Twee video’s van Sylvester bekroond voor corporate storytelling

Twee video’s van Sylvester bekroond voor corporate storytelling

Foto: Sylvester

Haacht - Het Belgian Corporate Video Festival bekroont elk jaar de meest spraakmakende short form contentvideo’s voor profit en non-profitklanten. Sylvester, het in Wespelaar gevestigde event- en videocommunicatiehuis, viel hierbij zowel in de categorie ‘sensibilisation’ als in de categorie ‘motivation’ in de prijzen.

Communicatie is in deze digitale tijden continu in verandering, maar de basis blijft dezelfde: een goed verhaal vertellen. Zo vertelt Loan Tran, Senior Event & Account Manager bij Sylvester. "Dat deden we zowel voor Mamas for Africa, die ons vroegen om een online video te maken om hun organisatie meer bekendheid te geven, als voor IDEWE. Voor dit laatste merk organiseerden we een personeelsevent waarin een grappige motivatievideo een centrale rol kreeg. Een project waar onze twee projectpoten – events en video – mekaar dus absoluut versterkten.  Voor Mamas for Africa (MFA) maakten we een video die erin slaagde zowel  te appelleren aan de solidariteit tussen vrouwen hier en elders ter wereld, als de schrijnende situatie van de Oost-Congolese meisjes en vrouwen te tonen. De video, met een mooie rol voor MFA-ambassadrice Dina Tersago, haalde uitgebreid de pers." Beide projecten vielen onlangs in de prijzen.
 
 

Corrigeer

Doe de stemcheck van Het Nieuwsblad en ontdek met welke partij jij het best overeenkomt.

Auto's in de kijker

Vastgoed

Jobs in de regio