Forum

Reacties

Kopstuk Sharia4Belgium werkte even op Vlaams kabinet

• zaterdag 22 september 2012, 06h51

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 september 2012 omstreeks 16:04, zei Nico Van de Venne:

Dit is een schokje na zoveel jaren. Ik heb een tijdje (ik denk een maand) deze jonge heer gemanaged. Ik denk zelfs op het moment dat hij met Islam begonnen was. Hij had dan ook een vergaderzaal gereserveerd op regelmatige momenten om te bidden naar Mekka. Op dat moment stond ik open voor zijn religie, zoals ik open sta voor ieders mening en geloof. Na een tijd is het duidelijk geworden dat de jongeheer niet meer paste in het kader van het bedrijf. Tijdens zijn tewerkstelling heeft hij een protest geholpen in Brussel, met de promo van Base op dat moment naar gratis SMS'en. Zeer bizarre en verontrustende situatie. Ik wist nog levendig het 9/11 verhaal. Ik wou niet alle Islam volgende mensen over dezelfde kam gooien, dus gaf ik hem eem kans. Als je tegen mijn schenen schopt en een risico vorm voor bedrijf en imago... end of line!

Op 24 september 2012 omstreeks 15:43, zei Jozef Decock:

Terroristen buiten,geen gezever meer. Mensen van vreemde origine die op roepen tot geweld, dat moet stoppen in ons land!!! J.H.A.

Op 23 september 2012 omstreeks 10:07, zei Ben Strobbe:

Kijk es even naar de cv van ons Laurette op wikipedia,maar ga eerst zitten.

Op 23 september 2012 omstreeks 09:56, zei An Petitjean:

So what? Op de school waar mijn moeder werkte gaf Andras Pandy een tijdlang les... in onverdachte tijden.

Op 23 september 2012 omstreeks 00:23, zei Sylv Goss:

Onze academisch gevormde kopstukken hebben hier wat binnen gehaald en nog in de watten gelegd ook. Waar gaat dit eindigen?

Op 22 september 2012 omstreeks 22:48, zei Jim Pit:

Aan allen die SP gaan stemmen ; zo wordt je beledigd achter de schermen door de partij waarvoor je stemde! Alsof er geen Belgische sp stemmers werkloos zijn!

Op 22 september 2012 omstreeks 21:33, zei Achiel Braet:

of ook nog: als de rook om je hoofd is verdwenen.

Op 22 september 2012 omstreeks 21:31, zei Achiel Braet:

selectieve selectie criteria hebben blijkbaar niet goed geselecteerd.

Op 22 september 2012 omstreeks 20:58, zei Freddy Milants:

ja als je niet toekomt met je uitkering hier dan zoek je werk om het even wat als het maar goed betaalt. en dat zal in dit geval meer dan goed geweest zijn. spijtig dat hij maar kort is kunnen blijven. wie weet wat er uit had kunnen groeien. het zou nogal een mop geweest zijn als hij daar nu nog gezetten zou hebben. een cordon sanitaire misschien??

Op 22 september 2012 omstreeks 20:12, zei Herman De Backer:

Ja dat begrijp ik eigenlijk niet goed, destijds moest het Vlaams Blok stoppen wegens racistisch en sharia4belgium wordt niet veroordeeld ???

1 reacties

Op 22 september 2012 omstreeks 23:38, zei Gilberte Vergaelen:

Stel die vraag eens aan Jef DE WITTE !

Hoogst aantal stemmen

Op 22 september 2012 omstreeks 09:58, zei Rudy Van den Eeckhout:

400 à 500 om over de grens gezet te worden of de burgers hebben er last mee.

Op 22 september 2012 omstreeks 09:47, zei Patrick Lantin:

Man, man, man. Wat een gemiste kans om te integreren! Waar geen wil is, is geen weg. Hoeveel stommiteiten van die hardliners komen zo nog aan het licht. Alleszins is het kabinet ontsnapt aan een mogelijke desintegrist!

Op 22 september 2012 omstreeks 16:22, zei Etienne Vijverman:

sharia 4 moest al lang opgedoekt zijn wacht wacht men op.....??????

Op 22 september 2012 omstreeks 17:43, zei jan vermeulen:

Wil dit zeggen dat vlaams belang f. de Winter gelijk had toen hij jaren geleden zij dat wij het paard van Troje binnenhaalde !

Op 22 september 2012 omstreeks 15:42, zei Alfons Schepers:

Hoe krijg je ook weer zo'n postje..?

Op 22 september 2012 omstreeks 16:33, zei René De Smet:

alle 400 of 500 oppakken en in hun land laten opsluiten voor een jaar of 10

Op 22 september 2012 omstreeks 15:49, zei Raoul Rouma:

Ons Fientje is ook geen heilige en laat haar andere vriendjes ook wat bijverdienen. Voor wat hoort wat is haar leuze. Kamaletje zal gekaderd hebben in het behalen van quota. (zij ten andere ook).

Op 22 september 2012 omstreeks 16:52, zei Laurent Wille:

waarom schrik ik daar absoluut niet van.

Op 22 september 2012 omstreeks 15:19, zei Frank Lucas:

De Open VLD moet afgeslacht worden . Hoe is het mogenlijk om zulke kerels mee in het vlaams parlement mogen zitten ; onbegrijpelijk.. Wat voor blunders maken ze .. de 14 oktober komt in zicht en ze zullen afgestraft worden . heel de Open VLD ook de Sp-a CD&V en groen... allemaal zaken waar zij van wisten en wie weet wat houden ze nog achter !!!!!!!!!!!!De rotte appels !!!!!!!!!!

1 reacties

Op 22 september 2012 omstreeks 18:21, zei Eric Vastiau:

???

Op 22 september 2012 omstreeks 20:12, zei Herman De Backer:

Ja dat begrijp ik eigenlijk niet goed, destijds moest het Vlaams Blok stoppen wegens racistisch en sharia4belgium wordt niet veroordeeld ???

1 reacties

Op 22 september 2012 omstreeks 23:38, zei Gilberte Vergaelen:

Stel die vraag eens aan Jef DE WITTE !

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN