Forum

Reacties

N-VA ook in peiling Het Laatste Nieuws de grootste in Antwerpen

• vrijdag 14 september 2012, 20h53

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 september 2012 omstreeks 21:30, zei Roland Dekeyzer:

14 oktober , voor wat dient dat ? Alles is al geregeld !

Op 15 september 2012 omstreeks 19:23, zei Mario Neyt:

36% van de Vlaamse bevolking voelt zich rijk en heeft er geen problemen mee dat er plaats is voor indexsprongen, btw-verhogingen, nog langer werken,enz....In een andere kop vandaag: '70% is bang om dement te worden'...Gemakkelijk te linken.

1 reacties

Op 16 september 2012 omstreeks 10:20, zei Julius Coucke:

behoort u tot die laatste groep?

1 reacties

Op 16 september 2012 omstreeks 11:21, zei Mario Neyt:

yep, ik ben bang dat ik ook ooit op die verkeerde Vlaamse partij stem wegens aftakeling van mijn grijze massa,:)

Op 15 september 2012 omstreeks 12:32, zei Cody Jensen:

Het doet me plezier dat N-VA het zo goed doet in de peilingen hoewel ik er zelf niet op zal stemmen. Wat ik mij echter wel afvraag is welke kiezers er nog op SP.A-CD&V of Open VLD stemmen en waarom. Doen zij dat uit traditie, uit plat opportunisme, uit gebrek aan politieke kennis of uit onverschilligheid? Deze partijen hebben, zo lang ze aan het bewind waren, alleen maar een bar slecht beleid voor de bevolking gevoerd. Wie meer en meer op Groen! stemt, is ook duidelijk, me dunkt. Dat kan jammer genoeg alleen nog maar groeien.

Op 14 september 2012 omstreeks 21:12, zei Filip De Decker:

Laat het maar snel 14 oktober zijn dan zullen we zien hoe goed de peiling gemanipuleerd waren :-)

Hoogst aantal stemmen

Op 14 september 2012 omstreeks 21:12, zei Filip De Decker:

Laat het maar snel 14 oktober zijn dan zullen we zien hoe goed de peiling gemanipuleerd waren :-)

Op 15 september 2012 omstreeks 12:32, zei Cody Jensen:

Het doet me plezier dat N-VA het zo goed doet in de peilingen hoewel ik er zelf niet op zal stemmen. Wat ik mij echter wel afvraag is welke kiezers er nog op SP.A-CD&V of Open VLD stemmen en waarom. Doen zij dat uit traditie, uit plat opportunisme, uit gebrek aan politieke kennis of uit onverschilligheid? Deze partijen hebben, zo lang ze aan het bewind waren, alleen maar een bar slecht beleid voor de bevolking gevoerd. Wie meer en meer op Groen! stemt, is ook duidelijk, me dunkt. Dat kan jammer genoeg alleen nog maar groeien.

Op 15 september 2012 omstreeks 21:30, zei Roland Dekeyzer:

14 oktober , voor wat dient dat ? Alles is al geregeld !

Op 15 september 2012 omstreeks 19:23, zei Mario Neyt:

36% van de Vlaamse bevolking voelt zich rijk en heeft er geen problemen mee dat er plaats is voor indexsprongen, btw-verhogingen, nog langer werken,enz....In een andere kop vandaag: '70% is bang om dement te worden'...Gemakkelijk te linken.

1 reacties

Op 16 september 2012 omstreeks 10:20, zei Julius Coucke:

behoort u tot die laatste groep?

1 reacties

Op 16 september 2012 omstreeks 11:21, zei Mario Neyt:

yep, ik ben bang dat ik ook ooit op die verkeerde Vlaamse partij stem wegens aftakeling van mijn grijze massa,:)

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN