Forum

Reacties

Ex-vriend doodt vrouw (42) met hamer in Wezet

• dinsdag 05 maart 2013, 14h28

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:21, zei Eddy Cornu:

moet de haamers nu bannen he...en daarnaa de keuken messen...de shroefdraiers(tournevis)etc...

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:39, zei Isidore Julliani:

Ja, in de Walen is er niet veel meer dat deugd, zelfs onze eerste minister niet meer.

Op 05 maart 2013 omstreeks 17:39, zei Marie-Kristien Van Sande:

jongens toch, jongens toch, jongens toch wat zijt ge hier nu mee?. Blijft dat geweld nu duren, dat is toch voor niets nodig. Ik kan wel verstaan dat je serieus furie kan worden als ze je zo maken, maar dan nog. Een fikse ruzie oké, maar toch niet moorden zeg.....

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:28, zei Marijke Hullaert:

Ik ben 15 jaar gehuwd met mijn Italiaantje woonde in Sicilië namelijk in Sicillia(we hebben ook eens woorden)als er ruzie zou van komen,zwijgen we allebei,er moet dan iemand beginnen praten,na een 35 a 40 min. zijn de woorden over,en zeggen er niks meer over,dan zijn we terug verliefd :-) Is heel erg wat er gebeurd is met Corine,is gruwelijk(sorry dat ik het zeg,maar hij verdiend ook zware klappen in zijn gezicht met een zware hamer :'( beest... Marijke

Hoogst aantal stemmen

Op 05 maart 2013 omstreeks 17:39, zei Marie-Kristien Van Sande:

jongens toch, jongens toch, jongens toch wat zijt ge hier nu mee?. Blijft dat geweld nu duren, dat is toch voor niets nodig. Ik kan wel verstaan dat je serieus furie kan worden als ze je zo maken, maar dan nog. Een fikse ruzie oké, maar toch niet moorden zeg.....

1 reacties

Op 05 maart 2013 omstreeks 21:28, zei Marijke Hullaert:

Ik ben 15 jaar gehuwd met mijn Italiaantje woonde in Sicilië namelijk in Sicillia(we hebben ook eens woorden)als er ruzie zou van komen,zwijgen we allebei,er moet dan iemand beginnen praten,na een 35 a 40 min. zijn de woorden over,en zeggen er niks meer over,dan zijn we terug verliefd :-) Is heel erg wat er gebeurd is met Corine,is gruwelijk(sorry dat ik het zeg,maar hij verdiend ook zware klappen in zijn gezicht met een zware hamer :'( beest... Marijke

Op 05 maart 2013 omstreeks 18:39, zei Isidore Julliani:

Ja, in de Walen is er niet veel meer dat deugd, zelfs onze eerste minister niet meer.

Op 05 maart 2013 omstreeks 20:21, zei Eddy Cornu:

moet de haamers nu bannen he...en daarnaa de keuken messen...de shroefdraiers(tournevis)etc...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN