Forum

Reacties

Sterke terugval voor Slimste Mens

• woensdag 19 september 2012, 10h12

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 september 2012 omstreeks 13:46, zei Astrid Vloemans:

zelfs als ik ervoor werd betaald zou ik niet kijken. Er zijn zoveel leukere dingen te doen.

Op 19 september 2012 omstreeks 18:18, zei Robert Van der Meiren:

Op een commerciële zender moet het allemaal ietsje meer, ietsje grover, en ietsje platter zijn. En Eric Van Looy heeft duidelijk de opdracht gekregen zijn typisch lachje zoveel mogelijk naar boven te halen. Dat doet hij, te pas, maar meestal te onpas. Heb nu twee keer gekeken, en daar blijft het bij!

Op 19 september 2012 omstreeks 18:02, zei Nick L:

Kotsbeu die reclame. Zelfs opnemen en doorspoelen is niet meer te doen zeker niet voor zo'n lullige programma's.Als het aan mij ligt, zal die TV hier niet lang meer staan en heeft Telenet een klant minder.

Op 19 september 2012 omstreeks 17:21, zei Raymond Hermans:

Vorig TV-seizoen werd De allerslimste mens op Eén uitgezonden, met de winnaars, de runners-up en enkele welke een herkansing kregen. Maar je zag al dat er sleet op zat : Reynebeau en Torfs konden nog door de beugel, maar de getelefoneerde grappen en grollen van de duo's toonden alleen maar aan hoe geknutseld het programma was. Samen met de Pappenheimers (ook een seizoen teveel met Van Herreweghe, toonde Woestijnvis meteen zijn zwakte : de creativiteit is zoek, de begeestering ontbrak. VIER zou aan de ploeg een boost moeten geven : het is erop of eronder!

Op 19 september 2012 omstreeks 15:07, zei Madeleine Bynens:

ik ben geschrokken vanaf de eerste moment dat ik dsm zag,jeetje nog niet,wat een rommel en ingewikkeld ! ! spijtig vond ik de bril die eric had op gezet,een fijner montuur was naar mijn gedacht beter geweest,ik miste die olijke blik van hem,het leek voor mij een vreemde,geen pretoogjes meer te zien,van de deelnemers was het koppel onder maats,wat een miskleun.heb op nl de dsm gezien de eerste vier uitzendingen bar slecht,maar dan werd het super spannend,goed gepresenteerd en sterke kandidaten,ik hoop dat het hier op 4 ook zo gaat lopen,ja en de reklameblokken ... we waren beter gewend.

Op 19 september 2012 omstreeks 14:58, zei Michel Juchtmans:

Op de VRT was dat nog te pruimen omdat ge er soms iets kon van leren, maar als ge alle 10 min naar de keuken moet voor chips of bier hebt ge er vlug uw buik van vol. Een film opnemen en nadien doorspoelen, tot daar aan toe, maar als zelfs het (veelvuldig) doorspoelen vervelend begint te worden, telt ge 1 2 3 en dan stopt ge. Hoeft ge geen Master communicatie of media voor te zijn.

Op 19 september 2012 omstreeks 14:56, zei Serge De Maseneer:

Hebben we al die commerciële zenders wel nodig? Sinds de programma's onderbroken worden door reklameblokken kijk ik al niet meer naar die zenders. En ik ben er zeker niet dommer door geworden. Reklame tussen de programma's door is geen probleem maar de programma's ervoor onderbreken is een brug te ver.

Op 19 september 2012 omstreeks 14:54, zei marieke van lancker:

ja ok gehalveerd !! ik keek ook maar met 1 oog dus dat kan kloppen ..

Op 19 september 2012 omstreeks 14:45, zei Christel Van Reeth:

Heb al twee keer gekeken en genoten. En wat betreft de reclame, leer ermee leven want het zal er zeker niet op beteren!

Op 19 september 2012 omstreeks 13:34, zei Bram Goossens:

logisch toch met de voetbal op andere zenders...(nee, niet milan-rsca, dat was gepruts) en btw, waarom zo een spel maken over die nieuwe zender...

Hoogst aantal stemmen

Op 19 september 2012 omstreeks 11:03, zei Guy Geirnaert:

Wie kijkt nu er graag om de 10 minuten naar 6 minuten reclame ? wij zeker niet .

1 reacties

Op 19 september 2012 omstreeks 13:39, zei Frank Van Steenkiste:

Akkord Guy, ik ook niet. Maar je overdrijft. Dwz meer dan 30 minuten reclame op 1 uur (de helft dus), terwijl het wettelijk beperkt is tot 12 minuten per uur. En in de DSLM zijn er toch maar twee blokjes van enkele minuten? Het is reclame, of betalen per zender.

Op 19 september 2012 omstreeks 10:53, zei Walter Van Bijlen:

De Slimste Mens is een leuk programma, tenminste zonder die vervelende reclameblokken tussendoor. Laat die weg en u hebt terug 1 miljoen kijkers. VRT scoort steeds hoog omdat hun programmas niet worden onderbroken voor reclame. Maak reclame TUSSEN de programmas !!

Op 19 september 2012 omstreeks 10:57, zei Johan Biesbrouck:

Vele kijkers hebben ondervonden dat programma's , en zeker De slimste mens..., alle interesse verliezen als ze meermaals onderbroken worden voor reclame.

1 reacties

Op 19 september 2012 omstreeks 11:56, zei Nico Lippens:

Opnemen en reclame doorspoelen, we doen het ook zo! De meeste doen het zo, daarom dat de comerciële zenders minder kijkcijfers hebben.

Op 19 september 2012 omstreeks 11:01, zei Luc Seynaeve:

Alleen het idee dat ik zal moeten naat reclame kijken doet me afhaken!

Op 19 september 2012 omstreeks 10:47, zei Dirk Vergote:

Format heeft z'n beste tijd gehad (na al die jaren is het nieuwe eraf) en vooral de vele reclames tussendoor zijn ongelooflijk irritant. Na 2 dagen heb ik het al gehad met deze zender.

Op 19 september 2012 omstreeks 10:49, zei Werner Eeckman:

Misschien moeten ze er nog wat meer reclameboodschappen tussenproppen? Niet te verwonderen dat je dan wegzapt...

Op 19 september 2012 omstreeks 10:37, zei Maurice Joosee:

Ben bij de eerste reklame direct weggezapt , om niet en nooit meer terug te komen.Ben niet tegen reklame maar programmas onderbreken nee .

Op 19 september 2012 omstreeks 10:31, zei Inge Verstreepen:

Wat wil je met al die reclame ertussen ...............

Op 19 september 2012 omstreeks 10:35, zei anita vandaele:

niet moeilijk te begrijpen - te veel onderbrekingen met publiciteit

Op 19 september 2012 omstreeks 10:45, zei Michiel Michiels:

Als De Slimste Mens op dezelfde manier geteisterd wordt door (telkens dezelfde) reclame als het voetbal op 2BE, zullen ze mij daar niet snel zien bij Vier. Vandaag kijk ik terug naar de NOS, zoals als altijd voor de sport, véél betere commentaar en minder cassante reclameblokken.

1 reacties

Op 19 september 2012 omstreeks 11:24, zei Benedikt Schlegel:

vandaag komt geen voetbal op de NOS!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN