Forum

Reacties

Topman Sickinghe verlaat Telenet

• dinsdag 05 maart 2013, 07h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:12, zei Karel Daneels:

en nu nog meeer reclame en al die andere flauwe zever ik overweeg om op te stappen want ze zijn nu al de duurste en kwaliteit wordt minder en minder

Op 05 maart 2013 omstreeks 16:15, zei Jos Vanherk:

Prijs zal weer stijgen om die bonus te betalen. Waarom moet dat trouwens een buitenlander zijn ... hebben wij geen kwaliteit in huis ?

Op 05 maart 2013 omstreeks 14:09, zei Gilbert Schepens:

Natuurlijk vertrekt hij nu, als hij zijn rekening maakt zal hij wel weten waarom.En of hij telenet groot gemaakt heeft betwijfel ik , men heeft in Belgie weinig keus, het is belgacom (een nog grotere ellende en veel te duur)of telenet( dat ook veel te duur is)in ons land word veel geleutert maar weinig verandert

Op 05 maart 2013 omstreeks 13:56, zei Mark Baekelandt:

Dit is inderdaad het goede moment voor een topmanager om op te stappen. Als de beperking van de opzegvergoedingen er zit aan te komen kan je beter opteren voor 40 miljoen dan voor 2,5 miljoen.

Op 05 maart 2013 omstreeks 12:48, zei Roger Verlinden:

Dat ontslag zat eraan te komen. Nu heeft die Amerikaanse multimiljonair Telenet volledig onder controle. Sneu voor hem is dat hij een flink deel van de winst zal moeten delen met andere aandeelhouders - hoewel, daar bestaan ook wel trucs voor. Hopelijk wacht de overheid nu niet langer om het kabelnet open te stellen voor meerdere spelers. Dan stap ik ongetwijfeld over want die Amerikanen vertrouw ik voor niets.

Op 05 maart 2013 omstreeks 11:21, zei André Van Ruyskensveld:

verlost van de hollanders?

Op 05 maart 2013 omstreeks 11:08, zei Peet Eeckhout:

en, hoe groot is zijn vergoeding?

Op 05 maart 2013 omstreeks 10:16, zei Michel Juchtmans:

Oproep om uw beslissing te herzien. Ge kunt van <UW> Telenet veel zeggen, maar ik heb nog nooit de behoefte gevoeld om van Company te veranderen. En ten 2e, als nederlandsspekende Ollander Zilver, maar nog stukken beter dan een engelse Aussie-Alien die geen Vlams klapt. Heb niks tegen aliens, maar ze moeten Dutch klappen. zelfs als het 'Double-dutch' of 'Dutch-trouble' is. Altijd beter dan dat 'vreemde Engeldinges.!

Op 05 maart 2013 omstreeks 10:07, zei Hubert Mampaey:

omtijds er bij zijn nu europa bezig is de ontslag vergoeding van de ceo aan banden te leggen men is een hollander of niet

Op 05 maart 2013 omstreeks 09:48, zei Gilbert Van den Berghe:

Klaar om Bellens bij Belgacom op te volgen ?

Hoogst aantal stemmen

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:29, zei Hugo Coolsaet:

Als anderen het bedrijf overnemen is het niet om aan te tonen dat het kan met lagere abbonnementsgelden, integendeel zij zien een mogelijkheid om de inkomsten drastisch te verhogen ten koste van personeel, klanten en de kwaliteit van de dienstverlening. Wees daar maar zeker van.

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:26, zei Gunther Stas:

Ik hoop maar dat de werkomstandigheden er niet al te veel veranderen. Zeg van Telenet wat je wil, maar zulke grote zorgen voor het personeel heb ik niet vaak meegemaakt. Enneh, de juiste prijs? Zie maar dat de prijzen niet omhoog gaan. Nieuw beleid moet zich meestal bewijzen met méér winst, niet minder.

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:46, zei Rudy Van de Velde:

Daar komen brokken van.

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:04, zei Robin Le Roy:

Ola...waar rook is is vuur...er is iets op til, krijgen we eidelijk de juiste prijs?

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:08, zei Christina De Wever:

Dit is een groot verlies voor Telenet !!

Op 05 maart 2013 omstreeks 09:17, zei Bob van der Valk:

Met andere woorden, als ik hier niet mijn zin kan doen ben ik weg. Karakter.

Op 05 maart 2013 omstreeks 11:08, zei Peet Eeckhout:

en, hoe groot is zijn vergoeding?

Op 05 maart 2013 omstreeks 09:08, zei Ria Wijns:

oei, oei, vrouw ,vrouw toch wat is me dat hier allemaal......en die lonen , soms denkt ge dat ge van een andere planeet zijt ,ALS GE DAN ZIET WAT LEIDINGGEVENDE IN DE NON-PROFIT verdienen, het is niet te geloven dat dit anno 2013 nog allemaal gebeurd. HOPELIJK GAAN DE PRIJZEN OMLAAG EN ONZE LONEN OMHOOG.

Op 05 maart 2013 omstreeks 08:30, zei Serge Borra:

stond eraan te komen...John Malone van Liberty Global moest genoegen nemen met 58% van de aandelen naar aanleiding van zijn openbaar aankopbod met de bedoeling Telenet volledig in te lijven en dat door Sickinge met enkele onafhankelijke beheerders werd gedwarsboomd wegens te goedkope prijs...afrekening of anticipatie ervan,wat is het verschil?

Op 05 maart 2013 omstreeks 09:48, zei Gilbert Van den Berghe:

Klaar om Bellens bij Belgacom op te volgen ?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN