Opvoedingswinkels maken reclame via broodzakken

Opvoedingswinkels maken reclame via broodzakken

Inke Dierinck en Annemie Gedopt van de Opvoedingswinkels met de bedrukte broodzakken die ze gebruiken voor hun campagne.jaa Foto: © Jan Auman

BRASSCHAAT - Ter gelegenheid van de Week van de Opvoeding, die start op maandag 16mei, zullen 135bakkers in elf gemeentes ten noordoosten van Antwerpen hun brood verpakken in een speciale zak met het opschrift: 'Niet alleen van brood worden ze groot'.

Het initiatief komt van de opvoedingswinkels van Brasschaat en Zoersel, die via hun filialen ook actief zijn in Essen, Kalmthout, Kapellen, Schoten, Stabroek, Wuustwezel, Schilde, Malle, Wijnegem en Zandhoven.

'Niets is zo alledaags als kinderen en jongeren opvoeden', licht Annemie Vandeputte de actie toe. 'Opvoeden is een continu proces: het gebeurt niet af en toe, of op speciale momenten.'

De opvoedingswinkels van Brasschaat en Zoersel, en hun 10opvoedingspunten zijn er om mensen te helpen in dat opvoedingsproces. 'Je hoeft geen echt probleem te hebben om even bij ons langs te komen', benadrukt Vandeputte. 'Wij werken volledig gratis, vrijblijvend, en altijd positief.' Elk van de duizend broodzakken die de opvoedingswinkels verdelen, vermelden naast de slogan, ook de contactgegevens van de opvoedingswinkels en -punten in de regio.

Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio