Forum

Reacties

Nick Nuyens opnieuw geopereerd aan heup

• maandag 17 september 2012, 14h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 september 2012 omstreeks 19:43, zei Leo Gebruers:

Hoop dat Nick een spoedig en volledig herstel mag ervaren,en er dan nog enkele mooie jaartjes mag bij fietsen. Nick jongen blijf er in geloven ,en succes met je revalidatie..

Op 17 september 2012 omstreeks 14:58, zei Hugo De Waele:

Drie maanden revalideren? Die mag het voorjaar van 2013 dus weer op zijn buik schrijven....

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 16:11, zei Patrick Feyaerts:

Het zal niet evident zijn, maar mits hervatten in januari en geleidelijke opbouw, lijkt het me toch niet onmogelijk op april te mikken.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 19:49, zei Hugo De Waele:

Als je een goed voorjaar wil rijden dan moet je ten laatste in november terug beginnen te trainen. Dat zie ik met zijn blessure niet direct zitten, vandaar dat ik voor zijn voorjaar vrees. Als hij in januari terug begint te trainen is het hopeloos te laat om op tijd in conditie te geraken voor de voorjaarsklassiekers.

Hoogst aantal stemmen

Op 17 september 2012 omstreeks 14:58, zei Hugo De Waele:

Drie maanden revalideren? Die mag het voorjaar van 2013 dus weer op zijn buik schrijven....

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 16:11, zei Patrick Feyaerts:

Het zal niet evident zijn, maar mits hervatten in januari en geleidelijke opbouw, lijkt het me toch niet onmogelijk op april te mikken.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 19:49, zei Hugo De Waele:

Als je een goed voorjaar wil rijden dan moet je ten laatste in november terug beginnen te trainen. Dat zie ik met zijn blessure niet direct zitten, vandaar dat ik voor zijn voorjaar vrees. Als hij in januari terug begint te trainen is het hopeloos te laat om op tijd in conditie te geraken voor de voorjaarsklassiekers.

Op 17 september 2012 omstreeks 19:43, zei Leo Gebruers:

Hoop dat Nick een spoedig en volledig herstel mag ervaren,en er dan nog enkele mooie jaartjes mag bij fietsen. Nick jongen blijf er in geloven ,en succes met je revalidatie..

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN