de draag moeder moet gestraft worden.met haar leugens .over een miskraam.om nadien voor meer geld een kindt te verkopen is dat geen zware straf waart

Op 14 september 2012 omstreeks 12:54, zei Maggy Mertens:

is er hier iemand die NIET SCHULDIG is

Hoogst aantal stemmen

Op 14 september 2012 omstreeks 11:26, zei Leo Altec:

Ongeacht de zienswijze van heel het verhaal, de vader staat biologische het korst bij het kind, een draagmoeder die hier nog voor betaald werd en dan er een grove leugen aan toe voegde dat ze een miskraam had, de baby dan verkopen, dat is er echt over, er is hier maar één persoon die moet gestraft worden dat is de draagmoeder, en geef dat kind aan de vader waar het tenminste een bloedband mee heeft , doen ze dat niet , dan zal dat kind als ze oud genoeg is zelf op zoek gaan naar haar vader.

2 reacties

Op 14 september 2012 omstreeks 13:02, zei Kim Nannan:

Dat vind ik ook, die An B zou goed gestraft moeten worden, en die andere wensouders ( uit Nederland) ook voor mij part!

Op 15 september 2012 omstreeks 11:48, zei Lucien Froidmont:

ik ben het 100% met U eens, in dit verhaal is één grote geldzuchtige crimineel, de draagmoeder. Deze vrouw dient zwaar gestraft te worden, want wanneer dit alles voorbij is, is ze in staat om hetzelfde opnieuw te doen, zonder gewetensbezwaar voor wat ze aanricht bij de biologische vader en niet te vergeten het kind zelf. Dat inderdaad vroeg of laat zijn biologische vader zal opzoeken en het de even gewetenloze adoptie ouders deze hele historie zéér kwalijk zal nemen.

Op 14 september 2012 omstreeks 12:22, zei Lotte Desoete:

In de eerste plaats vind ik het niet correct dat de biologische ouders geen voogdij hebben gekregen over het kind. De jaren die voorbij zijn tijdens het opgroeien vn kindje krijgen ze NOOIT meer terug. In het belang van het kind was het gunstig geweest ASAP een band te krijgen met de ouders. De nederlandse 'ouders' en draagmoeder moeten een zware straf krijgen voor het bedrog en nadien volhouden tot hun recht om het kind te kunnen behouden. 't Feit dat men een wildvreemde uw 'zaad' wilt laten dragen was niet verstandig (en is ook gebleken) maar hun gemis naar hun kind groeit elke dag meer en meer...

Op 14 september 2012 omstreeks 16:50, zei News Blog:

Wat een onzin!!! Het kind is 'verwekt' door dhr. Philtjens en dus is hij de biologische vader. De rest is allemaal volksvermaak. Het gerecht had het kind onmiddellijk moeten toewijzen aan dhr. Philtjens. Daarna kon het gerecht nog altijd oordelen welke overtredingen er waren, maar dat was dan toch tenminste gerechtigheid. Meneer Philtjens, ik leef met u mee, sterkte!!!

Op 14 september 2012 omstreeks 14:40, zei Adrienne Aerts:

Ik vindt de biologische vader zeker niet mag gestraft worden. en dat het kind bij hem moet zijn de draag moeder moet gestraft worden.met haar leugens .over een miskraam.om nadien voor meer geld een kindt te verkopen is dat geen zware straf waart

Op 14 september 2012 omstreeks 14:44, zei Marie-Louise De Pauw:

Die draagmoeder moet zwaar gestraft worden. Men verkoopt geen kindje.

Op 14 september 2012 omstreeks 16:31, zei Daniëlla Scheerlinck:

De draagmoeder moet zeker gestraft worden.Gef het kind aan de biologische vader want daar hoort het thuis.Geld verdienen met leugens kan niet goedgekeurd worden.Hoe reageren die advokaten.Hebben ze zelf wel kinderen ? Hoe moeilojk oet die vader het niet hebben.Het spelletje heeft lang genoeg geduurd.Een goede straf dat ze het onthoud.

Op 14 september 2012 omstreeks 11:54, zei Vera Van Belle:

Hier lijkt ook maar geen einde aan te komen...

Op 14 september 2012 omstreeks 15:32, zei Erik Schildermans:

Ik geloof dat het de advocaten zijn die we kunnen verwijten uit winstbejag te handelen en de zaak zo lang mogelijk rekken.

Op 14 september 2012 omstreeks 12:54, zei Maggy Mertens:

is er hier iemand die NIET SCHULDIG is

Op 14 september 2012 omstreeks 20:37, zei Linda Renneboog:

geef dat kind aan de bioligische vader ensluit die draagmoeder op met al haar leugens veel sterkt voor de vader

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN