Forum

Reacties

6 maanden met uitstel voor vier pesters bij Case New Holland

• donderdag 20 september 2012, 13h07

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 september 2012 omstreeks 10:01, zei Tracy Baeckelandt:

Die vier zullen waarschijnlijk wel hun job verliezen en ik heb er absoluut geen medelijden mee dat ze moeite zullen hebben om aan werk te geraken. Eigen schuld, dergelijke dingen doe je gewoon niet.

Op 20 september 2012 omstreeks 17:52, zei Dennis Janssens:

enkel effectieve straffen zijn goed genoeg voor zulke feiten !!!

Op 20 september 2012 omstreeks 17:11, zei Den Paardenvisser:

Opvallend, pesters zijn nogal dikwijls militanten van de vakbond. Spijtig voor de militanten die het goed menen.Ontslaan die handel!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:58, zei Vera De Roeck:

Een zinnige uitspraak van de rechter, alleen hun job moesten ze ook afgenomen worden en geen inkomen, hoewel het slachtoffer getekend is voor het leven!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:54, zei Marie-Louise De Pauw:

Die pesters moeten nog meer gestraft worden. Gepest worden is alles behalve aangenaam ; men kan voor het leven schade ondervinden ,en niet meer kunnen presteren.

Op 20 september 2012 omstreeks 15:40, zei Werner Verdonck:

Ik ben totaal niet op de hoogte van deze zaak, noch van de details, maar een signaal als dit lijkt me zeer zeker op zijn plaats. Het zal fungeren als een rem op het pestgedrag van velen en bovendien zal het de slachtoffers aanmoedigen om niet bij de pakken te blijven zitten en dus naar een advocaat te stappen. Pesten gebeurt maar al te vaak verborgen en het limiteert zich niet tot pubers. Pesterijen komen overal voor, en vooral waar er sprake is van een zekere machtspositie. Dus ook niet enkel in bedrijven.

Op 20 september 2012 omstreeks 15:33, zei Peter Vanquathem:

En het bedrijf?Die wisten van niks?Ik lees hier enkel over een straf voor de pesters.

Op 20 september 2012 omstreeks 14:55, zei Luc Schittecatte:

Ze kunnen ze niet genoeg doen betalen. Het slachtoffer is vermoedelijk voor zijn leven getekend door dergelijke imbeciele clowns!

Op 20 september 2012 omstreeks 14:45, zei Alfons Schepers:

En nu wachten op een hoop jaloerse reacties hier..!

Op 20 september 2012 omstreeks 13:40, zei Julien De Waele:

Die pesters moesten ook ontslagen worden.

1 reacties

Op 20 september 2012 omstreeks 16:30, zei catherine benoot:

Heel juist !!!

Hoogst aantal stemmen

Op 20 september 2012 omstreeks 13:40, zei Julien De Waele:

Die pesters moesten ook ontslagen worden.

1 reacties

Op 20 september 2012 omstreeks 16:30, zei catherine benoot:

Heel juist !!!

Op 20 september 2012 omstreeks 14:55, zei Luc Schittecatte:

Ze kunnen ze niet genoeg doen betalen. Het slachtoffer is vermoedelijk voor zijn leven getekend door dergelijke imbeciele clowns!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:58, zei Vera De Roeck:

Een zinnige uitspraak van de rechter, alleen hun job moesten ze ook afgenomen worden en geen inkomen, hoewel het slachtoffer getekend is voor het leven!

Op 20 september 2012 omstreeks 13:17, zei Patrick Van Belle:

en nu in beroep gaan en alles is opgelost voor de pesters,wedden dat?

Op 20 september 2012 omstreeks 14:45, zei Alfons Schepers:

En nu wachten op een hoop jaloerse reacties hier..!

Op 20 september 2012 omstreeks 17:11, zei Den Paardenvisser:

Opvallend, pesters zijn nogal dikwijls militanten van de vakbond. Spijtig voor de militanten die het goed menen.Ontslaan die handel!

Op 20 september 2012 omstreeks 15:40, zei Werner Verdonck:

Ik ben totaal niet op de hoogte van deze zaak, noch van de details, maar een signaal als dit lijkt me zeer zeker op zijn plaats. Het zal fungeren als een rem op het pestgedrag van velen en bovendien zal het de slachtoffers aanmoedigen om niet bij de pakken te blijven zitten en dus naar een advocaat te stappen. Pesten gebeurt maar al te vaak verborgen en het limiteert zich niet tot pubers. Pesterijen komen overal voor, en vooral waar er sprake is van een zekere machtspositie. Dus ook niet enkel in bedrijven.

Op 20 september 2012 omstreeks 15:54, zei Marie-Louise De Pauw:

Die pesters moeten nog meer gestraft worden. Gepest worden is alles behalve aangenaam ; men kan voor het leven schade ondervinden ,en niet meer kunnen presteren.

Op 21 september 2012 omstreeks 10:01, zei Tracy Baeckelandt:

Die vier zullen waarschijnlijk wel hun job verliezen en ik heb er absoluut geen medelijden mee dat ze moeite zullen hebben om aan werk te geraken. Eigen schuld, dergelijke dingen doe je gewoon niet.

Op 20 september 2012 omstreeks 17:52, zei Dennis Janssens:

enkel effectieve straffen zijn goed genoeg voor zulke feiten !!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN