Nieuwsblad.be
U bent hier: Home » Forum
Debat
Op 29 februari 2012 omstreeks 17:48, zei Tony Staes:
Waarom op de sportpagina's die aartslelijke reclame van ING? Er is geen enkele Vlaamse zender die interesse toont voor de wedstrijd van deze avond. Wij zijn uitgenodigd op RTL+ in onze zetel.
1 reacties
Op 29 februari 2012 omstreeks 18:11, zei Marc Suys:
Eerlijk gezegd, Tony, ik zit ook niet op deze voor mij zinloze en overbodige wedstrijd van de Rode Duivels te wachten.
Op 29 februari 2012 omstreeks 19:56, zei Tony Staes:
Nu dat er niets aan vast hangt en er geen druk is zal er misschien voetbal te zien zijn hé Marc.
Op 28 februari 2012 omstreeks 14:26, zei Freddie Heremans:
oesje, spellingsfout in mijn posting : 'vermaledijde' moet het zijn.
Op 28 februari 2012 omstreeks 12:44, zei Freddie Heremans:
Ik ben een fan van 'Belga Sport', het indrukwekkende programma 's maandags op Canvas, gemaakt door Woestijnvis. Ik denk dat ik alle afleveringen die ooit werden uitgezonden op de harde schijf heb bewaard. Kan ik niet rechtstreeks kijken, dan neem ik het op. Het zijn stuk voor stuk pareltjes. Zo ook gisteravond, omtrent Jan Ceulemans. Voor 'n Club-fan dubbel plezier dat allemaal nog eens terug te zien. Maar ook kwamen vreselijke herinneringen bij me boven. Dat vermalijde jaar toen Club ei zo na degradeerde. Ik zie mezelf samen met een oude vriend nog naar Luik rijden, twee matchen voor 't einde van de competitie. We gaven niet af, alle matchen moesten we de ploeg aanmoedigen. Ook deze dus, daar op die oude vervallen velodroombaan van Rocourt, ik zie het onkruid nog staan op de gradins. We reden weer naar huis met een 1-0 nederlaag in onze maag en darmen. We dachten écht dat Club zou zakken nu. Eén week later was 't groot feest op Olympia. 5-0 winst tegen RWDM. Oef, we zakken niet....
Op 29 februari 2012 omstreeks 07:29, zei Marc Suys:
Inderdaad Freddie, die reportages zijn schitterend. Weet je welke aflevering ik de beste vond tot hiertoe? De aflevering over Happel eind de jaren 70. Ik kan niet anders dan denken dat jij ook deze aflevering met stip aangekruist hebt.Het ging toch ook over de glorieperiode van je favoriete club, enkele jaren eerder dan de aflevering over sterke Jan van maandag. Als je het nu herbekijkt en ziet dat enkele jaren achter die drie titels onder Happel Club tegen de degradatie moest vechten kan je enkel concluderen dat voetbal raar ineensteekt.
Op 29 februari 2012 omstreeks 11:52, zei Freddie Heremans:
Ja, Marc, die aflevering over Happel bekeek ik zeker al 5 keer haha. Schitterend ! Maar ook bijzonder pakkend, je zag de aftakeling bij die grote meneer, de ziekte die hem zo tekende. Een laatste gesprek, even later was Ernst dood. Ik zag hem vaak in die gouden jaren, want we gingen dikwijls op zaterdag naar de trainingen kijken, en konden dan babbelen met spelers. Speelvogels als Jensen, Leekens, Vandereycken permitteerden zich veel, maar Ernst had alles gezien. Eén doordringende blik volstond, en ze liepen allemaal netjes in de pas. Ernst passeerde ons. Tag leute, wie geht's dir ? Een zachte man achter een hard uiterlijk. Dat speciaal grijnzend lachje. Zéér onder de indruk was ik en ben ik, dat hoef ik niet te zeggen. Een vakman in een toen amateuristisch West-Vlaams ploegje. Hij en hij alléén maakte van FC Brugge dé Club.
Op 29 februari 2012 omstreeks 18:16, zei Marc Suys:
Tja dat waren dan ook betere tijden voor het Belgisch voetbal in het algemeen. En prachtige herinneringen die we kunnen blijven koesteren maar helaas niet meer of nooit meer zullen terugkomen, vrees ik.
Op 27 februari 2012 omstreeks 10:45, zei Tony Staes:
Nadat we gezien hebben wat de 'topploegen' dit week-end op de mat legden zullen ze hopelijk wat misschien roepen om een Beneliga, want ze zouden zich belachelijk maken. Hetgeen we te zien kregen trok nergens op! Het zoveelste bewijs dat men geen ploeg koopt. Zoals dat niet in GB lukt telt dat ook voor ons land. Met een deel solisten en/of toeristen heeft men geen team. Wanneer gaan de spelers eens beseffen dat ze bij de gelukkigen zijn die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt? Dit zou moeten inhouden dat ze eens in de week hun truitje nat maken , het is tenslotte hun WERK en worden niet mis betaalt!!!
Op 27 februari 2012 omstreeks 21:41, zei Bert Van Huffelen:
Tja, wat wil je Tony, met al die 2derangs buitenlandse spelers die geen meerwaarde aan onze competitie geven. Moest er een beneliga zijn; onze zgn. topclubs zouden compleet belachelijk ge-maakt worden.
Op 24 februari 2012 omstreeks 11:56, zei Freddie Heremans:
Er waren kansen maar als je ze niet benut en niet scoort, dan kan je je ook niet kwalificeren natuurlijk. Dit geldt zowel voor Club als voor Anderlecht. Hannover en AZ gaan verdiend door. Punt. Standard overleeft, héél bizar. De meest gelukkige van twee zwakke teams. Gelukkig omdat ze 2x tegen 10 konden spelen en niet goed hoefden te spelen om Krakow te elimineren. Hannover-Standard wordt het laatste duel van een Belgisch team in deze Europa league. In feite wordt de logica geëerbiedigd. Volgend seizoen beter ?
2 reacties
Op 24 februari 2012 omstreeks 19:54, zei Marc Suys:
Volledig akkoord, Freddie. Jammer maar helaas, ik zag het in mijn vorige posting te optimistisch in. Volgend jaar beter? Hopelijk maar van drie overwinteraars ben ik toch niet zeker, hoor.
Op 24 februari 2012 omstreeks 21:31, zei Tony Staes:
In mijn vorige reactie bij Marc liet ik mijn scepticisme al doorschijnen. Als men eerst uit moet en niet kan scoren of slechts één keer, is de return altijd een dubbeltje op zijn kant, zeker op Europees niveau. Standard krijgt het de volgende ronde zwaar en de andere kunnen zich op het kampioenschap concentreren.
Op 23 februari 2012 omstreeks 07:33, zei Marc Suys:
En Lokeren-Kortrijk wordt dus de bekerfinale. Als je het mij vraagt is dit enkel een leuke affiche voor de beide supportersclans. Er zullen op 24 maart veel bussen vanuit Kortrijk en Lokeren naar het Koning Boudewijnstadion rijden. Ook tof voor de meeste spelers die dan op het terrein staan want een bekerfinale spelen blijft toch een belevenis die je niet dikwijls meemaakt in je loopbaan. Maar ik zit heus niet op die match te wachten en kijk er zeker niet naar uit want dat betekent ook dat volgend seizoen één van deze ploegen de Europese wei in moet en zich daar misschien wel eens hopeloos belachelijk maakt. Maar nogmaals het moet leuk zijn voor beide supportersclan een bekerfinale meemaken en misschien een Europese wedstrijd tegen een gereputeerde tegenstander.
Op 23 februari 2012 omstreeks 20:15, zei Tony Staes:
Op Europees vlak zullen ze de voorronde niet overleven maar dat is nu eenmaal het gevolg van het systeem. We hebben in ons land maar enkele ploegen die met wat geluk Europees kunnen overwinteren. Vandaag hebben een beter zicht wat er van overschiet na een rondje!?! Ik vrees ervoor maar we hopen dat het lukt!
Op 23 februari 2012 omstreeks 07:24, zei Marc Suys:
Standard heeft op papier het beste resultaat gehaald van de Belgische clubs in de heenwedstrijd en maakt dan ook de grootste kans om door te gaan. Anderlecht moet een 1-0 zien op te halen tegen AZ. Een veraderlijk resultaat want als Maarten Martens en co éénmaal scoren wordt het een quasi onmogelijkheid opdracht om door te gaan. Nu Anderlecht zal wel sterker zijn als vorige week en kan voor eigen publiek toch dat ietsje meer zodat ik volop in hun kwalificatie geloof. Club Brugge wacht een moeilijk opdracht tegen Hannover. Op zich hebben ze in Duitsland geen slecht resultaat bijeengevoetbald maar wie de wedstrijd gezien heeft zal toch zeggen dat Hannover fysiek de beste ploeg is. Bovendien is het slechte veld van Brugge niet in het voordeel van de ploeg die moet aanvallen. Hopelijk redden ze het en krijgen we de volgende weken confrontaties Anderlecht-Udenese/Paok en Brugge-Standard. Dit betekent dat dan nog zeker één Belgisch club doorgaat in Europa. Duimen vanavond op goede afloop.
Op 20 februari 2012 omstreeks 11:48, zei Freddie Heremans:
Het hoeft geen betoog dat het dramatisch uitvallen van Stenman 'n serieuze aderlating voor Club betekent. De ongelukkige linksachter had in 'n paar weken tijd het verschil laten zien tussen hem en de andere spelers die op die positie werden uitgespeeld. Het duurde precies 2 minuten vooraleer de kleine Hogli het bos werd ingestuurd met de Kortrijkse goal tot gevolg. Dat ziet er benard uit voor Hannover en de rest van de competitie annex play-offs. Stenman's peesscheur is wellicht aan de erbarmelijke staat van het veld te wijten. Club laat er geen gras over groeien, want vOOr 4 maart ligt er een nieuwe grasmat klaar. Niets te vroeg. Tja, als 2 clubs in hetzelfde stadion spelen, krijg je natuurlijk wekelijks een match, plus de Europese matchen, met als gevolg een akker topvoetbal onwaardig. Iemand nog iets vernomen over het 'nieuwe stadion' van Club ? Iets voor 2020 ??? Je kan erom lachen, mocht het niet zo intriest zijn dat Club nog héél lang in huidige omstandigheden dient te spelen.
3 reacties
Op 20 februari 2012 omstreeks 12:02, zei Marc Suys:
Stenman en Odjidja zijn twee steunpilaren die voor langere tijd out zijn en dit komt ongelegen. Daum kan ook niet lachen met de akker waarop er moet gespeeld worden en vindt nu de match tegen Hannover minder belangrijk. Hij wil niet nog meer spelers verliezen en zet blijkbaar alles op de competitie. Of wil hij zich in de rol van underdog zetten? Hij wordt allicht moeilijk om de stugge Duitsers op zij te zetten maar Daum is ook Duitser en zal wel een plannetje klaar hebben.Tja en het nieuwe stadion, ik vind dat het er akelig stil over blijft.Een goed of een slecht teken?
Op 20 februari 2012 omstreeks 18:01, zei Tony Staes:
'k Hoop voor u en club dat het waar is dat ze tegen 04 mrt een nieuwe grasmat hebben maar beter afwachten want als het van de stad moet komen... Er zijn in de eerste klasse meer akkers dan velden om op te spelen wat bij sommige clubs het grote aantal kwetsuren misschien kan verklaren maar bij andere clubs wijd men de kwetsuren deels aan het kunstgras (niet elk spelerstype zou daar tegen kunnen?!?). Welke keuze van grasmat kiest men in Brugge? Freddy, wat het nieuwe stadion betreft, tegen dat ze daar een overeenkomst over bereiken zal het budget waarvan men uit gaat om het te bouwen misschien al verdubbelt moeten worden - dan kan men daar nog wat maanden over lullen om het terug rond te krijgen. Er is ook politiek mee gemoeid en dat verklaart veel!
Op 21 februari 2012 omstreeks 10:10, zei Freddie Heremans:
Naar ik vernam zal Club de nieuwe grasmat zelf betalen. Of er komt niks van. De Stad geeft niet thuis en Cercle steekt zoals altijd de handen in de lucht. 85% van àlle stadion-kosten worden door Club betaald. Ik heb de facto niks tegen Cercle, hoor, maar een stadion verplicht moeten delen en zo goed als voor alles moeten opdraaien : zo kan Club natuurlijk nooit echt vooruit. Politieke spelletjes, jawel, we kennen dat. Na jaren van 'voorbereiding', plannen, milieu-effectendossiers, bezwaren op de plannen van de Stad Brugge, milieuactivisten, plaatselijke neringdoenders e.d., tegenkantingen alom, weet men nu nog steeds niet wààr precies dat stadion komt. Als het er al komt.... Véél drukkingsgroepen en instanties grijnzen van de pret dat ze Uplace een hak kunnen zetten in het uitvoeren van de bouwplannen. Verdeeldheid tussen de politieke partijen binnen de Vlaamse regering. Dàt is hoe men hier met vooruitgang en expantie omgaat. Je moet eens kijken naar al die mooie moderne voetbaltempels in Nederland en vooral Duitsland. We hebben nog enkel onze ogen om te schreien (cfr. Karel Van Wij
Op 20 februari 2012 omstreeks 21:19, zei Bert Van Huffelen:
Tja Freddie wat wil je; als men play-offs wilt spelen dan komt dat neer op meer wedstrijden spelen met alle gevolgen vandien. Zie maar naar de meeste velden in 1ste klasse; het zijn meer akkers dan voetbalvelden. Zelfs het veld van den Bosuil ligt er beter bij, heb ik gezien op tv-beelden, dan sommige velden in 1ste klasse en op den Bosuil is er geen veldverwarming en viel zaterdag de regen met bakken uit de hemel.
Op 18 februari 2012 omstreeks 14:10, zei Tony Staes:
Riga vond de winterstop te kort. Mr. Riga ga dan zeker niet naar de Engelse competitie of uw mannen vallen als vliegen! En dan maar klagen dat we achterop hinken!?!
Op 17 februari 2012 omstreeks 17:34, zei Tony Staes:
De euforie van voor de jaarwisseling is een beetje gaan liggen. De Belgische clubs werden op hun plaats gezet, hetzij door tegenslag of er niet voor te willen gaan. Brugge geeft op een sullige wijze zijn voorsprong uit handen en Anderlecht was precies op uitstap!?! Het zou hen zonder de tegengoal wel eens zuur kunnen opbreken bij de terugwedstrijd want AZ heeft getoond dat ze zeer gevaarlijk kunnen zijn op de counter! De Luikenaars hebben voor het ogenblik de beste papieren om door te gaan.
Op 27 maart 2011 omstreeks 15:54, zei Catya Leroux:
Vandaag is het nieuwe F1-seizoen begonnen.Op Vt4 jammergenoeg en niet op de VRT.De commentaar van Kris Wauters en Nico Verdonck trok op niets.De regels van de F1 kennen ze langs geen kanten,ze klinken beiden onenthousiast en als ze als iets te zeggen hebben dan zijn het zaken die iedereen al weet of zaken die je zelf ziet.En dan nog het ergste van allemaal:reclame!Welke zender onderbreekt de F1 nu voor reclame?!In een sport waarin een crash zo gebeurt is en het draait om seconden,wil je echt geen reclame.Maar om er toch voor te zorgen dat de fans niets van de F1 moeten missen,krijg je een miniscuul klein schermpje waar je niets op ziet tijdens de reclame.Daardoor is het best om gewoon over te schakelen naar BBC.En het verschil tussen BBC en Vt4 is zeer groot.Op BBc is er professioneel commentaar van menssen die echt iets van de F1 kennen(en die zelf ook in Australie zijn)en niet zoals op VT4 waar een zanger commentaar geeft.Als je de F1 serieus wil volgen:kijk naar BBC!
Op 28 maart 2011 omstreeks 16:09, zei Tony Staes:
U bent niet alleen! Na dertig minuten was mijn geduld op en ben ik overgeschakeld naar BBC.
Op 01 april 2011 omstreeks 13:16, zei IL T:
ik kijk al jaren op de RTBF, ook daar zitten mensen met kennis van zaken. Vigneron is passioneel en is altijd vergezeld van co-commentatoren met kennis van zaken: Bas Leinders, Jérôme D'Ambrosio (dit jaar om logische redenen niet...), Jacky Eeckelaert, Romain Grosjean, ... En ze zijn ook ter plaatse, wat zowiezo altijd een must is vind ik. Maar aan het professionalisme (en budget) van de BBC kan geen enkele zender tippen natuurlijk. Meestal bekijk ik dan ook de voorbeschouwing op BBC, en de race en qualifs op de RTBF. Al was het maar om mijn Frans wat up to date te houden.
Op 12 juni 2011 omstreeks 16:27, zei Marc Suys:
Daarnet gekeken naar een overzicht van de mooiste momenten van het commentaar van Rik De Saedelaeer. Prachtig om te genieten van deze prachtige momenten die ik zal blijven koesteren. Woensdag om 23u wordt de memorabele wedstrijd USSR - België tijdens de wereldbeker 1986 nogmaals uitgezonden op Canvas omstreeks 23 u. Ik zal die heruitzending niet live meemaken maar heb wel de nachtelijke reportage op 15 juni 1986 rechtstreeks meegemaakt wat voor mij nog altijd één van de mooiste herinneringen van het Belgisch voetbal blijft. Voor de oudere voetballiefhebbers waartoe ik behoor moet dit een prachtig weerzien worden met de toenmalige hoogdagen van het Belgisch voetbal. De jeugdige voetballiefhebbers raad ik alleszins deze heruitzending aan. Ik neem alleszins deze wedstrijd op en zal hem zeker herbekijken al staat hij voor eeuwig opgeslagen in mijn geheugen. Aan alle voetballiefhebbers jong en oud wat mij betreft te (her)bekijken, die wedstrijd is meer dan de moeite waard.
Op 11 februari 2011 omstreeks 21:01, zei Lut Duprez:
Goed gedaan van ons Kim. Weer op nummer 1 en als eerste mama.
Op 24 juli 2011 omstreeks 18:08, zei Michel Van Limbergen:
't Is weer voorbij, de Tour 2011. De winnaar Cadel Evans is een verdiende winnaar. De groene trui is voor de sprinter bij uitstek, Mark Cavendish. De bollen zijn naar een berggeit gegaan, Samuel Sanchez. Mijn idool heeft het dit jaar niet gehaald, maar el pistolero zal er volgend jaar weer zijn om met de gele trui huiswaarts te keren.
Op 24 juli 2011 omstreeks 18:18, zei Tony Staes:
Contador heeft gegokt en verloren! De zware Giro en zijn valpartijen in het begin van de Tour hebben hem genekt. Evans is een verdiende winnaar al is zijn manier van rijden niet spectaculair. Zijn zuinige manier van rijden is zijn winst geworden. Voor onze landgenoten was deze Tour positief (de zware valpartijen erbuiten gelaten) en voor de supporters aangenaam om te volgen. Laat ons hopen dat de volgende Tour even spannend verloopt (strijd voor geel tot de voorlaatste dag en voor groen tot de laatste - meer moet dat niet zijn).
Op 24 juli 2011 omstreeks 18:27, zei Michel Van Limbergen:
Inderdaad, onze landgenoten hebben een indruk achter gelaten waar we lang hebben op gewacht. En ja Contador heeft gegokt en verloren, maar heeft de tour wel goed gekruid.
Op 24 juli 2011 omstreeks 18:24, zei Michel Van Limbergen:
Toch nog de prestatie van de witte trui verlenden. Pierre Roland is Frankrijk's nieuwe hoop. Winnen op Alpe d'Huez en dan de dag erna klaar zijn voor een tijdrit da's niet iedereen gegeven. Ook niet vergeten: Jelle Vanendert.
Op 24 juli 2011 omstreeks 18:50, zei Marc Suys:
Toch blijf ik bij mijn stelling van hieronder dat je kunt discuteren over het feit dat Cadel een verdiende winnaar is: 1. Had Andy gewonnen, het was met meer panache geweest maar hij had niet achter Contador mogen gaan op de Télégraphe. Bovendien mist hij een goede tijdrit. Cadel streed anderzijds in de eerste week ook mee met ritwinst als gevolg. 2. Cavendisch is met voorsprong de beste sprinter maar ik heb het moeilijk met iemand die buiten tijd aankomt met de prijzen kan gaan lopen. Ik weet het reglement is zo maar toch. Uiteraard is Contador de beste ronderenner maar hij riskeert nog steeds een schorsing al dan niet terecht wegens de clembuterolaffaire. Voor mij mag de volgende Tour even spannend worden als dit jaar en hopelijk zien we op het einde een kale José de Cauwer.
Op 25 juli 2011 omstreeks 17:29, zei Tony Staes:
Aangaande Andy kan ik u volgen Marc, maar een Tour wint ge niet alleen met de benen, ook deels met het hoofd. In verband met Cav, heb ik het ook moeilijk met het heropvissen. Het is hoog tijd dat ze dat punt van het reglement nader bekijken maar ik denk dat bij het ASO de vrees groot is dat de groep overblijvers te klein zou worden om nog een criterium in Parijs te kunnen houden met het gevolg dat alles bij het oude zal blijven! We duimen voor José.
Op 02 oktober 2011 omstreeks 10:50, zei August De Mey:
Het Nieuwsblad ,de grootste sportkrant zegt men ,brengt zelfs geen uitslag laat staan een verslag van de wedstrijd Brussels - Eendracht Aalst. In Het Laatste Nieuws vinden we een volledig verslag.Men vult liever de sportbladzijden met de grote vedetten in de rijke olielanden.Ik had toch gehoopt iets weer te vinden over de vrijdagavond gespeelde wedstrijd.Vele supporters zochten tevergeefs naar een verslag. Of is tweede klasse minderwaardig ? Vroeger in Studio Eén gaf men nog alle uitslagen en rangschikking, nu in Stadion op VTM is tweede klasse het vermelden niet waard. Tweede klasse wordt zo al stiefmoederlijk behandeld : moesten ze onlangs niet spelen , samen met derde klasse , als er de ganse avond Champions Leaguewedstrijden op TV uitgezonden worden. Meer nog, Telenet zendt nu al de zondagnamiddag wedstrijden uit. Wat denken de ganse lagere en provinciale ploegen daar over ? Met deze ploegen is geen geld te verdienen . Maar ja, het zijn toch allemaal ploegen met schulden...
Op 04 oktober 2011 omstreeks 17:41, zei Patrick Vandeputte:
dan spreken we nog niet van de basket- of volleybaluitslagen,is dit echt teveel gevraagd om een bordje te tonen met de uitslag
Op 16 augustus 2011 omstreeks 20:03, zei Patrick Vandeputte:
allez de streek van roeselare is weer in de ban de rallysport, vorig weekend rally staden, binnen een maand in roeselare en in oktober nog eens in roeselare, maar als er dan zoals in staden een volvo van de organisatie met oranje zwaailicht en de letters VC op zijn ruiten geplakt het presteerd om 120km/u van staden naar sleihage te rijden om wat te doen?, bezig met jullie eigen ruiten in te smijten, doe zo verder amateurs.
Op 02 februari 2011 omstreeks 11:21, zei ivan coorevits:
Tot scha en schande ondervindt Pol De Jonckheere dat men niet ongestraft eigenhandig het paard van Troje kan binnenhalen. Hoe zal gladde betonboer Verhaeghe de tanende populariteit van Club terug de hoogte injagen? Deze zomer tabula rasa in de kleuterklas? Nieuwe trainersstaf, veel nieuwe spelers naar Lokers voorbeeld? In Lokeren hebben ze tijd, in Brugge is het geduld op, het zal er dus boenk op moeten zijn, of een Egyptische revolutie staat hem te wachten.
Op 02 februari 2011 omstreeks 21:53, zei Carly Bauters:
Er gebeurt veel momenteel, maar het resultaat is niet te voorspellen, als Clubfan is het afwachten.
Op 25 februari 2011 omstreeks 07:29, zei Marc Suys:
Ronse en Oudenaarde zijn naast Meerbeke kandidaat om eindplaats van Vlaanderens Mooiste te worden. Uiteraard liggen Oudenaarde en Ronse in hartje Vlaamse Ardennen en kan er daar ook een mooie finale georganiseerd worden met oa Patersberg, Koppenberg, Oude Kwaremont in volle finale. Als geboren Geraardsbergenaar zou het echter pijn doen dat de Muur en de Bosberg dan eerder in de wedstrijd zouden vallen. Ik heb altijd een boontje gehad voor de finale van Brakel via Geraardsbergen naar Ninove (Meerbeke) en heb tal van kippevelmomenten gezien op deze laatste twee bulten. Ik vind dan ook dat de aankomstplaats Meerbeke altijd iets heeft gehad en hoop dan ook dat Meerbeke nog vele jaren aankomstplaats mag blijven van deze wielerklassieker.
Op 17 maart 2011 omstreeks 02:07, zei Dirk De Paepe:
hoe dom kan een organisator zijn om een bende dopinglijders naar hun streek te halen
Op 06 augustus 2011 omstreeks 10:20, zei Patrick Vandeputte:
zouden jullie de krant nniet beter veranderen van naam in sporting anderlecht ipv sportWERELD, altijd maar schrijven over lukaku dat hij weg is , dan niet , nu over jova , volgende week terug 5 paf over lukaku dan wordt het iedere dag mbokani, zeg redactie er zijn nog 15 andere ploegen en nog véé meer andere sporten, het wordt echt een beetje van het goede teveel iedere 4-5 pag over de soap in anderlecht, ik lees die allang niet meer.
Op 08 augustus 2011 omstreeks 07:39, zei Emile Ghislain:
Sportwereld staat nochtans bekend als het clubblad volgens het gros der fcb aanhang. Voor dat van sporting moet je bij hln zijn.
Op 08 augustus 2011 omstreeks 18:12, zei Patrick Vandeputte:
mee akkoord dat hln nog erger is maar dat de rekening niet van HB, en nu gaan ze nog een reeks maken over chelsea, waarom deden ze dit niet voor courtois
Op 27 augustus 2011 omstreeks 17:15, zei Marc Suys:
Ik wil even stilstaan bij de prachtprestatie van Thomas Van Der Plaetsen op de eerste dag van de tienkamp op het WK atletiek. Zowel in het ver- en het hoogspringen was hij de beste van het lot. Zijn sprong over 2m17 was fenomenaal. Momenteel staat hij vierde in het tussenklassement. Het wordt allicht moeilijk die plaats te behouden maar het lijkt mij toch een atleet met mogelijkheden te zijn want we mogen niet vergeten dat hij met nauwelijks 20 jaar de jongste van het deelnemersveld op de tienkamp is. En we mogen ook niet vergeten dat die jongen vorige zondag zijn vader verloren heeft en op uitdrukkelijke wens van zijn familie op het WK gebleven is. Zijn vader zou allicht fier geweest zijn op deze prestatie. Bij deze wens ik Thomas en zijn familie veel sterke bij het verlies van hun dierbare.
Pagina
Lezersbrieven
Laat hier uw reacties na
Extra Time
Paparazzi
Voetnoot