Forum

Reacties

'Fils de pute' komt Mbokani duur te staan

• dinsdag 05 maart 2013, 14h22

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 06 maart 2013 omstreeks 10:32, zei Jos Verbeke:

Leg dat maar eens uit onze jeugdspelers dat men respect moet hebben voor de leiding in de sport,terwijl deze vedetten mogen natrappen,verwijten smijten naar je hoofd en dan 1 weekje krijgen voor dergelijke uitspraken!!!??? SCHOON VOORBEELD en duidelijk signaal van hoe het niet moet!!!

Op 06 maart 2013 omstreeks 08:02, zei Hervé Matthys:

Ja Tom, zou dat niet komen dat de scheidsrechtrs (4 of 5 ?) bij sommige wedstrijden van Anderlecht bij momenten mist voor de ogen hebben ? Of misschien voor een ogenblik hun moed verliezen om te fluiten ???(cfr. klein foutje van Gillet vorige week)

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:16, zei Marc Vanhoof:

Toch raar dat de provocerende Simaeys zomaar wegkomt met die elleboog ... Dat tikje van Mbokani stelde helemaal niks voor met de bovenkant van de schoen. Als zestienjarigen fikfakken gaat het er heel wat grover aan toe.

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:56, zei Mariette Gosseye:

Inderdaad dat hebben de heren waarschijnlijk niet gezien. Het gebeurt eigenaardig genoeg veelvuldig dat iemand die reageert gestraft wordt. Dit terwijl de uitlokker,die eveneens in de fout gaat, niet bestraft wordt.Men zal nog een scheidsrechter meer moeten aanduiden.

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:19, zei François Lemmens:

Als je als blanke 'fils de pute' zegt tegen iemand , dan staat gans Brussel in brand !!!! en dat tegen een scheidsrechter mogen zeggen !! dat verdient een serieuze straf

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:31, zei Frank Casaert:

pfff, ook een NVA-adeptje zeker ? Als je als zogezegde voetbalkenner zegt: geef hem een week geen bananen meer, dan is er niets aan de hand (eerder hier als post te lezen). IP-adres controleren en oppakken zou ik zeggen, of waar blijft het CVGK nu ????

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:10, zei Dominiek Vanharen:

En hoe zit het met het geval van giletteke, gaan ze dit weer vergeten of hoe zit dat.

Op 05 maart 2013 omstreeks 19:56, zei Jean-Michel Suenens:

Zwijgen FCBke !!!! Bende blijters. Maar door wie maak hij die domme geste. Nog eens door een hoer van FCB , Dhr Simaeys !

Op 05 maart 2013 omstreeks 19:53, zei Frans Verstrepen:

2000€, een peulschil voor dat soort.

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:53, zei Mike Sevenhant:

Tiens Jean, wist niet dat 4 plus 2 plus 1 aan 8 gelijk is. Man man man

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:41, zei Frank Meulemans:

Terecht in vorige matchen heb ik hem ook al vaak zien natrappen als iets mislukte maar toen raakte hij niemand en nu moet men hem duidelijk maken dat dit niet kan. En als hij zegt dat hij zich zo geviseerd voelt dan zou hij ook de gouden schoen niet gewonnen hebben.

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:27, zei André Ooms:

Stynen 3 speeldagen geschorst voor agressie tegen de ref, Mbokani 1 speeldeg geschorst voor agressie tegen de ref ! Waarom dit verschil ? Brussels paars is inderdaad anders dan Antwerps paars zoals Losada nog vertelde. SPIJTIG !

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 22:53, zei Raoul Maes:

eindelijk eens iemand die ook objectief oordeelt.Het is toch geen geheim meer dat de voetbalbond en de scheidsrechters brussels paars gekleurd zijn.Hoeveel doelpunten heeft anderlecht al mogen scoren uit buitenspel? Alle andere ploegen worden benadeeld , dat is de modeerne vorm van competitievervalsing.Stijnen in eerste instantie 4 speeldagen schorsing voor een handspel waarbij Hij zelfs geen tegenstrever in gevaar brengt. ik durf nog verder gaan , Mbokani de gouden schoen met zware ontoelaatbare overtredingen ( natrappen )Schande zoals de betalende toeschouwers door de bond en de scheidsrechters bedrogen worden , en dan verschiet men dat er agressie van komt.Als ik van Stijnen was , ik zou naar de burgerrechtbank stappen , want de bond zit zo maar aan zijn inkomsten.Aan Dhr. Van Noppen zou ik zeggen , kijk goed uit , want ik heb de indruk dat de bond niets liever wil dan dat Beerschot degradeert , om zo een mogelijkheid te scheppen voor een fusie : Antwerp - Beerschot Wens Beerschot veel succes voor de laatste wedstrijden.

Hoogst aantal stemmen

Op 05 maart 2013 omstreeks 15:40, zei Dario Ravier:

Is dat alles? Ik meen mij te herinneren dat er voor minder erge feiten vééééél langere schorsingen werden opgelegd!!! Hangt waarschijnlijk ook af of je bij een 'grote' club speelt of niet. remember Stijnen, Coulibaly, Rafinha, .....en zo kan men er nog tientallen opnoemen.

Op 05 maart 2013 omstreeks 16:41, zei Jean Leeman:

Normaal zou hij 8 wedstrijden moeten krijgen. Voor het natrappen 4 en voor het uitschelden van de scheids 2. Neem dan zijn voorgaande voorwaardelijke schorsing mee en je komt aan 8. Maar, dit is Anderlecht, dus !!.

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 19:55, zei François Thoorens:

Eerst leren rekenen en dan commentaar geven, waarmee ik bedoel ernstige commentaar.

Op 05 maart 2013 omstreeks 16:42, zei Séraphin Van Dam:

Is veel te weinig. Zeker 2 tot 3 speeldagen meer.Maar ja hij speelt bij anderlecht en niet bij beerschot.

1 reacties

Op 06 maart 2013 omstreeks 10:46, zei Ward Brumagne:

En de supporters van den Beerschot zou men ook eens een paar speeldagen mogen geven. Zoals die mannen zich telkens onsportief en als kleine kinderen gedragen !

Op 05 maart 2013 omstreeks 17:20, zei Bart Meersschaut:

simaeys matennaaier? Proto naar zijn gezicht zien grijpen alsof hij er vol in geraakt werd toen Vossen de bal uit het doel ging halen na zijn doelpunt?

Op 05 maart 2013 omstreeks 16:20, zei Guido Vanden Driessche:

En dat allemaal omdat matennaaier Simaeys zo gretig tegen de grond gaat !!!

4 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 17:12, zei Franz Vervloet:

Dus je wil zeggen dat indien Simaeys niet tegen de grond gaat (wat elke speler op elk niveau zou doen indien hij zo wordt aangetrapt)Mbokani geen rode kaart zou gekregen hebben en dit dan ook terecht zou zijn geweest. Mooi voorbeeldje van de verdraaide mauve moraal. Proficiat.

1 reacties

Op 06 maart 2013 omstreeks 10:38, zei Ward Brumagne:

(Donker)rood moest hier altijd getrokken worden, maar evengoed geel voor de onozele reactie van Simaeys.

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:54, zei Robin Claes:

Ik zou me in de reactie ook laten vallen. Als ik anders blijf staan denk ik dat ik hem overhoop schop.

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:22, zei Louis Van Riel:

Zelfs als ge naast Mbokani loopt valt hij al.Wie is dan de matenaaier?

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:33, zei Louis Van Riel:

Zelfs als een tegenstander naast Mbokani loopt,valt hij al.Wie is dan de matennaaier?

Op 05 maart 2013 omstreeks 15:08, zei Bernard Verstraete:

Hoeveel kreeg Stijnen?

Op 05 maart 2013 omstreeks 16:43, zei Mike Sevenhant:

Dario is dat alles? Blondel kreeg dit seizoen dezelfde straf om met 2 voeten vooruit in het gezicht van Buffel na te trappen. Remember? Het is al een schande dat wie ver geraakt in de beker, ook spelers moet missen in PO. Dus rsca speel volgend seizoen de beker met de beloften. En Simayes smeerde in zijn Club periode Frutos rood aan en stond nota bene op diens arm (vleeswonde) niemand zag dit. Die moet dus eindelijk ook eens aangepakt worden.

1 reacties

Op 06 maart 2013 omstreeks 10:35, zei Jos Verbeke:

Is die kern bij RSCA dan niet groot genoeg met hun 30 prof kontrakten,waarvan men zegt dat ze het verdienen om bij RSCA te spelen???

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:27, zei André Ooms:

Stynen 3 speeldagen geschorst voor agressie tegen de ref, Mbokani 1 speeldeg geschorst voor agressie tegen de ref ! Waarom dit verschil ? Brussels paars is inderdaad anders dan Antwerps paars zoals Losada nog vertelde. SPIJTIG !

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 22:53, zei Raoul Maes:

eindelijk eens iemand die ook objectief oordeelt.Het is toch geen geheim meer dat de voetbalbond en de scheidsrechters brussels paars gekleurd zijn.Hoeveel doelpunten heeft anderlecht al mogen scoren uit buitenspel? Alle andere ploegen worden benadeeld , dat is de modeerne vorm van competitievervalsing.Stijnen in eerste instantie 4 speeldagen schorsing voor een handspel waarbij Hij zelfs geen tegenstrever in gevaar brengt. ik durf nog verder gaan , Mbokani de gouden schoen met zware ontoelaatbare overtredingen ( natrappen )Schande zoals de betalende toeschouwers door de bond en de scheidsrechters bedrogen worden , en dan verschiet men dat er agressie van komt.Als ik van Stijnen was , ik zou naar de burgerrechtbank stappen , want de bond zit zo maar aan zijn inkomsten.Aan Dhr. Van Noppen zou ik zeggen , kijk goed uit , want ik heb de indruk dat de bond niets liever wil dan dat Beerschot degradeert , om zo een mogelijkheid te scheppen voor een fusie : Antwerp - Beerschot Wens Beerschot veel succes voor de laatste wedstrijden.

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:41, zei Frank Meulemans:

Terecht in vorige matchen heb ik hem ook al vaak zien natrappen als iets mislukte maar toen raakte hij niemand en nu moet men hem duidelijk maken dat dit niet kan. En als hij zegt dat hij zich zo geviseerd voelt dan zou hij ook de gouden schoen niet gewonnen hebben.

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:09, zei Gerard Vileyn:

Voor het uitschelden v.d. scheids 2 ??? Dat verdient er 4 !!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN