Forum

Reacties

320.000 gepensioneerden krijgen pensioen te laat

• maandag 17 september 2012, 12h30

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 september 2012 omstreeks 21:59, zei Gust De Weerdt:

Ikke dorst en honger, ikke mijn centjes willen.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:38, zei marc dewever:

zijn de gepensioneerde ministers dan ook bij die 300.000? hebben zij ook het telaat ontvangen???????

Op 17 september 2012 omstreeks 15:17, zei Gréta Vanwynsberghe:

Wat een luxe voor 'De Rijksdienst voor Pensioenen', ze hebben hun put (het ZILVERFONDS)een beetje kunnen aanvullen met de, al dan niet kleine, intrest die ze ontvangen hebben op die 320.000 pensioenen die ze laattijdig uitbetalen. Iedereen kan het wel berekenen aan de hand van zijn eigen pensioenTJE x het aantal x 1,5% netto intrest = enkele miljoenen euro.

Op 17 september 2012 omstreeks 14:28, zei Leo Altec:

Hola, dat is niet de eerste keer dit gebeurd minimaal een paar maal per jaar, ik heb ooit naar de pensioendienst gebeld en hun dit gezegd , ik heb toen het antwoord gekregen dat ze minimaal drie dagen de tijd hebben om je pension op je rekening te storten, ik vermoed dat dit normaal is.

Op 17 september 2012 omstreeks 13:52, zei François Beyl:

dit is ook een manier om gratis leningen te krijgen voor onze regering. Alle middelen zijn toegelaten voor deze regering.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 15:56, zei Guido Boonen:

Onzin.

Hoogst aantal stemmen

Op 17 september 2012 omstreeks 13:52, zei François Beyl:

dit is ook een manier om gratis leningen te krijgen voor onze regering. Alle middelen zijn toegelaten voor deze regering.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 15:56, zei Guido Boonen:

Onzin.

Op 17 september 2012 omstreeks 14:28, zei Leo Altec:

Hola, dat is niet de eerste keer dit gebeurd minimaal een paar maal per jaar, ik heb ooit naar de pensioendienst gebeld en hun dit gezegd , ik heb toen het antwoord gekregen dat ze minimaal drie dagen de tijd hebben om je pension op je rekening te storten, ik vermoed dat dit normaal is.

Op 17 september 2012 omstreeks 15:17, zei Gréta Vanwynsberghe:

Wat een luxe voor 'De Rijksdienst voor Pensioenen', ze hebben hun put (het ZILVERFONDS)een beetje kunnen aanvullen met de, al dan niet kleine, intrest die ze ontvangen hebben op die 320.000 pensioenen die ze laattijdig uitbetalen. Iedereen kan het wel berekenen aan de hand van zijn eigen pensioenTJE x het aantal x 1,5% netto intrest = enkele miljoenen euro.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:38, zei marc dewever:

zijn de gepensioneerde ministers dan ook bij die 300.000? hebben zij ook het telaat ontvangen???????

Op 17 september 2012 omstreeks 21:59, zei Gust De Weerdt:

Ikke dorst en honger, ikke mijn centjes willen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN