Forum

Reacties

Ook vader overleeft wanhoopsdaad op Ring niet

• donderdag 20 september 2012, 11h36

De vader die woensdag met zijn dochtertje onder een vrachtwagen sprong op de Brusselse Ring, is overleden aan zijn verwondingen. Zijn dochtertje, een meisje van twee, was op slag dood.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 september 2012 omstreeks 22:43, zei Francine Vermeire:

Wat er die man bezield heeft zal niemand ooit weten. Om zijn kindje van 2 jaar mee te nemen moet het heel diep gezeten hebben. Waarom moest het kind ook sterven? Het zijn natuurlijk de achterblijvers die het te verduren krijgen en met de vragen blijven zitten. Veel sterkte aan de familie en vooral aan de mama van het kind. Wie krijgt ooit het antwoord op al die vragen? Mogen de 2 slachtoffers toch in vrede rusten.

Op 20 september 2012 omstreeks 16:17, zei Linda Renneboog:

als de regering ons zo blijft uit melken zullen er nog meer dramma's gebeuren vanwaar beginnen de problemen denk je familale ruzie's en heeft veel te maken ook met geldproblemen het word dringend dat er iets aan gedaan word

Op 20 september 2012 omstreeks 16:04, zei Lieve Vandamme:

Het is niet onze taak om over deze daad te oordelen! Alleen is het een zeer dramatisch gebeuren, een familie, vooral de mama, in onherstelbare rouw gedompeld. Ik wens haar en de familie heel veel sterkte toe!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:09, zei Friedel Timmerman:

Afschuwelijk! Ocharme dat kind, ik kan niet begrijpen dat men zijn kind kan meenemen in deze verschrikkelijke daad. Veel sterkte aan de mama en alle familieleden van vader en kind. Ook veel sterkte aan de vrachtwagenchauffeur, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zal dit wss heel zijn leven moeten meedragen

Op 20 september 2012 omstreeks 14:45, zei michel van dam:

maar goed ook, wie zo'n onschuldig kind mee de dood in jaagt, verdient ook niet verder meer te leven.

Op 20 september 2012 omstreeks 13:33, zei Nikola Denoyette:

Moet diep gezeten hebben... RIP

Op 20 september 2012 omstreeks 12:43, zei Elke Lossez:

Sterkte aan de familie

Op 20 september 2012 omstreeks 12:32, zei Yolande Baeten:

spijtig voor dat meisje dat veel te vroeg moest gaan, maar ook sterkte aan die vrachtwagenchauffeur, want daar zit niemand op te wachten van zo'n ongeval voor te krijgen.

Op 20 september 2012 omstreeks 12:26, zei Dave Van den Eynde:

Dat een mens zichzelf van het leven berooft is erg, maar dat van een ander meesleurt is nog veel erger, en dan nog een kind van 2. Begrijpen wie kan.

Op 20 september 2012 omstreeks 12:25, zei Danny Uytdenhouwen:

Waarom zijn kind meenemen....?! Sterkte aan de nabestaanden...

Hoogst aantal stemmen

Op 20 september 2012 omstreeks 12:32, zei Yolande Baeten:

spijtig voor dat meisje dat veel te vroeg moest gaan, maar ook sterkte aan die vrachtwagenchauffeur, want daar zit niemand op te wachten van zo'n ongeval voor te krijgen.

Op 20 september 2012 omstreeks 15:09, zei Friedel Timmerman:

Afschuwelijk! Ocharme dat kind, ik kan niet begrijpen dat men zijn kind kan meenemen in deze verschrikkelijke daad. Veel sterkte aan de mama en alle familieleden van vader en kind. Ook veel sterkte aan de vrachtwagenchauffeur, hij heeft hier ook niet om gevraagd en zal dit wss heel zijn leven moeten meedragen

Op 20 september 2012 omstreeks 12:26, zei Dave Van den Eynde:

Dat een mens zichzelf van het leven berooft is erg, maar dat van een ander meesleurt is nog veel erger, en dan nog een kind van 2. Begrijpen wie kan.

Op 20 september 2012 omstreeks 12:09, zei Anita Pellenbergh:

als achterblijvende partner van iemand die (op een andere manier) ook zelfmoord pleegde, ben ik nu al bevreesd voor het niveau van de reacties die hiér weer op gaan komen... Heb zelf al de meest onvoorstelbare dingen over mijn situatie gehoord. Niveau, Vlaanderen, niveau...

Op 20 september 2012 omstreeks 12:17, zei Vanessa De Groote:

ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is, ik kan vooral begrijpen dat de vader problemen had maar vind wel niet dat hij daarom zijn dochtertje moet mee nemen. het kind kon er toch niets aan doen. veel sterke in de familie.

Op 20 september 2012 omstreeks 12:25, zei Danny Uytdenhouwen:

Waarom zijn kind meenemen....?! Sterkte aan de nabestaanden...

Op 20 september 2012 omstreeks 13:33, zei Nikola Denoyette:

Moet diep gezeten hebben... RIP

Op 20 september 2012 omstreeks 12:13, zei Carine Vermeulen:

pfff wat kan dat kindje daar nu aan doen? Erg ! Sterkte voor de moeder van het kindje en voor de familie van beide slachtoffers.

Op 20 september 2012 omstreeks 16:04, zei Lieve Vandamme:

Het is niet onze taak om over deze daad te oordelen! Alleen is het een zeer dramatisch gebeuren, een familie, vooral de mama, in onherstelbare rouw gedompeld. Ik wens haar en de familie heel veel sterkte toe!

Op 20 september 2012 omstreeks 16:17, zei Linda Renneboog:

als de regering ons zo blijft uit melken zullen er nog meer dramma's gebeuren vanwaar beginnen de problemen denk je familale ruzie's en heeft veel te maken ook met geldproblemen het word dringend dat er iets aan gedaan word

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN