Forum

Reacties

Club Brugge kan opnieuw niet winnen van Kortrijk

• vrijdag 14 september 2012, 21h43

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 september 2012 omstreeks 21:04, zei Diëgo Wille:

ok, ik ben clubsup. ,maar wees eens eerlijk..AL die gele kaarten en vooral die zogezegde schwalbe van Vasques??? als je daarvoor geen penalty fluit, moet je NOOIT meer een penalty fluiten toch??

Op 15 september 2012 omstreeks 16:42, zei Rik Stevens:

t'is gewoon dom van Leekens om Rafa te laten opdraven als er andere alternatieven op de bank zitten,en misschien Sas ook eens in vraag beginnen te stellen,al die blessures da's toch niet meer normaal?

Op 15 september 2012 omstreeks 15:53, zei Jean De Weyer:

Het staat vast als een paal boven water: die scheidsrechter was betaald door RSCA !! Voor alle zekerheid, dit was ironisch bedoeld, hoor! Oh ja, terloops gezegd, in minuut 27 werd een offside gefloten TEGEN Kortrijk die er geen was; Wanfor moest maar inleggen. Zo zie je maar.

Op 15 september 2012 omstreeks 14:54, zei Jan Eeraerts:

Het misschien juist zijn dat de scheidsrechters geen terechte stafschoppen aan Anderlecht willen geven, maar geen nood jongen ze krijgen er meer dan genoeg onterechte.Ter informatie ik ben zeker geen supporter van Brugge

Op 15 september 2012 omstreeks 14:27, zei Peter Vanquathem:

Professor Bossuyt is ook weer terug.Straks heb je een woordenboek nodig om iets van zijn reactie te begrijpen.Een gelijkspel was de juiste uitslag en daar zullen jou grote woorden niets aan veranderen.Dat ze die in Brussel de nekken noemen,daar ben jij een voorbeeld van.Wie denk jij eigenlijk wel dat je bent?

1 reacties

Op 15 september 2012 omstreeks 14:38, zei Dirk Bossuyt:

Beste Peter, Liesbeths woorden indachtig ga ik niet in discussie met je gaan. Dat je het niet begrijpt, bevestigt alleen nog maar meer de feiten.

Op 15 september 2012 omstreeks 13:49, zei Alex Onderdonck:

Dat Clubke nu eens 18 op 18 haalt in de EL, Eddy, dan staan ze toch nog maar gelijk met Anderlecht. O ja, donderdag zullen ze al verliezen, ijdele hoop.

Op 15 september 2012 omstreeks 13:43, zei Alex Onderdonck:

Dirk, maak het hen niet te moeilijk, ze verstaan dat toch niet.

Op 15 september 2012 omstreeks 13:13, zei Dirk Bossuyt:

We zijn weer vertrokken. De calimero's leggen weer de schuld bij anderen en zijn weer doordrongen van paranoïde complottheorieën. De niet gefloten penalty waar Anderlecht onlangs recht op had, daarover spreken ze niet, want dit past niet in hun kraampje. Liesbeth Van Impe schrijft in haar politieke column: 'En nog eens is bewezen: om met een idioot in discussie te gaan, moet je eerst de fout maken om je tot zijn niveau te verlagen.' Na het lezen ervan had ik meteen zin de commentaren van bepaalde clubsupporters hier te lezen, het verband is zonneklaar en er verder tegen ingaan is zinloos. Wijze raad van Liesbeth, zwijgen is het verstandigst. Ik zal er verder niks meer over zeggen.

Op 15 september 2012 omstreeks 10:48, zei Jan Callens:

allez,je geeft toch al toe dat het fout was.Waarom heeft de scheidsrechter dan niet gefloten?Ik zal het je zeggen.Omdat hij wel degelijk gezien had dat de fout BINNEN de 16 was en hij club geen penalty WILDE geven.Daarom!

2 reacties

Op 15 september 2012 omstreeks 11:49, zei Johnny Vandoorne:

kijk eens goed naar de beelden jongen, en ze hebben toch een punt, een eerlijke uitslag volgens mij als je de match gezien hebt, maar ja Bruggesupporters zijn toch de grootste fanatiekers van het land. Het is altijd iemand anders schuld, het is nooit de tegenstander die goed speelt of de schuld van hun eigen spelers, die aanval van Dejaegere op rechts was toch ook geen buitenspel en hij werd ook afgevlagd, maar daar hoor je ook niets van hé (dit was wel een open doelkans die erop volgde).

Op 15 september 2012 omstreeks 12:19, zei Emile Ghislain:

Calimero

Op 15 september 2012 omstreeks 10:03, zei Rik Rogiers:

Het zal aan de voorbereiding gelegen hebben...hahahaha.Stelletje nichten!!

Hoogst aantal stemmen

Op 15 september 2012 omstreeks 02:23, zei Jan Callens:

Het wordt eentonig,maar voor de zoveelste maal,herinner het einde van de vorige competitie,wordt Club benadeeld door de arbitrage.Om een strafschop voor club Brugge te fluiten moet er blijkbaar een moord gebeuren in het strafschopgebied!

Op 14 september 2012 omstreeks 22:39, zei Arseen Sap:

Kortrijk is een moeilijk te bespelen tegenstander !Dat wisten we Maar als Smet de bal op de stip durft te leggen zoals het hoorde voor de overtreding op Vasques dan won Club verdiend !! Maar de competitie duurd nog lang ! volgende week Cercel verslaan en alles is weer vergeten ! ! groetjes neesra pas

Op 14 september 2012 omstreeks 22:51, zei Tony Dekeukelaere:

bij anderlecht is het altijd penalty !!!

2 reacties

Op 15 september 2012 omstreeks 09:59, zei Bert Callebert:

de laatste keer toch niet, de scheidsrechters durven geen TERECHTE penalty's meer geven aan anderlecht, want ze weten dat ze dan weer bekrompen reacties van gefrustreerde club-supporters op hun dak zullen krijgen

Op 15 september 2012 omstreeks 12:22, zei Emile Ghislain:

Calimero

Op 15 september 2012 omstreeks 02:55, zei Jan Callens:

Meerkeuzevraag:Wat moet er gebeuren eer een Belgische scheidsrechter penalty fluit voor Club Brugge? 1.omver schieten met een bazooka 2. een mes in de rug planten of 3. een granaat gooien naar een aanvaller van club. Lichtere vergrijpen komen niet in aanmerking!

Op 15 september 2012 omstreeks 03:50, zei Olivier Vrancx:

Het is niet omdat em in de 16 meter gaat liggen dat het penalty is hè. Fout gebeurde er buiten. En wat heeft Anderlecht hier nu weer te maken? Het was toch Kortrijk tegen Brugge dacht ik. Triestige vereniging is club. Gezien hoe Hoefkens reageerde toen hij zelf tegen de elleboog van Nfor sprong?! In sportiviteit zullen die van Brugge nooit uitblinken.

Op 15 september 2012 omstreeks 08:00, zei Kurt Calebout:

beste Olivier, gekeken naar een film op telenet misschien? zo te zien alleszins niet naar het voetbal! man man man wat ben jij een voetbalkenner! ten eerste waren het 2 penalty's maar er wordt hier maar gesproken van 1! de fout op Jorgensen binnen de 16, nadien werden zo'n fouten op het veld wel bestraft! begrijpen wie kan! en de fout van Vasques als dat er geen is/was dat moet er nooit nog een penalty gefloten worden! de scheidsrechter gaat hier serieus in de fout! idem met het elleboogwerk van vele spelers van Kortrijk die niet werden bestraft! een echte schande! elleboog tegen MEunier, Hoefkens, Blondel allen zonder kaart maar een simpele fout van iemand van Club patat GEEL, gaan ze het spelleke van de bond nu op die manier beginnen spelen?

Op 15 september 2012 omstreeks 08:17, zei Eddy Platteeuw:

Het spel begint al, en dit keer al zeer vroeg. Een overduidelijke strafschopfout wordt niet gefloten. De penalty is daarvoor nog niet binnen maar als hij niet gefloten wordt dan gaat hij er zeker niet in. De scheidsrechters krijgen van de CSC voor aanvang van het seizoen uitleg hoe ze zeker Anderlecht niet mogen benadelen en hoe ze andere ploegen moeten nekken om zeker geen kampioen te worden. Smet is één van die dapperen die het aandurven om Brugge te benadelen. Het begon al met een gele kaart voor Refaelov terwijl hij aan het opwarmen was en natuurlijk kan hij dan geen strafschop fluiten hé. Moraal van het verhaal : Smet is een supporters van RSCA en zal er allen aan doen om FCB te benadelen. Sorry man maar blijf dan thuis als ge niet eerlijk kunt zijn.

1 reacties

Op 15 september 2012 omstreeks 12:20, zei Emile Ghislain:

Calimero

Op 15 september 2012 omstreeks 13:43, zei Alex Onderdonck:

Dirk, maak het hen niet te moeilijk, ze verstaan dat toch niet.

Op 15 september 2012 omstreeks 13:49, zei Alex Onderdonck:

Dat Clubke nu eens 18 op 18 haalt in de EL, Eddy, dan staan ze toch nog maar gelijk met Anderlecht. O ja, donderdag zullen ze al verliezen, ijdele hoop.

Op 15 september 2012 omstreeks 09:38, zei Patrick Brusseel:

Wat Anderlecht er mee te maken heeft ? Kijk ik ben geen supporter van Club, Anderlecht of Kortrijk maar ik ga al naar eerste klas sedert meer dan 40 jaar en ik heb de mauves al altijd Anderlecht Penalty horen noemen dus zal er wel iets van aan zijn ....

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN