Ik ben abonnee
Ik ben geen abonnee
Ik ben abonnee
Zoeken

Abonneren

+
Uit welke abonnementsformules kan ik kiezen?

Bekijk hier het overzicht en kies de abonnementsformule die best bij je past.

Wij bieden ook speciale abonnementsformules aan voor 65+ en voor studenten. Of geef je graag een geschenkabonnement op Het Nieuwsblad cadeau? Dan klik je hier.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Uit welke bezorgwijzen kan ik kiezen?

Je kan kiezen uit volgende bezorgwijzen:

- een postabonnement: de krant wordt bij jou thuis geleverd op weekdagen vóór 7u30 en in het weekend vóór 10u.
- een winkelabonnement: de krant wordt bij jou thuis geleverd door een dagbladverkoper of je gaat de krant zelf afhalen bij een vaste dagbladhandel.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe bestel ik een papieren abonnement?

Bestel online hier je papieren abonnement. Kies eerst je favoriete abonnementsformule, vervolgens geef je jouw gegevens op, dan kies je de bezorgwijze van de krant en ten slotte de betaalwijze. Of bel onze klantendienst op 02 790 21 15, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Wij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe bestel ik een digitaal abonnement?

Bestel online je digitale abonnement. Kies eerst je favoriete abonnementsformule, vervolgens geef je jouw gegevens op, dan kies je de bezorgwijze van de krant en tenslotte de betaalwijze. Of bel onze klantendienst op 02 790 21 15, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Wij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat zijn de voordelen van een abonnement?

De belangrijkste voordelen van een abonnement op Het Nieuwsblad:

- Elke dag het nieuws van dichtbij en veraf, met aandacht voor het grote nieuws én de mensen met hun verhalen. Dagelijks het ijzersterke sportkatern Sportwereld en het uitneembare regiokatern. Extra op woensdag: de Jommekeskrant, 8 pagina’s op kindermaat.
- In het weekend ontvang je het Magazine, vol trends, mode en interviews. Het consumentenmagazine Check test alles voor je uit, van eten en drinken over gadgets en woonideeën tot auto’s en reizen. Fan is het grootste voetbalmagazine van België, over en met topspelers uit binnen- en buitenland.
- 7 dagen op 7 de digitale krant op jouw tablet, smartphone en PC, inclusief Het Nieuwsblad op Zondag. Handig voor op vakantie.
- Je herkent alle voordelen voor abonnees aan N+. Zo heb je toegang tot de beste artikels, ontvang je tijdens de dag exclusieve nieuwsupdates en lees je gratis extra publicaties bij onze digitale krant. Daarbovenop geniet je het hele jaar door van unieke voordelen en events. Zoals gratis tickets, e-books, korting in 100 restaurants én organiseren we regelmatig uitstappen exclusief voor onze abonnees.
- Je kan je abonnement ook online beheren. Dat gaat snel en is heel praktisch om bijvoorbeeld een adreswijziging door te geven, een bezorgingsprobleem te melden, de einddatum van je abonnement te raadplegen, een vakantieonderbreking door te geven, enzoverder.
- En als abonnee ontvang je een hoge korting op de losse verkoopprijs.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Abonnementen

+
Waar vind ik mijn ordernummer?

Je kunt jouw ordernummer raadplegen via het e-loket. Je vindt dit terug onder 'Mijn abonnement'.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoelang loopt mijn abonnement?

Je kunt de einddatum van jouw abonnement raadplegen via het e-loket. Je vindt dit terug onder 'Mijn abonnement'.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe verleng ik mijn abonnement?

Als je via domiciliëring betaalt dan loopt jouw abonnement automatisch verder. Betaal je via overschrijving? Wij sturen je telkens voor de vervaldatum van jouw abonnement een betaalvoorstel waarmee je deze kunt verlengen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe geef ik een wijziging door aan mijn abonnement?

Je kunt een wijziging doorgeven via het e-loket. Bijvoorbeeld om je vakantie door te geven of om je adres te wijzigen. Onze klantendienst blijft uiteraard ook beschikbaar via telefoon (02 790 21 15) op weekdagen van 8u tot 17u en op zaterdag van 8u tot 12u of klik hier om ons een bericht te sturen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Je kunt jouw abonnement stopzetten door te bellen naar onze klantendienst op 02 790 21 02. Hou er rekening mee dat je dit uiterlijk 14 dagen voor de vervaldatum van je abonnement dient door te geven

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Acties

+
Kan ik als abonnee intekenen op een abonnementsactie?

Ben je geïnteresseerd in een bepaalde actie, raden we je aan om ons een bericht te sturen via het e-loket of neem contact op met onze klantendienst op 02 790 21 15. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Abonnementsvoorwaarden

Klik hier om de algemene abonnementsvoorwaarden te raadplegen.

Klik hier om de specifieke actievoorwaarden te raadplegen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik met een digitaal abonnement ook deelnemen aan de spaaracties van Het Nieuwsblad?

Digitale abonnees ontvangen ook op de laatste dag van de spaaractie in de krant een link naar een elektronische versie van de spaaractie-bon via de wekelijkse nieuwsbrief of kunnen gebruik maken van de digibonnen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Uiterlijk 6 weken na ontvangst van je (eerste) betaling, wordt er een leveringsmoment voorgesteld via e-mail. Indien dit tijdstip voor jou niet past, kan je dat telefonisch of online wijzigen. De levering kan van maandag tot en met zaterdag, tussen 8u-18u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik de bestelling van mijn pakket nog wijzigen?

Hiervoor neem je best contact op met onze klantendienst. Bel 02 790 21 15. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Dan helpen wij je zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoeveel jaar garantie krijg ik op een toestel?

Op elektronische toestellen heb je 2 jaar garantie. Je ontvangt daarover meer informatie bij ontvangst van je toestel.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

Als er reeds 6 weken verstreken zijn na de (eerste) betaling en je hebt nog geen leveringsbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst via het e-loket of bel op het nummer 02 790 21 15. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u. Op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Dan helpen wij je zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Algemeen

+
Wat houdt N+ in?

Op de N+ omgeving vind je een overzicht van al jouw voordelen als abonnee. Je vindt hier exclusieve artikels en publicaties, informatie over events en nog veel meer. Klik hier om N+ zelf te ontdekken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Welke edities heeft Het Nieuwsblad?

Het Nieuwsblad heeft een editie voor elke regio in Vlaanderen. Als abonnee van Het Nieuwsblad lees je elke week en/of elk weekend het laatste nieuws uit jouw regio.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een abonnement cadeau doen?

Ja, klik hier om een abonnement te schenken. Het type en de periode kies je zelf. Bij het bestellen ontvang je een cadeaubon om af te printen.
Opgelet: Vergeet niet om bij 'bezorgen van de krant' het adres van de gelukkige in te vullen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat is de winkelprijs van de krant?

1,70 EUR / dagkrant (maandag - vrijdag)
2,70 EUR / weekendkrant (zaterdag)
Met een abonnement lees je de krant tot -34% goedkoper.
Klik hier om de verschillende abonnementstarieven te bekijken.
Via iTunes betaal je de volgende prijzen:
0,99 EUR / digitale krant (maandag – vrijdag)
1,99 EUR / digitale krant (weekend)

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat is de winkelprijs van Het Nieuwsblad in het buitenland?

Het Nieuwsblad is te koop in Nederland en Luxemburg:
Luxemburg : 2,50 EUR / dagkrant; 3,00 EUR / weekendkrant
Nederland : 2,50 EUR / dagkrant; 3,00 EUR / weekendkrant

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een voorpagina van de krant bestellen?

Nee, dit is niet mogelijk. Helaas is er geen online archief beschikbaar waar de voorpagina's van de krant worden bewaard.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een krant nabestellen?

Het is alleen via de krantenwinkel mogelijk om een krant na te bestellen. Jouw krantenwinkel regelt dit voor je. Neem dus contact op met jouw dagbladhandelaar.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat zijn de abonnementstarieven van Het Nieuwsblad?

Alle tarieven en abonnementsformules vind jehier terug. Bekijk ook de abonnementsvoorwaarden voor 65+ en studenten.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Betaling

+
Hoe betaal ik mijn abonnement?

Online betaling
Als je online intekent op een abonnement, kun je ook kiezen om online te betalen. Je voert de betaling dan meteen uit en je zal nadien geen overschrijving meer ontvangen. Je ontvangt wel een bevestiging van betaling en een bevestiging van het abonnement.

Betalen via domiciliëring
Betaal je liever via domiciliëring? Dat is zeker mogelijk! Je hoeft dan bij de verlenging van je abonnement enkel het domiciliëringsstrookje op de achterkant van het overschrijvingsformulier in te vullen en te ondertekenen en gratis naar ons terug te sturen. Wij brengen de domiciliëring in orde met jouw bank. Vanaf dan verlopen alle betalingen automatisch.

Bij intekening op een nieuw abonnement kan je ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze "domiciliëring" en geef je jouw rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden. Mocht je gekozen hebben voor een toestel bij jouw abonnement, dan ontvang je van ons nog een document om jouw rekeningnummer te bevestigen.

Betalen via kredietkaart
Je kunt uiteraard ook betalen via kredietkaart. Betaling via kredietkaart is een terugkerende betaling die verloopt via jouw kredietkaart (Visa, Mastercard, ...).

Betalen via overschrijving
Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier dat je zal ontvangen na inschrijving op het nieuwe abonnement. Na 14 dagen zal je een herinneringsbrief ontvangen voor het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een factuur ontvangen?

Het is mogelijk om een factuur te ontvangen indien het om een onderneming met een ondernemingsnummer gaat en indien er wordt betaald via overschrijving. Je kunt de optie om een factuur te ontvangen aanvinken bij jouw bestelling. Indien je hier meer vragen over hebt, neem dan gerust contact op met onze klantendienst via 02 790 21 15 of stuur ons een bericht door hier te klikken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik mijn rekeningnummer laten wijzigen?

Je kunt een wijziging van jouw rekeningnummer telefonisch aan ons doorgeven door te bellen naar 02 790 21 15.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt. Wat nu?

Je ontvangt per post/per e-mail een bericht dat de domiciliëringsopdracht is geweigerd. Je wordt dan verzocht om het openstaande bedrag via overschrijving alsnog te betalen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb geen betaalvoorstel ontvangen. Wat nu?

Je kunt ons een bericht sturen via het e-loket of dit telefonisch doorgeven aan onze klantendienst door te bellen naar 02 790 21 15. Wij zorgen er dan voor dat je de betaling in orde kunt brengen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Bezorging

+
Bezorgtijden

Als de krant door bpost of een koerierdienst wordt geleverd, dan wordt de krant op een weekdag vóór 7.30 uur en op zaterdag vóór 10.00 uur geleverd.
Als de krant door een dagbladverkoper wordt geleverd, kan je best zelf informeren over de bezorgtijd.
Zorg er wel voor dat je brievenbus goed bereikbaar is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Bezorging aan huis

De krant wordt bij je thuis geleverd door bpost, een koerierdienst of een dagbladverkoper.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn krant niet of onvolledig ontvangen

Je kunt dit melden via het e-loket of bel gratis naar de registratielijn 0800/501.32 op de dag dat je de krant niet ontvangen hebt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn krant te laat ontvangen

Je kunt dit melden via het e-loket of bel naar de klantendienst op 02 790 21 15. Elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contact

+
Hoe kom ik in contact met advertentiedienst?

Je kunt de advertentiedienst contacteren door een e-mail te sturen naar connect@mediahuis.be of door te bellen naar 02 467 24 27.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kom ik in contact met klantendienst?

Via het e-loket beheer je zelf je abonnement. 7 dagen op 7. 24 uur op 24. Onze klantendienst blijft uiteraard beschikbaar via telefoon (02 790 21 15, ma t/m vrij 8u tm 17u, za 9u tm 12u ) of stuur ons een bericht via het e-loket.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kom ik in contact met redactie?

Je vindt de contactgegevens van de redactie hier.
Heb je een vraag voor een bepaalde redacteur? Of wens je hem een persbericht te zenden? Stuur hem dan een e-mail. De emailadressen van alle redacteurs vind je hier.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Digitaal

+
Digitaal lezen

Als zesdaagse abonnee kan je de krant altijd en overal lezen. Je kan de krant digitaal lezen zoals deze is gedrukt, maar je kan ook het nieuws downloaden via de apps. Eenmaal gedownload kan je de krant nog 30 dagen bewaren.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe krijg ik digitale toegang?

Als zesdaagse abonnee met een compleet of een zaterdag + digitaal abonnement, heb je toegang tot de digitale edities van Het Nieuwsblad. Activeer op www.nieuwsblad.be/digitaal je digitale toegang.

Met een weekendabonnement heb je geen digitale toegang. Heb je nog een vraag hierover? Neem contact op met onze klantendienst op 02 790 21 15, elke weekdag vanaf 8u tot 17u en op zaterdag vanaf 8u tot 12u. Zij helpen je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Tot welke digitale producten heb ik toegang?

De digitale krant lees je via tablet, smartphone, PC of laptop.

  1. Heb je een iPhone of iPad, download dan de app uit de iTunes Store
  2. Heb je een Android smartphone of tablet, download dan de app in de Android Store
  3. Doorblader iedere dag online Het Nieuwsblad op PC of laptop. Inclusief op zondag.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Stel een nieuw wachtwoord in.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Wijzig je wachtwoord.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe schrijf ik me in of uit voor nieuwsbrieven?

Je kan jouw instellingen voor jouw nieuwsbrieven zelf beheren via jouw persoonlijke registratiefiche. Klik hier en meld je aan met jouw e-mailadres/gebruikersnaam en paswoord. Dan kan je jouw inschrijving op de verschillende nieuwsbrieven beheren. Om jouw aanpassingen te bewaren klik je onderaan op "Opslaan".

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn nieuwsbrief komt niet of veel te laat toe

Er zijn meerdere mogelijke oorzaken van dit probleem:
Onze e-mails worden door jouw internetprovider of jouw e-mailprogramma als spam aanzien en zo tegengehouden. Hiervoor kijk je best jouw instellingen voor ongewenste e-mail na of contacteer je jouw provider.
Er staat een tikfout in het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt, of jouw e-mailadres is gewijzigd? Dit kan je nakijken en desgewenst wijzigen op jouw persoonlijke registratiefiche. Klik hier en meld je aan met jouw e-mailadres/gebruikersnaam en paswoord.
Is het geen van bovenstaande mogelijkheden, neem dan contact op via ons e-loket.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Op hoeveel apparaten kan ik de digitale krant downloaden?

Met je login gegevens kan je dagelijks op elk apparaat de digitale krant downloaden.

Opgelet: Je kan de digitale krant maximaal 3 keer per dag downloaden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb een abonnement via iTunes, maar weet mijn klantnummer niet.

Het klantnummer van je iTunes abonnement kunnen we niet bezorgen. Dit abonnement wordt niet door ons beheerd. Je kan hiervoor best contact opnemen met de klantendienst van iTunes.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik met mijn iTunes abonnement ook de krant lezen via de website?

Dat is niet mogelijk, omdat we deze abonnementen niet beheren. Indien je een iTunes abonnement hebt, kan je de krant enkel lezen op je iPad of iPhone. Je kan wel een digitaal abonnement via ons nemen. Bekijk hier het aanbod.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Contactgegevens iTunes

Neem via deze link op met iTunes.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Nieuwsblad Shop

+
Een vraag over de Nieuwsblad shop?

Waar je ook bent, je kan via de Nieuwsblad Shop diverse producten aan interessante prijzen, online bestellen. Heb je een vraag? Dan kan je hier alvast een kijkje nemen op de “Veelgestelde vragen” pagina.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Registreren

+
Wat is het verschil tussen registreren en aanmelden?

Registreren bij Het Nieuwsblad is gratis en éénmalig. Onder registreren verstaan we het invullen van jouw naam, adres en andere persoonlijke gegevens op deze pagina. Tijdens de registratie geef je jouw e-mailadres en gebruikersnaam op en kies je een paswoord waarmee je je later kan aanmelden op de site.
Via jouw gegevens kan je altijd jouw gegevens aanpassen.

Let op: wens je met je account de digitale krant te lezen dan dien je eveneens je login te activeren. Dit kan door hier je toegang aan te vragen.

Onder aanmelden verstaan we het invullen van jouw e-mailadres en paswoord wanneer hierom gevraagd wordt. Bij wedstrijden, fora of als je gebruik wil maken van jouw gegevens, verschijnt er automatisch een aanmeldvak.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb problemen tijdens het registreren.

Kijk na of je alle velden correct hebt ingevuld zoals gevraagd. Slaag je er om een of andere reden toch niet in je te registreren? Stuur ons dan een bericht via het e-loket.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik krijg de melding "Er bestaat al een gebruiker met dit e-mailadres".

Per e-mailadres kan er slechts één registratie aangemaakt worden. Wanneer je de melding krijgt dat jouw e-mailadres reeds in gebruik is, wil dat zeggen dat jij (of iemand anders) eerder al een registratie met dat e-mailadres hebt aangemaakt. Je hoeft dus niet opnieuw te registreren. Indien je jouw paswoord vergeten bent, kan je dit opnieuw opvragen. Dit kan via http://www.nieuwsblad.be/paswoord. Wanneer er andere gegevens gewijzigd zijn, kan je die aanpassen op jouw registratiefiche.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Waarom lukt het niet?

Mogelijkheid 1: er staat een tikfout in jouw e-mailadres/gebruikersnaam of paswoord bij het aanmelden. Dan maak je best beide aanmeldvelden volledig leeg.

Opgelet!
Zorg bij het gebruik van cijfers dat de Numlock-toets is ingeschakeld.
Hou bij het intikken van jouw paswoord rekening met de hoofd- en kleine letters.

Mogelijkheid 2: het heeft te maken met jouw tijdelijke Internetbestanden en/of de instellingen op jouw computer voor het gebruik van cookies.
Dan kan je best jouw tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderen. Hierbij ga je best als volgt te werk:

  • Je opent jouw internet browser: Internet Explorer
  • In de menubalk bovenaan klik je op 'Extra' en kies je 'Internet-Opties'.
  • Vervolgens selecteer je het tabblad 'Algemeen', waar je bij 'Browsergeschiedenis' klikt op de knop 'Verwijderen'.
  • In het volgende scherm 'Browsergeschiedenis verwijderen' klik je bij de rubriek 'Tijdelijke Internetbestanden' op de knop 'Bestanden verwijderen' en bevestigt je jouw keuze door op 'Ja' te klikken.
  • Daarna herhaal je bovenstaande stappen voor de rubriek 'Cookies'.
  • Eenmaal ook jouw cookies verwijderd zijn, sluit je het venster door op de knop 'Sluiten' te klikken.
  • Tot slot sluit je het venster 'Internetopties' door op 'OK' te klikken.
Vooraleer verder te gaan sluit je jouw internet browser (Internet Explorer) best eens volledig af. Ter informatie: als je een andere Internetbrowser gebruikt, dan raadpleeg je best de handleiding van deze software.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben mijn paswoord vergeten.

Je kan je paswoord op elk ogenblik opnieuw opvragen. Daarvoor hoef je enkel het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent in te vullen in het vakje op het aanmeldscherm. Jouw paswoord wordt dan dadelijk verzonden naar het door jou opgegeven adres. Je kan jouw paswoord ook opvragen via http://www.nieuwsblad.be/paswoord.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik ben het e-mailadres waarmee ik geregistreerd ben vergeten.

Stuur ons een bericht met:

1. Jouw naam en voornaam
2. Jouw straat, huisnummer, postcode en gemeente

Klik hier om ons een bericht te sturen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Vakantieservice

+
Mijn krant onderbreken als ik op vakantie ga

Stop de levering van je krant en blijf de krant digitaal lezen. Voor elke week onderbreking, wordt je abonnement met 4 dagen verlengd.
Geef minstens 1 week vooraf de onderbreking door via het e-loket. Klik hier om dit meteen te regelen. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorgeeft.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn krant doorsturen naar mijn vakantieadres

Laat je krant doorsturen naar een vakantieadres in België. Deze service is helemaal gratis. Geef het vakantieadres minstens 1 week voor je vertrek door op het e-loket. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorstuurt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Mijn krant doorsturen naar vrienden of familie

Doe een vriend of familielid een groot plezier en laat je krant tijdens je vakantie op hun adres bezorgen. Ook dan lees je de krant digitaal op vakantie. Geef het nieuwe adres minstens 1 week voor je vertrek door op het e-loket. Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorstuurt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wanneer moet ik een vakantieperiode doorgeven?

Ga je voor minimum 1 week met vakantie, dan kan je gebruikmaken van de vakantieservice. Surf minstens 1 week voor vertrek naar www.nieuwsblad.be/vakantie voor meer info én om je optie voor je papieren krant door te geven of om je digitale toegang te activeren (als dit nog niet gebeurd is). Stuur je liever een bericht naar onze klantendienst? Hou er dan rekening mee dat je minstens 2 weken vooraf je wijziging doorstuurt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!