Forum

Reacties

Cercle weigert Wesley Sonck wegens 'arrogant'

• maandag 17 september 2012, 11h41

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 18 september 2012 omstreeks 11:38, zei Eddy Grysouille:

De kritiek die hier weer wordt afgestoken op Wesley Sonck is van het aller laagste niveau, Wesley zegt wat Hij te zeggen heeft en dat wordt niet altijd in dank afgenomen, maar dat het een versterking voor Cercle zou zijn is een feit, maar ze zijn er zich waarschijnlijk nog niet van bewust dat de nood hoog is, en dat versterking binnen de club brood nodig is. Wat ze bedoelen met dat Hij vorig jaar niet heeft gespeeld kan ik begrijpen, maar één ding staat vast als Wesley ergens zijn tanden inzet dat Hij zeker binnen de kortste keren zal meedraaien als of Hij geen jaar heeft stil gezeten.

Op 18 september 2012 omstreeks 09:57, zei Bart Denys:

Brugge ligt niet 'Bachten de Kuppe'! Of hoe de commentaren op clubs van mensen die niet eens weten waar ze liggen even belachelijk worden!

Op 17 september 2012 omstreeks 21:10, zei Alex Onderdonck:

Bij Ajax had hij het indertijd altijd aan de stok met Wesley Sneijder. Zelfs op het veld heb ik accidentjes gezien. Een neus voor goals heeft hij wel, daarom heb ik de transfer van Vleminckx naar Brugge in vraag gesteld. Waarom miljoenen uitgeven aan Björn als Wesley even goed is. Het zijn daarbij nog gelijkaardige voetballers ook.

Op 17 september 2012 omstreeks 20:15, zei Yvan Fostier:

Over datum! Misschien voor 3de klasse. Toch is het een feit dat Cercle toe is wat aanvallend vermogen. Waar is al die jeugd waar men het altijd over heeft? Vergeten toen het vorig jaar goed ging of heeft de opleiding gefaald?

Op 17 september 2012 omstreeks 19:20, zei Jan De Schepper:

Mijn gedacht ! Zet dat manneke eens bij Bob Peeters : 2 x arrogantie ten top !

Op 17 september 2012 omstreeks 18:47, zei Filip Pauwels:

voila typisch, een ploegske op weg naar 2e klasse, Sonck kan makkelijk 15 tot 20 goals scoren, maar in belgie noemt men hem arrogant, zelf vergelijk ik hem met de caje, mannen die weten wat ze kunnen en die het durven zeggen, maar ja, beknopt vlaanderen hé...

Op 17 september 2012 omstreeks 17:53, zei jan jacobs:

Voetbal is een klein wereldje, als Sonck dan toch zo goed en tof en fantastisch is als hij zelf ( en enkele simpele fans),geloven, dan zou hij toch vanzelf werk hebben. Ik herinner me hem vooral als kankeraar op zijn medespelers, alsof de man nooit zelf fouten maakte. Werkelijk onuitstaanbaar gedrag tegen over zijn medemaats. Niet echt een ploegspeler, denk ik dan. Het woordje ' ik ' staat niet in het woord ' team' of 'ploeg', dat vergeet Wesley al eens.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:19, zei Charles Leunens:

Bewijs dat de IQ 'achter de kuppe' lager is dan het vriespunt. Evens al eens zien spelen of 1 invervieuw geven. Zou die speler zelf in mijn ploeg niet willen.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:17, zei Jurgen Braet:

Die arrogante speler zou Cercle wel eens in 1ste kunnen houden want niemand vindt de weg naar het doel momenteel! Misschien wel een gemiste kans!

Op 17 september 2012 omstreeks 17:01, zei Marijke Van Impe:

zijn tijd is voorbij heeft bij lierse ook niets bewezen

Hoogst aantal stemmen

Op 17 september 2012 omstreeks 11:59, zei Wim Hoornaert:

Juiste beslissing.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 12:12, zei Jef Van Oekel:

Inderdaad, WS bij de zogezegde vereniging, dat zou slechts parels voor de zwijnen zijn.

Op 17 september 2012 omstreeks 15:01, zei Peter Debrouwer:

Sonck arrogant noemen ? Terwijl ze daar Evens lopen hebben ! ! ! ! Ge moet maar durven !

Op 17 september 2012 omstreeks 13:17, zei Jules De Strooper:

Eindelijk een ploeg die de waarheid durft zeggen. Sonck denkt dat ie top is maar eigenlijk blaast hij wat hoog van de toren.

Op 17 september 2012 omstreeks 14:14, zei Julien De Kerpel:

200 % juiste beslissing ! Denkt dat hij MESSI is zeker ? Zo lopen er nog meer rond die aan geen werk ( ploeg ) geraken omdat ze menen dat zij het spel ' voetbal ' hebben uitgevonden !

Op 17 september 2012 omstreeks 12:43, zei Frans Vanisterbecq:

allée,toch één club die het doorheeft dat Sonck arrogant is. nu nog weg als commentator bij de krant en voetbal wordt weer plezant.

Op 17 september 2012 omstreeks 14:52, zei Luk Lambeir:

Hoe komt het dat ik daar niet van verschiet?

Op 17 september 2012 omstreeks 17:17, zei Jurgen Braet:

Die arrogante speler zou Cercle wel eens in 1ste kunnen houden want niemand vindt de weg naar het doel momenteel! Misschien wel een gemiste kans!

Op 17 september 2012 omstreeks 12:25, zei Wim Cools:

de zelfde reden waarom al elvendertig clubs hem geweigerd hebben

Op 17 september 2012 omstreeks 15:06, zei Etienne Vijverman:

een zéér juiste beslissing ,met een zwaar verzadigde subtop vedette komt er geen beterschap alleen een gat in de kassa

Op 17 september 2012 omstreeks 17:01, zei Marijke Van Impe:

zijn tijd is voorbij heeft bij lierse ook niets bewezen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN