Forum

Reacties

Tom Boonen: 'Ook gewoon WK met ploegen in plaats van landen'

• vrijdag 14 september 2012, 18h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 september 2012 omstreeks 18:12, zei Kristof De Smet:

Van ploeg kan men elk jaar veranderen, van nationaliteit in principe niet...

Op 17 september 2012 omstreeks 09:05, zei Freddy Cornelis:

Groot gelijk beste zie maar enkele jaren terug in Trevisio,Boonen brengt Gilbert bij de kopgroep en wat doet Gilbert hij laat gewoon Evans rijden.Kijk ook maar naar de OL spelen daar liet Gilbert ook zijn vriend Vini rijden.

Op 15 september 2012 omstreeks 14:32, zei Tom De Pauw:

kijk naar gilbert doen evans aanhing. had hij in 1 keer geen macht meer in zijn benen en evans was dan ook ploegmaat en nu weer. waarom moet boonen demareren. hij gaat toch nie meekunnen en ze klappen nu in 1 keer dat hij op 3km van de streep ernog gaat bij zijn. boonen heeft een super sprint achter 250km koers dus waarom aanvallen

Op 15 september 2012 omstreeks 03:36, zei Johan Macharis:

Groot gelijk Tom Al de rest van de commentaar is zever

Op 15 september 2012 omstreeks 01:10, zei Peet Eeckhout:

Liever niet

Op 14 september 2012 omstreeks 22:54, zei Hugo De Waele:

Gaat Boonen demarreren op het WK...? :-)

Op 14 september 2012 omstreeks 20:55, zei Patrick Feyaerts:

Neen dank u, laat het maar zijni

Op 14 september 2012 omstreeks 19:15, zei Manuel Vens:

moet kunnen vind ik.Er wordt nu toch in ploeg belang gereden.

Op 14 september 2012 omstreeks 18:57, zei Lydia Vranken:

Inderdaad met ploegen veel mooier. En ook veel eerlijker, want hoe het nu soms gaat..als bvb terpstra demarreert op 3km van de streep gaat tom hem dan halen met gilbert in zijn wiel? Ik denk van niet. .En zo zijn er wel meer mogelijkheden he.

Op 14 september 2012 omstreeks 18:54, zei M-J De Weerdt:

Alsof het WK nu niet verdoken in ploegverband wordt gereden of geloofd er iemand dat Chavanel , Terpstra , Martin achter Boonen gaat rijden om het gat te dichten ? ik moet Boonen bijtreden dit had al jaren moeten gebeuren dan was dat hypocriete gedoe verleden tijd.

Hoogst aantal stemmen

Op 14 september 2012 omstreeks 20:55, zei Patrick Feyaerts:

Neen dank u, laat het maar zijni

Op 15 september 2012 omstreeks 01:10, zei Peet Eeckhout:

Liever niet

Op 14 september 2012 omstreeks 22:54, zei Hugo De Waele:

Gaat Boonen demarreren op het WK...? :-)

Op 14 september 2012 omstreeks 18:54, zei M-J De Weerdt:

Alsof het WK nu niet verdoken in ploegverband wordt gereden of geloofd er iemand dat Chavanel , Terpstra , Martin achter Boonen gaat rijden om het gat te dichten ? ik moet Boonen bijtreden dit had al jaren moeten gebeuren dan was dat hypocriete gedoe verleden tijd.

Op 14 september 2012 omstreeks 18:57, zei Lydia Vranken:

Inderdaad met ploegen veel mooier. En ook veel eerlijker, want hoe het nu soms gaat..als bvb terpstra demarreert op 3km van de streep gaat tom hem dan halen met gilbert in zijn wiel? Ik denk van niet. .En zo zijn er wel meer mogelijkheden he.

Op 14 september 2012 omstreeks 19:15, zei Manuel Vens:

moet kunnen vind ik.Er wordt nu toch in ploeg belang gereden.

Op 15 september 2012 omstreeks 03:36, zei Johan Macharis:

Groot gelijk Tom Al de rest van de commentaar is zever

Op 15 september 2012 omstreeks 14:32, zei Tom De Pauw:

kijk naar gilbert doen evans aanhing. had hij in 1 keer geen macht meer in zijn benen en evans was dan ook ploegmaat en nu weer. waarom moet boonen demareren. hij gaat toch nie meekunnen en ze klappen nu in 1 keer dat hij op 3km van de streep ernog gaat bij zijn. boonen heeft een super sprint achter 250km koers dus waarom aanvallen

Op 17 september 2012 omstreeks 09:05, zei Freddy Cornelis:

Groot gelijk beste zie maar enkele jaren terug in Trevisio,Boonen brengt Gilbert bij de kopgroep en wat doet Gilbert hij laat gewoon Evans rijden.Kijk ook maar naar de OL spelen daar liet Gilbert ook zijn vriend Vini rijden.

Op 17 september 2012 omstreeks 18:12, zei Kristof De Smet:

Van ploeg kan men elk jaar veranderen, van nationaliteit in principe niet...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN