Forum

Reacties

• donderdag 20 september 2012

Reacties

Meest Recent

Op 21 september 2012 omstreeks 10:20, zei Roos De Fauw:

Mario DANNEELS wordt rijk van de RODDELS die hij schrijft; koop het boek niet, dat is het enige wat je moet doen als je niet akkoord gaat; hetzelfde met de roddeltijdschriften, Story en Dag Allemaal ea. Als ze geen lezers meer hebben, zullen ze vanzelf stoppen.

Op 21 september 2012 omstreeks 09:16, zei Jacqueline Vanoosthuyse:

Ik ben ook niet koningsgezind, verre van. Maar.... als ik daar moest geboren zijn wat zou ik dan doen? Laat hen gerust, ze hebben er niet om gevraagd van koninklijke bloede te zijn. Misschien waren ze ook liever gewoon zoals wij zijn. Dan waren ze van alle kritiek verlost. Het is gemakkelijk praten als je aan de andere kant van de lijn staat.

Op 20 september 2012 omstreeks 20:13, zei Danielle Scherrens:

Laat die mens nu toch eens gerust. Trouwens wat is daar nog interessant aan?? Serieus afgezaagd hoor!!!!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:52, zei Frans Verstrepen:

Geen beter reklame voor dat boek. Blijkbaar is de Franse versie dus nog beter dan de Vlaamse. Wie heeft dat boek vertaald? En dan kwestie fouten.. alsof de prins ze zélf nog niet eens kan ontdekken en daarvoor z'n 'vrindje' moet inschakelen.. dan zegt dat al veel over het miskleun 'hof', niet? Ik las dat boek niet, maar wie zegt dat dit een biografisch werk is? En dan nog...

Op 20 september 2012 omstreeks 13:55, zei Gerrit Defreyne:

Hopelijk worden de zich zelf verklaarde intimiti of kenners van koningshuizen, eindelijk eens op hun nummer gezet.Want het meest onozele verhaal dat ze brengen, wordt dagenlang in alle media uitgesmeerd. Roddelen verkoopt blijkbaar goed, ook in de zogenaamde kwaliteitskranten, als ook op onze eigen vrt waar allerhande pipo's hun verhalen mogen komen doen. Ik ben geen fan van het koningshuis, maar laurent heeft met de stap welke hij zet mijn sympatie gewonnen, want van 'kletswijven' hebben ik mijn buik vol.

Op 20 september 2012 omstreeks 12:00, zei Edith Oeyen:

Laat iedereen zijn leven leiden zoals hij zelf wil, want er zal wel op iedereen wat op te merken vallen.

Op 20 september 2012 omstreeks 11:37, zei Liliane Van Olmen:

Er staan hier creacties die ik niet goed kan keuren; Ook Laurent is een normale mens met normale reacties. Het feit is, als hij iets mis doet komt dat in grote letters in alle kranten en weekbladen. Hij ziet zijn vrouw en kinderen tenminste graag, wat niet van iedereen van de koniklijke club kan gezegt worden. Ik spreek zijn fouten die hij maakt niet goed, hij doet soms stomme dingen, maar wie niet, zelfs van de personen die hier reageren zijn er opmerkingen die niet door de beugel kunnen. Het is waar, ze zouden beter ook gaan werken om hunnen boterham te verdienen, gaan doppen kan hij niet. Maar schijheilig is hij niet, als hij geen goesting heeft om te lachen doet hij dat niet, anderen hebben altijd een smile op hun gezicht, een gemaakte. Geef mijn maar den Laurent die recht voor de raap is inplaats van die andere marionetten.

Op 20 september 2012 omstreeks 10:58, zei Joseph Schoutens:

Mensen die dat boek kopen, staan elke week aan te schuiven, om hoogstaande lectuur, zoals Story, Dag Allemaal...te kopen! En de advocaat'Wiens brood men eet, diens woord men spreekt!' Als de prins voor zijn inkomen, zelf moest zorgen, had hij geen tijd of geld, om toeren uit te halen!

Op 20 september 2012 omstreeks 10:55, zei Robbie Van de Casteele:

Zie de haters eens haten. De helft weet hier niet eens waarom ze het doen. Blind voor het goede dat deze man al gedaan heeft. Tuurlijk maakt hij fouten, hij is dan ook menselijker dan de rest van de familie. Hij heeft het hart wel degelijk op de goede plaats met zijn werk dat hij tracht te verrichten. Maar dat is te moeilijk om toe te geven zeker?

Op 20 september 2012 omstreeks 10:42, zei Irène Tempels:

Als iedereen voor zijn eigen deur veegt, ligt het overal proper!Ik heb met prins Laurent geen enkel probleem.Ik vind hem héél sociaal en geen stijve hark!Met boeken schrijven is blijkbaar veel te verdienen. De inhoud interesseert mij niet!

Hoogst aantal stemmen

Op 20 september 2012 omstreeks 08:52, zei Bob Mannaert:

'Échte historici' die zich over het boek moeten buigen ? Wat heeft die klaploper van een Laurent al uitgevoerd dat als historisch kan worden bestempeld, buiten geboren worden, natuurlijk ... ?

Op 20 september 2012 omstreeks 05:31, zei Erik Bronckaers:

Wie kan dat nu wat schelen? Laurent is een totaal overbodig verschijnsel.

2 reacties

Op 20 september 2012 omstreeks 06:41, zei Jonas Bellens:

Erik, klopt misschien. Maar jij bent ook totaal overbodig in deze maatschappij. Betekent het dan dat jij publiekelijk belachelijk gemaakt mag worden uit winstbejag van een of andere roddeljournalist?

Op 20 september 2012 omstreeks 07:02, zei Anne De Waele:

Een overbodig verschijnsel dat ons veel geld kost.

Op 20 september 2012 omstreeks 07:28, zei Luc Lefever:

en betaald deze prinselijke geintjes weer???? juist............... Deze mmatschappij kan zulke fantasten missen.

Op 20 september 2012 omstreeks 09:56, zei Paul Yskout:

Moeten alle aanhangers van Laurent nu niet ergens amok gaan maken en wat gaan vernielen omwille van deze publicatie

Op 20 september 2012 omstreeks 06:31, zei Wim Verbelen:

Who the f.ck is Laurent ?

1 reacties

Op 20 september 2012 omstreeks 12:36, zei Luc Jacobs:

Staat in de 'Vaderlandsche Geschiedenis'!

Op 20 september 2012 omstreeks 08:18, zei Christian Demeester:

Bij het voorbeeld dat de prins zijn vriend aanhaalt concludeer ik enkel dat wat in het boek geschreven staat waarschijnlijker is dan wat Pierre Legros ons wil wijsmaken. Gezien de houding van de prins in het openbaar en voor zover ik hem ken natuurlijk. Natuurlijk is Laurent woest.De waarheid kwetst.

Op 20 september 2012 omstreeks 08:20, zei Rob Callot:

Een onderzoek naar juistheid van beweringen kan geen kwaad. Ik heb tot nu toe nergens een spoor van enige wetenschappelijke of geschiedkundige achtergrond van Mario Danneels. Zou het kunnen dat hij teert op roddels?Op veronderstellingen?

Op 20 september 2012 omstreeks 10:58, zei Joseph Schoutens:

Mensen die dat boek kopen, staan elke week aan te schuiven, om hoogstaande lectuur, zoals Story, Dag Allemaal...te kopen! En de advocaat'Wiens brood men eet, diens woord men spreekt!' Als de prins voor zijn inkomen, zelf moest zorgen, had hij geen tijd of geld, om toeren uit te halen!

Op 20 september 2012 omstreeks 06:41, zei Benjamin Van Riet:

Denk dat het beter is dat iedereen Laurent eens een beetje positiever gaat bekijken het is de enige van gans die familie die nog een beetje normaal doet al de rest leeft in een echte fantasie wereld.... Ondanks de huidige crisis houden ze hun riante dotaties aan ze zouden beter zoals in Engeland afstand doen van deze tot de er een economisch betere tijd aanbreekt!!!!

Op 20 september 2012 omstreeks 06:31, zei Nora Vandeputte:

Ik begrijp niet hoe de meeste mensen zo een slecht beeld van Prins Laurent kunnen verwoorden. Ik heb sympathie voor de Prins, wat men ook over hem denkt. Iedere mens heeft zijn gebreken, zelfs velen onder ons die kritiek uiten.Stop met dat negativisme en probeer het leven van een vrolijke kant te bekijken.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN