Forum

Reacties

Marokkaanse Belg Bekkaoui blijft lid van N-VA na de rellen

• maandag 17 september 2012, 16h20

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 september 2012 omstreeks 21:23, zei Dirk Vanhove:

@Luc Van Rensbergen: welk verband is er tussen 'christelijk zijn' en respect hebben voor medemens? dit zijn universele waarden, waar christenen geen monopolie op hebben, de geschiedenis zou eerder het tegendeel laten vermoeden.

Op 17 september 2012 omstreeks 21:16, zei AUGUST DE WIN:

Iedere Belg is hier gehersenspoeld om te stemmen ,ofwel op een ééndagsvlieg ofwel op partijen die ons de laatste jaren onze vrijheid,veiligheid en zelfrespekt hebben verkocht,door allerhande wetten en regeltjes zijn we in een verdoken dictatuur terecht gekomen waar we nooit meer kunnen uitkomen.Waar geld is ,is er ook coruptie die reeds jarenlang ingeburgerd blijkt te zijn.En als dan nog een partij zoals NVA ook niet vies is om andere democratisch verkozen partij te negeren,moet je alsnog niet denken dat BDW enig respekt heeft voor de vlaming als persoon.Zijn enige wens is om burgemeester van Antwerpen te worden en als hij moet samenwerken met de vijand om zijn doel te bereiken zal hij dat ook doen.Het is als kiezen tussen pest en colera.

Op 17 september 2012 omstreeks 20:54, zei Nand Van Dingenen:

De soep wordt niet zo heet gegeten als ze opgediend wordt. We moeten afwachten hoe alles evolueert.

Op 17 september 2012 omstreeks 19:47, zei Guy Van Severen:

NVA !!! Opgelet wat jullie nu doen !!!!!!

Op 17 september 2012 omstreeks 18:57, zei Stefaan Arnaert:

Niet alleen bart Dewever is afgevallen, ook de maskers van de n-va beginnen af te vallen ! Wordt dat de verandering ? Man,man,man.....

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 22:51, zei Ruud Moret:

Het is wel degelijk Bart De Wever, en de N-VA. Wat hebt u te vertellen, behalve dat u niet kunt spellen? Man, man, man! Ik haat die uitdrukking! Als ik samen met u was zou ik u een mep in het gelaat geven! (Man, man, man! Ik word daar niet goed van!)

Op 17 september 2012 omstreeks 18:26, zei Luc Van Rensbergen:

N-VA zegt dat ze ons land willen veranderen,maar strooit alle Belgen zand in de ogen,wij zijn christelijk opgevoed en hebben normen en waarden meegekregen van onze ouders,die respect verdienen.Christelijk zijn is zijn eigen en zijn medemens helpen en respect hebben voor de samenleving,wat van N-VA niet kan gezegd worden.

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 22:28, zei Marc Verleysen:

@ Luc Van Rensbergen : NVA vraagt gewoon dat wie hier komt respekt opbrengt voor onze christelijke normen en waarden. Zoniet, stelt men zichzelf buiten onze samenleving en zeker als men zijn normenstelsel met geweld wilt opdringen. Legt u mij eens uit wat er niet christelijk is ? Wij stellen 'ons huis' open maar vragen gewoon om het niet af te breken en misschien, in de mate van het mogelijke een bijdrage te leveren aan het onderhoud ervan. Lijkt me niet buitensporig als eis.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:49, zei Guy Van Severen:

Is mij dat daar een circus !!!!!

Op 17 september 2012 omstreeks 17:41, zei Roland Peeters:

Denken,durven en meekruipen met de anderen .

Op 17 september 2012 omstreeks 17:33, zei Lieve Vandamme:

Zou deze man niet beter opstappen bij de NVA Als hij niet overtuigd is en in zijn partij niet gelooft, blijft hij er veel beter weg!!

Op 17 september 2012 omstreeks 17:30, zei Björn De Vos:

In die betoging meelopen was al niet verstandig... De uitlatingen nadien nog minder... Alleen vraag ik mij af: hoe komt zo iemand bij NVA terecht? Moet nu echt élke partij zijn minimum aan allochtonen hebben?

Hoogst aantal stemmen

Op 17 september 2012 omstreeks 16:31, zei Vero Habets:

Het zou beter staan voor NVA deze man niet meer toe te laten. NVA gaat dezelfde weg op als SP. Heel veel leden zijn van oorsprong allochtoon. Geen goede zaak voor de rasechte Antwerpenaar die 'zijn' stad verder uit zijn handen ziet glijden.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:30, zei Björn De Vos:

In die betoging meelopen was al niet verstandig... De uitlatingen nadien nog minder... Alleen vraag ik mij af: hoe komt zo iemand bij NVA terecht? Moet nu echt élke partij zijn minimum aan allochtonen hebben?

Op 17 september 2012 omstreeks 16:53, zei Wim De Bruecker:

Hij zou beter de partij verlaten zijn uitleg spreekt boekdelen ....!!

Op 17 september 2012 omstreeks 16:58, zei Evolva Voice:

als u nu al de mening van uwe eigen partyleiding niet kan aanvaarden of ermee leven, vertrek maar dan vlug uit de partij. Hier geld nog steeds 'vrijheid van meningsuiting' (allez dat hopen we toch nog)

Op 17 september 2012 omstreeks 17:33, zei Lieve Vandamme:

Zou deze man niet beter opstappen bij de NVA Als hij niet overtuigd is en in zijn partij niet gelooft, blijft hij er veel beter weg!!

Op 17 september 2012 omstreeks 17:14, zei Esther Lejeune:

De rellen hadden niets te maken met Antwerpen, en helemaal niets met de Islam. Gelukkig zijn er vandaag heel wat positieve reacties gekomen van echte moslim-verantwoordelijken, die de provocaties van de amokmakers heel sterk afkeuren. Dank hiervoor !

Op 17 september 2012 omstreeks 16:47, zei Marc Bernard:

Bart De Wever.....bij ons kom je niet zomaar in????Nu weet ik wat hij bedoeld met zijn slogan..denken,durven en doen!

Op 17 september 2012 omstreeks 17:10, zei Herwig Fransen:

Ik heb het moeilijk met de titel van dit artikel. Als lid van een Belgische politieke partij moet men toch de Belgische nationaliteit hebben ??

2 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 17:47, zei Marc Verleysen:

@herwig fransen: iedereen kan/mag lid worden van een politieke partij of groepering (grondwettelijke vrijheid van vereniging). Het volstaat om jouw lidmaatschap te betalen. Kandidaat zijn voor gemeenteraadsverkiezingen kan mits aan een aantal voorwaarden is voldaan. Het volstaat om EU-onderdaan te zijn. Niet EU onderdanen kunnen niet opkomen voor gemeenteraad of provincie. Voor OCMW raadsleden moet je de belgische nationaliteit hebben

Op 17 september 2012 omstreeks 18:15, zei Stijn Vandamme:

helemaal niet... lidmaatschap van politieke partijen is niet bij wet geregeld eh.. enkel de kandidatuur voor bepaalde functies kan zoeen vereiste hebben. En voor de gemeenteraadsverkiezingen kun je perfect kandidaat zijn zonder Belgische nationaliteit..nationaliteit van een EU land volstaat.

Op 17 september 2012 omstreeks 17:41, zei Roland Peeters:

Denken,durven en meekruipen met de anderen .

Op 17 september 2012 omstreeks 18:57, zei Stefaan Arnaert:

Niet alleen bart Dewever is afgevallen, ook de maskers van de n-va beginnen af te vallen ! Wordt dat de verandering ? Man,man,man.....

1 reacties

Op 17 september 2012 omstreeks 22:51, zei Ruud Moret:

Het is wel degelijk Bart De Wever, en de N-VA. Wat hebt u te vertellen, behalve dat u niet kunt spellen? Man, man, man! Ik haat die uitdrukking! Als ik samen met u was zou ik u een mep in het gelaat geven! (Man, man, man! Ik word daar niet goed van!)

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN