• Vrijdag 30 juli 2010

Nieuws uit uw gemeente

Kalender, sport, verenigingen etc.

• 33 km file
  • Agenda
  • TV
  • Mobile

Debat

Lezersbrieven Sportwereld

• woensdag 24 januari 2007, 18h04

Wil je je mening kwijt over de lamentabele prestaties van je favoriete renner? Of ben je heel tevreden over die nieuwe transfer van je club? Alle lezersbrieven met betrekking tot de sportwereld kan je hier kwijt. Een selectie ervan komt ook in de krant.

Reacties

Op 12 september 2008 omstreeks 22:02, zei ERWIN CLAES:

Carlo Bomans is vergeten VDB Frank te selecteren, zo een talent dat alle jaren de voorjaarskranten haalt met zijn voornemens om zijn fans een jaar lang te verwennen, ik stel me de vraag of dat ventje nog een fiets heeft ? ik heb nog een kinderfietsje staan met dikke banden en wielsteuntjes hij mag die komen halen.

Op 11 september 2008 omstreeks 23:32, zei Marc Coopman:

Bettini bij den overschot van het laminaat geplaatst! Ongelooflijk wat een minachting voor mensen die iets bewezen hebben. Respect voor den Paolo. Hij vraagt toch geen salaris à la Bellekens zeker? Lefevre haalt liever dronkaards en zondaars binnen dan het icoon van de laatste 10 jaar een frankse extra te gunnen. Onze geste-pater heeft verdomme zelf nooit een platte prijs gereden in zijn carrière en haalt nu weer zo'n stunt uit. Wij gunnen Paolo volgend jaar de Ronde, zonder pardon! En Lefevre op de kasseien...en in plaats van Champagne te zuipen zal hij een Gerolsteinerke(voor zover dat nog zuiver is tegenwoordig) kunnen nippen, samen met zijn drinkebroers. Nine eleven 2008, een trieste dag voor QuickStep ! Tot in Varese voor de triple. Sportieve groeten M & the ladies

Op 11 september 2008 omstreeks 19:40, zei marc embrechts:

Binnenkort spelen de belgen een belangrijke match thuis tegen Spanje. Als voetballiefhebber wil ik deze match wel live gaan bekijken in het (lelijke) koning boudewijnstadion. Na een bezoekje op website van de voetbalbond ben ik van gedacht veranderd. De prijzen van de kaarten variëren van 25 tot 90 EUR (!!). De kaarten van 25 EUR zijn uiteraard de plaatsten waar je geen fluit van het veld kan zien aangezien je 30 meter van het veld zit. Een tweede element dat mij dwars zit is het feit dat ze op de bond nog steeds een ganse tribune aan de bezoekers geven. (12000 kaarten!) Op die manier verkoop je gewoon je thuisvoordeel, zie maar naar de match tegen Polen twee jaar geleden. Ik zal wel gewoon op TV kijken, thuis in mijn zetel.

1 reacties

Op 12 september 2008 omstreeks 22:28, zei Roger Morthier:

Knus in de zetel met een kop koffie en een stukje gebak...Vandereycken en zijn miljonairs hebben al genoeg...Mijn plaatselijk club heeft nog wat centen nodig om van Anciaux' jeugdtoelage te kunnen genieten...daar ga ik kijken!

Op 11 september 2008 omstreeks 11:26, zei marc suys:

Ik was een tevreden supporter van de Rode Duivels voor hun wedstrijd in en tegen Turkije. Eindelijk nog eens een prachtige prestatie, veel inzet, foutloze verdediging, prachtig doelpunt van Sonck. Jammer van de op zijn zachtst gezegd lichte strafschop die de gelijkmaker opleverde. Maar zonder negatief te zijn moeten de Rode Duivels nu bevestigen. Euforie is na deze prestatie nog niet op zijn plaats, Zuid-afrika is letterlijk en figuurlijk nog ver weg maar hopelijk zijn we op goede weg. We hebben een prachtige lichting jonge voetballers die mits meer maturiteit binnen enkele jaren hoge ogen kunnen gooien. Daarbij zijn er nog enkele anciens (oa Sonck, Simons, Stijnen....) die de mouwen kunnen opstroppen. Oppassen voor euforie en op dit elan verder gaan is de boodschap.

1 reacties

Op 13 september 2008 omstreeks 11:07, zei ivan coorevits:

De eerste helft was inderdaad zeer bemoedigend, maar wat ze de tweede helft aanvallend opdisten was werkelijk ondermaats. Nog een geluk dat de centrale as 'foutloos' speelde maar op de vleugels was het huilen met de pet op. Benieuwd met welk gezicht de volgende partij aangevat wordt.

Op 11 september 2008 omstreeks 10:49, zei Manu Debruyne:

Het wordt stilaan een trend bij onze voetbalploegen om trainingen af te werken 'met gesloten deuren'. Ik kan begrijpen dat men voor een 'levensbelangrijke topper' al eens iets wil uitproberen, maar om de haverklap supporters weigeren op een training of wedstrijd (cfr. AA Gent-Brussels en recent nog Anderlecht in Nederland) is volgens mij duidelijk een stap te ver. Ook Standard en Club Brugge zijn in dat bedje ziek. Het is een miskenning van de trouwe supporters en ik ben verrast dat de media aan dit fenomeen zo weinig aandacht besteden. Dezelfde clubs willen dat de overheid hen subsidieert omwille van hun sociale rol. Welke 'sociale' rol zit er nu achter gesloten deuren...

1 reacties

Op 11 september 2008 omstreeks 18:56, zei Sonia Vermeersch:

Juist, heel juist. Begrijp ook niet hoe dat komt. En dan maar klagen dat er geen inkomsten zijn.

Op 11 september 2008 omstreeks 10:44, zei Freddy Bux:

Overal hoor en lees je 'Rode Duivels' halen punt in Turkije. Wanneer wordt er hier nu eens eindelijk gereageerd zoals 'onze' Duivels dat op het veld gedaan hebben. Schreeuw het uit zoals het is. ER ZIJN 2 PUNTEN GESTOLEN ! Ik ben helemaal geen Wesley Sonck fan (ik vind hem zelfs soms een ettertje op het veld) maar nu geef ik hem 100% gelijk als hij de ref beschuldigt. Oh ja en ook dat nog 'Oprecht gefeliciteerd met je prestatie(s) Wesley, die waren super. EERLIJK IS EERLIJK.

Op 09 september 2008 omstreeks 21:38, zei Gilbert Brugmans:

ik vind de bedenker van deze karnaval toestand iets te ver.ze maken de belgen al genoeg belachelijk zonder nu nog het volkslied te willen veranderen,deze zot hoord thuis in een instelling.dat hij zijn idiooten bedenkingen maar doet in nederland,en dan denken dat men nog zoveele euros ervoor moet betalen,waar zij ze meebezig? een trouwe belg

1 reacties

Op 15 september 2008 omstreeks 10:53, zei laurent wille:

zo zot is hij blijkbaar nog niet. hij laat zich goed betalen door dat gezelschap ruziemakers.

Op 09 september 2008 omstreeks 21:02, zei Gilbert Brugmans:

ik vind de bedenker van deze karnaval toestand iets te ver.ze maken de belgen al genoeg belachelijk zonder nu nog het volkslied te willen veranderen,deze zot hoord thuis in een instelling.dat hij zijn idiooten bedenkingen maar doet in nederland,en dan denken dat men nog zoveele euros ervoor moet betalen,waar zij ze meebezig? een trouwe belg

Op 09 september 2008 omstreeks 08:28, zei Jan Bal:

Met je bronzen Medaile. Schitterd werk geleverd. Ook de andere atleten hebben al schitterd gepresteerd.

Op 08 september 2008 omstreeks 08:05, zei veronique vandaele:

Jammer dat er vandaag 8.09.2008 niets te vinden is in de krant over de paralympics, die zijn toch al begonnen of niet!!!! Hoe dit komt zou ik graag weten. Véronique

Dit forum is gesloten, het is niet mogelijk een reactie toe te voegen.

LIVE DEZE WEEK

Vrijdag 30 juli
Zaterdag 31 juli
15u00 Wielrennen Clasica San Sebastian
20u00 Voetbal Westerlo - AA Gent
20u00 Voetbal Anderlecht - Eupen
20u00 Voetbal St.-Truiden - Lierse
20u00 Voetbal KV Mechelen - Lokeren
Zondag 1 augustus
15u Formule 1 GP Hongarije
20u30 Voetbal Genk - G. Beerschot
ADHESE - 1K - SKY